internet-bikes.com- Logo - Beoordelingen

internet-bikes.com

1.434 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.713 beoordelingen in totaal

Het is vaak vergelijken en kijken als ik via een webshop wat wil aanschaffen. Ik heb regelmatig fietsonderdelen nodig en kom dan toch vaak uit bij, Internet-bikes. Vaak net wat goedkoper ook al komen er nog verzendkosten bij, redelijk snelle levering. De website is al jaren hetzelfde dus vertrouwd en je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt, ook nog eens met een afbeelding van het onderdeel. Een aanrader als je regelmatig fietsonderdelen nodig mocht hebben.
GD
Geert D.
Helmond

Onderwerp: Problematiek met DHL bezorging op Soesterweg 531 3819BA Amersfoort Geachte heer/mevrouw, Graag wil ik uw aandacht vestigen op een terugkerend probleem met de bezorging van pakketjes via DHL op mijn adres, Soesterweg 531 Amersfoort Het komt altijd voor dat DHL aangeeft dat een pakket niet kan worden afgeleverd, terwijl andere pakketdiensten, zoals PostNL of DPD, e.a. geen enkel probleem ondervinden om op hetzelfde adres te bezorgen. Dit probleem is frustrerend en zorgt voor onnodige vertraging in het ontvangen van mijn bestellingen. Wat ook dit keer weer het geval is. En wat in de meeste gevallen leidt tot terugbetaling . Ik ontvang geen bericht over de reden van de mislukte bezorging. Dit maakt het moeilijk om te begrijpen wat er misgaat en hoe ik het probleem kan oplossen. Met vriendelijke groeten : P.W.Potter Soesterweg 531

Beoordelingen voor internet-bikes.com

20 jun 2024
Er kon geen antwoord gegeven worden op een technische vraag
4 jul 2024
Geen deugdelijke binnenbanden op de electrische fatbike.
27 jun 2024
Omdat je meteen een review verzoek krijgt
9 jun 2024
Mijn bestelling niet afgeleverd
17 jun 2024
Voorraad op orde brengen
20 jun 2024
Hoi Paul, Bedankt voor jouw review via Trusted Shops. Dankzij jouw feedback kunnen we ons blijven verbeteren en eventuele problemen in de toekomst voorkomen. Helaas bevat jouw review geen voldoende, terwijl wij als organisatie streven naar een optimale klanttevredenheid. Onze oprechte excuses dat jouw bestelling niet als voldoende werd ervaren. Helaas bevatte jouw bestelling een manco. Het artikel was niet op voorraad door een voorraadverschil. Kan ik je nog helpen met een alternatief? We zien jouw reactie graag tegemoet.
te hoge verzendkosten
2 jul 2024
Verkeerde spullen
3 jul 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Je hebt inderdaad de verkeerde artikelen ontvangen. Na snel contact hebben we direct de juiste artikelen alsnog nagestuurd en het meteen voor je opgelost. Nogmaals excuses voor het ongemak en hopelijk tot een volgende keer in onze webshop! Groet Foris
12 jun 2024
Kapot afgeleverd
20 jun 2024
Bedankt voor jouw review via Trusted Shops. Dankzij jouw feedback kunnen we ons blijven verbeteren en eventuele problemen in de toekomst voorkomen. Helaas bevat jouw review geen voldoende, terwijl wij als organisatie streven naar een optimale klanttevredenheid. Onze oprechte excuses dat jouw bestelling niet als voldoende werd ervaren. Is het nog gelukt om het spatbord en de stang recht te buigen? Eventueel kunnen we het te verhelpen probleem alsnog oplossen. We zien jouw reactie graag tegemoet.
23 jun 2024
Doos kapot
26 jun 2024
25 jun 2024
10 jun 2024
16 mei 2024
Dit is een internet winkel die doet wat het zegt. Super service, ultra snelle levering. Duidelijk mail verkeer met zowel de factuur de levering als handleiding om de fiets gebruiksklaar te maken. Papa blij met het gemak, Zoonlief helemaal blij met zijn fiets. We hebben de Cortego Ranger 26´´ fluogeel besteld. Ziet er allemaal zeer degelijk uit. Zowel de shop als de fiets echt een aanrader.
1 jun 2024
Net nog geen 5 sterren. Ik heb maar één kritiek de track en tracé code werkte niet ik kreeg geen informatie te zien probeer het later nog eens. Dus de koerier stond dus onverwacht bij mij huis terwijl ik aan werk was. Maar gelukkig belde de koerier mij dus is het wel goed gegaan. Daarom geen 5 sterren
13 mei 2024
Betrouwbaar, vind wel dat telefonisch contact mogelijk zou moeten zijn. Ik moest erg wennen aan de chat box. Geen wonder , ik ben bijna 75 jaar. Het voordeel is dat ik er nu mee kan omgaan.
JW
Jan W.
Rosmalen - NL
8 jun 2024
Goede spullen voor weinig geld. Wel opletten met e-mails: Bevestigingen van dit bedrijf komen in mijn spam box terecht, en die ervaring heb ik niet bij andere internetwinkels zoals Bol.
12 mei 2024

Fietsen besteld netjes bezorgd

Fiets besteld, de volgende dag al netjes bezorgd. Daarna gelijk een andere fiets besteld, deze ook de volgende werkdag binnen gekomen (zat hemelvaart tussen).
6 jun 2024
Super snel geleverd. Vriendelijke mensen bij de klantenservice. Ik raad het iedereen aan, wil je een betaalbare e bike dan moet je bij internetbikes zijn.
1 jun 2024
Precies volgens afspraak geleverd en de onderdelen passen precies. Zelfs de trapas voor gazelle paste perfect. Hij fietst weer als een zonnetje!
17 mei 2024
Ik bestel al enkele jaren af en toe onderdelen hier en haal ze dan af in de winkel Giga bikes Tilburg. Prijzen goed, snelheid goed, 100 punten!