Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.132 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.132 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

Vorig jaar alles perfect, Nu 1 pakket met 21 aardbeien, pakket nr 2 met 19 aardbeien. Van de 19 waren er 5 alleen een worteltje zonder plantje. Ik hoop dat het wat word? Over 2 weken krijgen ze vloeibare mest. Wim van Zanen Oosterwolde
20 besteld, de onderste 10 waren meer dood dan levend, bladeren waren alle uitgedroogd. Nu hopen dat ze het gaan doen. Wel meteen na aankomst in water gezet en gepland. Wel stevige wortels, daarom denk ik dat ze het wel goed gaan doen.
22 apr 2024

Ruimte voor verbetering

Van de 20 plantjes zijn er 3 die niet groeien. De verpakking viel tegen in vergelijking met de foto's op de website. Gewoon een bosje met een elastiekje in een doosje. Viel een beetje tegen voor dit geld.
24 apr 2024
Een rommeltje wat geleverd is. enkele plantjes netjes goed en veel een worteltje, stelt niets voor. Bij elkaar niet veel soeps wat er geleverd is. Plantjes met kluitje gaat nog, rest waardeloos
18 apr 2024
De dubbele levering van de aardbeien plantjes was eigenlijk voor mij niet te doen om het terug te sturen slecht ter been en best wel ver weg , verder zijn de plantjes in goede orde geleverd
30 mrt 2024
aardig wat aardbeienplantjes besteld en gekregen doch er waren plantjes bij die totaal niet aan de verwachting voldeden zaten weinig wortels aan laat staan kleine blaadjes.
Ik kan nog niets zeggen door het koude en natte weer zie ik nog niets groeien maar mijn ervaring van de afgelopen jaren zijn zeer positief dus nog even afwachten.
Helaas is het nog te vroeg om dit te beoordelen. Ze zitten net in de grond. Kan ze pas echt beoordelen als ze vruchten gaan dragen...toch !
Heb 10 plantjes bestel Kosten me 1,30 per stuk Een enorm verschil tussen de plantjes wat betreft de grote van de knoppen

Bestelde - geleverde kwaliteit

Ik had 4 soorten van de beste kwaliteit besteld. Echter het geleverde was ver onder de maat.
4 plantjes hadden nagenoeg geen enkel blaadje, wel enthousiast over de andere plantjes!
het is moeilijk om zo vlug een beoordeling te geven vraag me dat nog eens eind april
Eerst zullen ze moeten bloeien en daarna oogsten. Dan kun je pas echt iets zeggen.
Slechte planten, had grote frigo planten besteld, maar alleen maar dunne gehad.
had wel betere pootgoed verwacht nu afwachten hoe de planten zich ontwikkelen
Te laat bezorgd en meer dan de helft van de planten ernstig beschadigd.
4 mei 2024
Al die witte aarbeien zijn dood gegaan de andere doen het wel goed
Mijn beoordeling is beschreven in een mail aan info aarbeiplantje.
4 mei 2024
weet het nog niet is nog nieuw voor mij !!
Antwoord van Aardbeiplantje.nl
15 mei 2024
Hallo daar! We zijn erg blij dat je hebt besloten om ons te proberen! We hopen dat je een geweldige ervaring met ons hebt en dat dit slechts het begin is van een lange relatie. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen hebt of hulp nodig hebt. Nogmaals bedankt dat je voor Aardbeiplantje.nl hebt gekozen!
PJ
plue j.
Veerle-laakdal
planten gaven niet wat ik had verwacht