grind-split.nl

438 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden739 beoordelingen in totaal

Grind-split Belgisch Rouge staat erg netjes in ons aangelegde tuin. Bezorgen keurig volgens afspraak, je krijgt een SMS een kwartier voor aankomst. Vrachtwagen chauffeur erg nette en aardige man.

7 jun 2024
Producten die op voorraad zijn versturen binnen de gestelde termijn van 2 werkdagen. In plaats van de schuld geven aan de pakketdienst dat die het pakket kwijt heeft gemaakt. Nooit een track en trace ontvangen. Na diverse mailtjes in de afgelopen 2 weken krijg je te horen dat ze DPD hebben gevraagd om te onderzoeken. Na meer dan 4 dagen ook geen terugkoppeling op gehad. Stuur je 's ochtends een mail dat je alles wilt annuleren. Krijg je bericht dat net toevallig einde van gistermiddag bericht van DPD hebben dat de bestelling is kwijtgeraakt. Tja, zeg het maar of dat zo is. In ieder geval bestelling geannuleerd geld wel terug. Niet voor herhaling vatbaar.

Beoordelingen voor grind-split.nl

15 mei 2024

Dikke tien

Alles wat wij besteld hebben is ook precies wat we besteld hebben, en ook keurig op de afgesproken datum geleverd.
HO
hans O.
sittard
1 jun 2024

Terugkerende tevreden klant !

We hebben hier al eerder besteld met goede ervaring ; vandaar nogmaals bestelling geplaatst Ook goed verlopen
7 jun 2024
Bedankt voor deze zeer fijne feedback!

Zeer interessante volumekorting

Informatieve website, mooie sortering grind en split in handzame 20 kg zakken. Zeer interessante volumekorting.
7 apr 2024
Perfecte levering, heb al vaker besteld en zal dat zeker weer doen de volgende keer. Betrouwbare bezorging.

Zeer tevreden

Goede service, chauffeur erg behulpzaam. Alles is netjes geleverd op afspraak. Kortom gewoon zeer tevreden.
Bedankt voor de feedback!
Telefonische helpdesk neemt je mee in het proces en begeleid ook de aankopen die bij je bestelling horen.
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw positieve reactie!
5 jun 2024

Aanrader

De levering was super, aardige chauffeur. Vriendelijke prijs en de fotos komen overeen. Niks te klagen :D
7 jun 2024
Veel plezier met uw aankoop gewenst!
14 apr 2024
jammer dat ze in afwijking van de mededelingen niet met een kraan maar met een kooi-aap kwamen bezorgen
17 mei 2024
Alles prima, bestelling volgens afspraak geleverd. Chauffeur heeft alles op de juiste plek neergezet.
17 mei 2024

Eenvoudig bestellen en stipt geleverd

Eenvoudig bestellen, leverdatum kiezen en klaar. Levering was stipt en keurig op verzoek geplaatst.
20 mei 2024
26 mei 2024
Prima materialen tegen goede prijs en vlot geleverd door aardige en meedenkende chauffeur!
27 mei 2024
Bedankt voor het plaatsen van uw mooie beoordeling en het doorsturen van de foto's! Dit wordt zeer gewaardeerd
30 mrt 2024
Gewoon een hele goede service ook van leverancier werd netjes voor de deur afgeleverd. Top
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw positieve review! Wij streven ernaar iedereen naar tevredenheid te helpen.

Fijn bedrijf

Prima geleverd en vriendelijke chauffeur die mee dacht met waar te bestelling te plaatsen
8 nov 2023

Super mooi grind.

Mooi optijd en super goede service. Als ik weer iets nodig heb bestel ik weer echt super.
10 nov 2023
10 jun 2024
Keurig en ook was het de chauffeur geen probleem om het aan de voorkant neer te zetten
14 jun 2024
AV
Annemiek V.
Veldhoven
25 mei 2024
Werd netjes geïnformeerd over verzending. Goed afgeleverd door vriendelijk persoon.
22 apr 2024
Snel geleverd en materiaal voor de borderranden waren snel te installeren in de tuin.
29 apr 2024
Veel plezier met uw aankoop gewenst!
Mooi grond en snelle duidelijke en prettige communicatie over de verzending/levering.
PS
Paula S.
Hellevoetsluis
Netjes vlg afspraak, was de 2e keer dat we besteld hadden. Dus bekend met het product
Bedankt voor uw waardering!
Mooi grind en precies als op de foto’s, snelle levering, vriendelijk aan de telefoon
19 mrt 2024
Bedankt voor uw review! Erg fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze producten en service.