internet-bikes.com- Logo - Beoordelingen

internet-bikes.com

1.492 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.797 beoordelingen in totaal

Het is vaak vergelijken en kijken als ik via een webshop wat wil aanschaffen. Ik heb regelmatig fietsonderdelen nodig en kom dan toch vaak uit bij, Internet-bikes. Vaak net wat goedkoper ook al komen er nog verzendkosten bij, redelijk snelle levering. De website is al jaren hetzelfde dus vertrouwd en je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt, ook nog eens met een afbeelding van het onderdeel. Een aanrader als je regelmatig fietsonderdelen nodig mocht hebben.
GD
Geert D.
Helmond

Onderwerp: Problematiek met DHL bezorging op Soesterweg 531 3819BA Amersfoort Geachte heer/mevrouw, Graag wil ik uw aandacht vestigen op een terugkerend probleem met de bezorging van pakketjes via DHL op mijn adres, Soesterweg 531 Amersfoort Het komt altijd voor dat DHL aangeeft dat een pakket niet kan worden afgeleverd, terwijl andere pakketdiensten, zoals PostNL of DPD, e.a. geen enkel probleem ondervinden om op hetzelfde adres te bezorgen. Dit probleem is frustrerend en zorgt voor onnodige vertraging in het ontvangen van mijn bestellingen. Wat ook dit keer weer het geval is. En wat in de meeste gevallen leidt tot terugbetaling . Ik ontvang geen bericht over de reden van de mislukte bezorging. Dit maakt het moeilijk om te begrijpen wat er misgaat en hoe ik het probleem kan oplossen. Met vriendelijke groeten : P.W.Potter Soesterweg 531

Beoordelingen voor internet-bikes.com

6 sep 2024

geen vlotte levering

De producten zijn in orde maar de aflevering kwam later dan verwacht en daar was totaal geen communicatie over.
Je emailadres wordt gelijk voor andere commerciele activiteiten buiten deze organisatie doorgegeven
2 sep 2024
Doen niet wat ze beloven, nemen geen telefoon op en reageren niet op de chat! Slechte service!
2 sep 2024

Duidenlijk aangeven voor dat iemand…

Duidelijk aangeven voor dat iemand iets besteld of jullie een product kunnen leveren of niet .
3 sep 2024
Niet aangekomen. Gelukkig wel een mailberichtje met mededeling 1 a 2 dagen vertraging..
28 aug 2024
De product wat er in zat was helemaal misvormd dus ik kan hem niet gebruiken.
Binnenbanden lopen leeg en hebben na oppompen zeer vreemde vorm.
Antwoord van internet-bikes.com
Hi, Bedankt voor jouw review. Vervelend dat er iets mis is gegaan. Excuses hiervoor. We hebben je zojuist een email gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop! Met vriendelijke groet, Foris
Bereikbaarheid via b.v Wathsap etc. En vooral telefonisch...
Antwoord van internet-bikes.com
Hi, Bedankt voor jouw review. Wij zijn per email bereikbaar. Je mag de vraag doorzetten naar: klantenservice@foris.nl. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Foris
LP
Verzending te lang 5 werk dagen in plaats van 2 dagen
23 aug 2024
Mijn pakket komt niet aan. En ik hoor daar niks over
23 aug 2024
Bedankt voor jouw review. Dankzij jouw feedback kunnen we ons blijven verbeteren en eventuele problemen in de toekomst voorkomen. Helaas bevat jouw review geen voldoende, terwijl wij als organisatie streven naar een optimale klanttevredenheid. Onze oprechte excuses dat jouw bestelling niet als voldoende werd ervaren. Ik heb een onderzoek bij DHL opgestart. Ik hoop snel reactie te krijgen wat de status van de zending is. Excuses voor het ongemak.
31 aug 2024
31 aug 2024
22 aug 2024
6 aug 2024
Heel vlotte levering en goeie service na verkoop. Ik had enkele vragen voordat ik een fiets bij jullie aankocht en die werden snel en correct beantwoord! Fiets is ook degelijk materiaal,alleen is me dus niet duidelijk hoe ik de verlichting aan krijg en dat kan ik ook nergens terugvinden in de beschrijving of op internet
6 aug 2024

Alles OK verlopen

Het duurt een dagje langer dan bij sommige andere webshops, maar alles verloopt vlot (2* besteld). Misschien één puntje: het formaat van de verpakking vond ik lichtelijk overdreven (te groot), voor de rest alles top :-)
13 aug 2024

Levering zelf was conform, leveradres niet

Levering zelf was conform, maar ik had gevraagd (en dat stond ook op de bevestiging) om te leveren op mijn thuis adres, maar ze hebben dat zelf gewijzigd naar 'levering op postkantoor' - vreemd ...
14 aug 2024
Een Steco voordrager besteld, die al de volgende dag werd uitgeleverd. Eenvoudig te monteren en gelijk een boodschappenkrat erop gemonteerd. Vanmiddag direct met de hond erin wezen fietsen. SUPER