grind-split.nl

431 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden732 beoordelingen in totaal

Grind-split Belgisch Rouge staat erg netjes in ons aangelegde tuin. Bezorgen keurig volgens afspraak, je krijgt een SMS een kwartier voor aankomst. Vrachtwagen chauffeur erg nette en aardige man.

7 jun 2024
Producten die op voorraad zijn versturen binnen de gestelde termijn van 2 werkdagen. In plaats van de schuld geven aan de pakketdienst dat die het pakket kwijt heeft gemaakt. Nooit een track en trace ontvangen. Na diverse mailtjes in de afgelopen 2 weken krijg je te horen dat ze DPD hebben gevraagd om te onderzoeken. Na meer dan 4 dagen ook geen terugkoppeling op gehad. Stuur je 's ochtends een mail dat je alles wilt annuleren. Krijg je bericht dat net toevallig einde van gistermiddag bericht van DPD hebben dat de bestelling is kwijtgeraakt. Tja, zeg het maar of dat zo is. In ieder geval bestelling geannuleerd geld wel terug. Niet voor herhaling vatbaar.

Beoordelingen voor grind-split.nl

15 mei 2024
Retour gestuurd omdat we zelf de verkeerde hadden besteld . Al een week geleden opgehaald en nog geen geld terug gestort gezien. We hebben andere besteld maar zat veel steengeruis in .
15 mei 2024
Bedankt voor uw feedback! De retour was nog niet verwerkt op depot, maar we hebben al 2 dagen geleden gevraagd aan de administratie voor de terugbetaling. Het duurt wel een paar dagen voordat het gedaan is.
25 mei 2024

1e order was niet doorgegeven.en nu na…

1e order was niet doorgegeven.en nu na 2 weken nog geen bestelling ontvangen.we hebben wel betaald.op site staat levering binnen 2 a 3 dagen.niet dus......
27 mei 2024
Dank u wel voor uw reactie, helaas is het niet goed gegaan, wij hebben nogmaals een levering voor u aangemaakt. Onze excuses, wij ondernemen wel meteen actie als uw zending niet aankomt, dit neemt niet wel dat het een langdurige situatie is geworden.
14 apr 2024

Zwart/ antraciet grind

Zwart grind besteld, en licht grijs geleverd met allerlei gele stenen er door heen. Klacht van gemaakt en een kleine vergoeding voor gekregen
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw feedback, U heeft inderdaad contact met ons opgenomen over het geleverde Basalt en wij hebben u een oplossing aangeboden. Doordat u het Basalt al in uw tuin had verwerkt bent u akkoord gegaan met de aangeboden financiële compensatie.
Transport wordt gezegd dat ze niet met grote vrachtwagen kunnen komen, dus moet je bijbetalen vervolgens komen ze met groot materiaal aan
Antwoord van grind-split.nl
Zou u contact op willen nemen met onze verkoop (via mail of telefoon) met deze melding, zodat we u verder kunnen helpen? We horen graag van u
30 mrt 2024
ik zit nog steeds te wachten na een week op mijn betaalde schroeven bijbehorend aan de kunststof afwerkranden van mijn gazon
Antwoord van grind-split.nl
Onze excuses, uw melding met manco was bij ons niet bekend of niet verwerkt, het doosje wordt alsnog per pakketdienst aan u verzonden, zie de nieuwe opdrachtbevestiging.
24 mrt 2024
1 week geprobeerd het bedrijf te bellen, er werd niet opgenomen en op mail werd ook niet gereageerd.
Antwoord van grind-split.nl
Goedemiddag, wij hebben telefonisch contact met u opgenomen omdat wij benieuwd waren naar uw beoordeling. U heeft aangegeven dat deze beoordeling niet voor ons was bedoeld en dat u tevreden bent met de door ons geleverde producten en service. Uiteraard kunt u deze review altijd aanpassen :)
Ardennen keien van 60-90 verwacht, veel “afval” tussen de stenen
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw waardering op Trusted shops. Onze excuses dat u teleurgesteld bent over het " vele" afval tussen de stenen. Onze materialen zijn ongewassen, het kan voorkomen dat er wat gruis tussen de stenen zit. Graag ontvangen wij dan ook enkele foto's zodat we uw klacht verder kunnen beoordelen, daar deze klacht nog niet bekend is bij de klantenservice. De klantenservice kunt u altijd direct na aflevering benaderen mocht u niet tevreden.
WH
wiel h.
reuver
17 mei 2024
Dat bedrijf verkoopt spullen de uitverkocht zijn.
17 mei 2024
Dank u wel voor uw beoordeling, het spijt ons dat we niet direct konden leveren, het klopt dat soms verkopen wat sneller zijn dan wij kunnen aanvoeren.
7 apr 2024
Te grove stukken erin twijfels juiste kleur
Antwoord van grind-split.nl
Dank u wel voor uw reactie, wij zien geen eerdere melding van u dat u niet tevreden bent . Wellicht is er iets niet goed gegaan, dat spijt ons uiteraard, als u wat foto's heeft, mail graag als reply op uw bevestiging dan kijken wij wat er gebeurt is en wat we kunnen oplossen
Prijs zou lager mogen zijn
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw reactie, jammer dat u niet tevreden bent met onze prijzen. Wij doen ons best deze zo laag mogelijk te houden!
30 mrt 2024