internet-bikes.com- Logo - Beoordelingen

internet-bikes.com

1.492 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.797 beoordelingen in totaal

Het is vaak vergelijken en kijken als ik via een webshop wat wil aanschaffen. Ik heb regelmatig fietsonderdelen nodig en kom dan toch vaak uit bij, Internet-bikes. Vaak net wat goedkoper ook al komen er nog verzendkosten bij, redelijk snelle levering. De website is al jaren hetzelfde dus vertrouwd en je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt, ook nog eens met een afbeelding van het onderdeel. Een aanrader als je regelmatig fietsonderdelen nodig mocht hebben.
GD
Geert D.
Helmond

Onderwerp: Problematiek met DHL bezorging op Soesterweg 531 3819BA Amersfoort Geachte heer/mevrouw, Graag wil ik uw aandacht vestigen op een terugkerend probleem met de bezorging van pakketjes via DHL op mijn adres, Soesterweg 531 Amersfoort Het komt altijd voor dat DHL aangeeft dat een pakket niet kan worden afgeleverd, terwijl andere pakketdiensten, zoals PostNL of DPD, e.a. geen enkel probleem ondervinden om op hetzelfde adres te bezorgen. Dit probleem is frustrerend en zorgt voor onnodige vertraging in het ontvangen van mijn bestellingen. Wat ook dit keer weer het geval is. En wat in de meeste gevallen leidt tot terugbetaling . Ik ontvang geen bericht over de reden van de mislukte bezorging. Dit maakt het moeilijk om te begrijpen wat er misgaat en hoe ik het probleem kan oplossen. Met vriendelijke groeten : P.W.Potter Soesterweg 531

Beoordelingen voor internet-bikes.com

KP
k. p.
aartrijke
22 jul 2024

Zeer mooie Amigo fietsen

zeer tevreden van elektrische fietsen Amigo. Snel geleverd en mooi in stevige doos verpakt. Ook met veel zorg geleverd , zeer tevreden met de 2 fietsen. Zijn zeer mooi en rijden prima.
30 jul 2024
Uitstekende service .en levering binnen één dag. We hebben 2 buiten en binnen banden besteld voor fiets kar. Prima kwaliteit . Dus voor ons is het bedrijf een aanrader. Groeten Henk
3 aug 2024

Kapotte spatbord tijdens vakantie

De site gaf duidelijke informatie (zocht een spatbord tijdens mijn vakantie) en het bezorgen naar een afgifte punt was ook een uitkomst omdat we niet op het pakje wilden wachten.
19 aug 2024

Goede kwaliteit, duidelijke instructie

Mooie fiets, goede kwaliteit, snelle levering en uitstekend afgemonteerd. Instructies voor de laatste montage was helder. Binnen 10 minuten kon er gefietst worden.
6 aug 2024
Alles is goed terug te vinden, je vind wat je nodig hebt aan een schappelijke prijs. Bij sommige onderdelen wat meer technische uitleg, maar voor de rest TIP TOP
AV
23 jul 2024

Correcte en snelle levering.

Precies geleverd, wat ik besteld had en een dag eerder als vermeldt. Goede kwaliteit materiaal( fietsstuur, staal, en handgrepen van merk: Velo)
2 aug 2024
Prijs was redelijk, niet echt goedkoop (hoeft ook niet) maar zeker niet de duurste. Daarnaast lekker snel binnen en keurig en met zorg verpakt.
25 jul 2024
Super product en snel geleverd . Er zat geen beschrijving bij dus dat is een dingetje . Geen idee wat we met sommige onderdelen moeten.
29 jul 2024
De snelle levering is perfect! Volgende dag was de bestelling in huis! Tot nu toe altijd goede ervaring met Internet-bikes.
15 aug 2024
Supersnel geleverd. Snelle oplossing voor lekke bandjes. Voor half 9 besteld, dag later al in huis. We fietsen weer!
26 jul 2024
snel gelevert er was een probleem met dhl toen leverde men het nog een keer had ik 2 bestellingen dat is service
MS
2 aug 2024

Top!

Gisterenavond een bestelling geplaatst en nu al binnen. Een zeer nette prijs voor een paar goede fiets spiegels.
25 jul 2024
Producten goed te vinden op de website producten en levering zijn Zoals verwacht. Wat meer kun je wensen?
16 aug 2024
Alles prima in orde. Duidelijke site, heldere communicatie en snelle levering van een prachtige fiets.
RT
Ricky t.
Leiden
27 jul 2024
Fijne website met veel accessoires tegen zeer scherpe prijzen. Ook de levering is snel en correct!
SF
Siebe F.
Hoofddorp
28 jul 2024

Prima banden, snel verzonden.

Prima banden tegen een scherpe prijs. Snel verzonden en goed verpakt. Voor herhaling vatbaar.
28 jul 2024
Top fietsen , goeie service en goeie snelle hulp Snelle levering , gewoon picobello
25 jul 2024
Keurig bezorgt en verpakt en conform bestelling. Prima, ga weer bij jullie bestellen!
1 aug 2024

Snelle levering.

Snelle levering en het Voorspatbord paste perfect op een Giaint Twist Go Double.
13 aug 2024
Zondag besteld, dinsdag keurig geleverd. Ons zoontje zal er heel blij mee zijn