grind-split.nl

438 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden739 beoordelingen in totaal

Grind-split Belgisch Rouge staat erg netjes in ons aangelegde tuin. Bezorgen keurig volgens afspraak, je krijgt een SMS een kwartier voor aankomst. Vrachtwagen chauffeur erg nette en aardige man.

7 jun 2024
Producten die op voorraad zijn versturen binnen de gestelde termijn van 2 werkdagen. In plaats van de schuld geven aan de pakketdienst dat die het pakket kwijt heeft gemaakt. Nooit een track en trace ontvangen. Na diverse mailtjes in de afgelopen 2 weken krijg je te horen dat ze DPD hebben gevraagd om te onderzoeken. Na meer dan 4 dagen ook geen terugkoppeling op gehad. Stuur je 's ochtends een mail dat je alles wilt annuleren. Krijg je bericht dat net toevallig einde van gistermiddag bericht van DPD hebben dat de bestelling is kwijtgeraakt. Tja, zeg het maar of dat zo is. In ieder geval bestelling geannuleerd geld wel terug. Niet voor herhaling vatbaar.

Beoordelingen voor grind-split.nl

26 jun 2024
26 jun 2024

Zeer tevreden

19 apr 2024
Bedankt voor uw positieve reactie en het doorsturen van de mooie foto van uw tuin!
Het bestellen van een pallet grindplaten was een makkie. Toen ik toch nog een 2e pallet erbij wilde was dit na telefonisch overleg meteen geregeld. Telefonische bereikbaarheid is zeer goed (had elk bedrijf dit maar !). Ook de aanpassing in de factuur was via mail zomaar geregeld. Kortom: Chapeau voor Grind-Split !
19 apr 2024
Goed om te lezen dat u tevreden bent met onze producten en onze geleverde service! Wij hebben u graag geholpen.
Snel bezorgd. Alleen dat je extra 30 euro moet betalen om dit geleverd te krijgen omdat ze met een kleinere oplegger moeten komen vind ik belachelijk. Dit oplegger had toch wel gereden met lading. Het was niet zo dat ze alleen voor mij moesten komen.
24 jun 2024
De eerste zending bezorgd op 17 juni (2 bags) was was van zeer goede kwaliteit (goed gewassen grind). De tweede zending bezorgd op 21 juni, nogmaals 2 bags, was nog erg grauw en zanderig, moest ik eerst nog wassen voordat ik het kon gebruiken.
28 jun 2024
Bedankt voor uw review! Zoals we aangeven op de website worden de stenen ongewassen geleverd, maar na een goede regenbui zijn ze zo gespoeld.Veel plezier met uw aankoop gewenst!
8 nov 2023

Met kennis van zaken en snel

Fijn dat er nog gebeld werd om te bepalen of ze met de truck bij ons konden komen. Slim want dat zou niet gegaan zijn. Truck was er op de afgesproken tijd en het uitladen was met snelheid, vaardigheid en precisie zo gepiept.
10 nov 2023
Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service!