internet-bikes.com- Logo - Beoordelingen

internet-bikes.com

1.471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.771 beoordelingen in totaal

Het is vaak vergelijken en kijken als ik via een webshop wat wil aanschaffen. Ik heb regelmatig fietsonderdelen nodig en kom dan toch vaak uit bij, Internet-bikes. Vaak net wat goedkoper ook al komen er nog verzendkosten bij, redelijk snelle levering. De website is al jaren hetzelfde dus vertrouwd en je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt, ook nog eens met een afbeelding van het onderdeel. Een aanrader als je regelmatig fietsonderdelen nodig mocht hebben.
GD
Geert D.
Helmond

Onderwerp: Problematiek met DHL bezorging op Soesterweg 531 3819BA Amersfoort Geachte heer/mevrouw, Graag wil ik uw aandacht vestigen op een terugkerend probleem met de bezorging van pakketjes via DHL op mijn adres, Soesterweg 531 Amersfoort Het komt altijd voor dat DHL aangeeft dat een pakket niet kan worden afgeleverd, terwijl andere pakketdiensten, zoals PostNL of DPD, e.a. geen enkel probleem ondervinden om op hetzelfde adres te bezorgen. Dit probleem is frustrerend en zorgt voor onnodige vertraging in het ontvangen van mijn bestellingen. Wat ook dit keer weer het geval is. En wat in de meeste gevallen leidt tot terugbetaling . Ik ontvang geen bericht over de reden van de mislukte bezorging. Dit maakt het moeilijk om te begrijpen wat er misgaat en hoe ik het probleem kan oplossen. Met vriendelijke groeten : P.W.Potter Soesterweg 531

Beoordelingen voor internet-bikes.com

Prima webshop die kwaliteit levert.

Ten eerste de prijs van de artikelen. Vervolgens het gemak van de afhandeling omdat de site eenvoudig te bedienen is. Als laatste de snelle verzending. Ik had voor het voorwiel van mijn dochter een rokerbrake rem nodig. Zaterdag besteld en maandag in huis. Fietsenmaker heeft het onderdeel direct gemonteerd en dochter weer veilig naar school. Perfect zo.
Het bestellen was geen punt, wel de mogelijkheid van achteraf betalen wat een hele soesa dreigde te worden met contact maken met de buitenlandse bank, je moest foto,s maken van je rijbewijs of ID kaart, ben toen maar op de bekende manier met mijn eigen bank gaan betalen en kon de bestelling gaan beginnen wat nog binnen de tijd was.
23 aug 2024

20.20 besteld dus voor sluitingstijd van 20.30 …volgende dag al binnen helaas met DHL wel thuis maar toch naar afhaal depo moeten om de banden op te halen.

20.20 besteld dus voor sluitingstijd van 20.30 en ja hoor volgende dag al binnen, helaas weer met DHL ik was gewoon thuis en als je binnen 10 seconden niet bij je voordeur bent kan je het als nog afhalen bij een afhaal locatie. dus ik laat het lekker gratis terug sturen. en bestel gewoon opnieuw ik heb nog meer nodig vandaar.

Fiets is een plaatje

Levering was erg snel en we zijn heel erg tevreden over de fiets. Deze hebben we besteld met afmonteren en dat is heel erg prettig zeker voor de lage kosten. De fiets zelf is een plaatje en mijn dochter kan aankomende week op haar nieuwe fiets naar de middelbare!
22 aug 2024
Heel goed gehandeld allemaal van internet bestellen tot thuis bezorgen binnen 1 dag die fiets is binnen oftewel nu besteld volgende dag in huis dat vind ik een heel goeie initiatief ,zal zo weer een fiets kunnen kopen.Dank je wel!!
19 aug 2024

Goede kwaliteit, duidelijke instructie

Mooie fiets, goede kwaliteit, snelle levering en uitstekend afgemonteerd. Instructies voor de laatste montage was helder. Binnen 10 minuten kon er gefietst worden.
28 aug 2024

Supertevreden over de Ganse Lijn!!

Overzichtelijke website, uitgebreid aanbod, zeer scherpe prijzen, vlotte communicatie peilsnelle levering in Belgie. Supertevreden, een Echte Aanrader!!
Mooie fiets. Snel geleverd. Rijdt goed maar bij een kruising niet zo snel uit de startblokken. Zadel kan niet lager door vreemde zadelpen.
snelle levering en nette prijs. Op het eerste gezicht ook voldoende / goede kwaliteit. Maar........ tijd zal het uitwijzen.
Duidelijke webwinkel, goede onderdelen kwaliteit, goede prijs en snelle levering. Ik ben erg tevreden al een aantal jaren!
24 aug 2024
Duidelijke en overzichtelijke keuze op website. Snelle en correcte afhandeling. Communicatie zonder vraagtekens.
29 aug 2024

Alles was prima ...alleen de…

Alles was prima ...alleen de postbezorger donderde alles zo onder de overkapping🤷‍♂️🤦‍♂️.....beetje slordig
Was moeilijk om dezelfde voor lamp te bestellen . Bij deze bedrijf zo gevonden en ik heb weer licht.
26 aug 2024
Netje geleverd, goede montage handleiding. Was alleen vreemd dat het krat twee dagen eerder kwam.
22 aug 2024
Mooi en uitgebreide webshop. Alles staat er goed omschreven en duidelijke fotos. Snelle levering.
Snelle levering Goede kwaliteit prijsverhouding. Mogelijkheid om achteraf te betalen via Klarna
2 sep 2024
Snelheid van handelen prima. Om keuze eenvoudiger te maken misschien testresultaten toevoegen.
De ontvanger is er erg blij mee. Zo leer ik ze al op jonge leeftijd met een helm omgaan.
JB
Jarno B.
Zeewolde
1 sep 2024
Makkelijk besteld, volgende dag alles in huis. Voor een nette prijs.
1 sep 2024
Kwaliteit zoals omschrijven en zoals beloofd snel overhandigd aan dhl.