Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.167 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

6 jun 2024
Al 2 keer hier besteld (frigoplanten). Steeds snel uitgekomen, mooie groei en lekkere aardbeien! Echt een aanrader en rechtstreeks van bij de boer is altijd gewonnen!
30 mei 2024
Het beviel mij zeer dat de plantjes na het planten snel verder groeiden dat is voor mij een teken van gezonde planten en bewaring, de verzending was uitstekend.
26 mei 2024

Geweldig

Kwaliteit is super ,de plantjes doen het heel erg goed . Gewoon zo doorgaan zou ik zeggen. Heb hier al eens eerder besteld , kortdragend . Nu assorti erbij.
MH
26 mei 2024
Ik ben heel tevreden goeie oogst gehad..in de kas ..nu een nieuw soort bij jullie besteld die je later in het seizoen kan oogsten Ik ben benieuwd..
12 jun 2024
Snelle levering op de dag die was afgesproken. Product zag er goed uit . Ook een goede beschrijving hoe om te gaan met de geleverde plantjes.
30 mei 2024
Vanuit Aardbeienplantje alle perfect, alleen doet PostNL er langer ofer dan ze beloven. Nu waren de temperaturen gelukkig niet zo hoog.
21 jun 2024
Van de eerste verzending zijn maar 35 van de 220 planten uitgekomen. Van de volgende verzending zijn alle 120 planten uitgekomen.
12 jun 2024

Bestelling keurig verzorgd.

Bestelling keurig verpakt en op de aangegeven datum afgeleverd met als extra nog duidelijke tips hoe de planten te verzorgen.
20 jun 2024
Prijs en kwaliteit is top. Perfecte informatie voorziening en een enthousiast bedrijf die oog heeft voor haar klanten.
21 jun 2024

goede kwaliteit…

heb aardbeiplantjes besteld en zijn zoals afgesprooken bezorgd ,goede kwaliteit ,gingen al na twee dagen uitlopen.
13 jun 2024

Een zeer tevreden aardbeien liefhebber. Vooral een bepaald verpleeghuis.

Het steeds weer de correcte afhandeling van goede zomerkoninkjes. Vooral doorgaan, wij blijven hier ook doorgaan.
TN
Ton N.
Hapert
20 jun 2024
Bestelling goed afgeleverd, maar ik kreeg veel te laat antwoord op mijn vraag die ik via de website inzond.
22 jun 2024
Lopen snel uit, zelfde dag geplant, ook super met de zak meststof, vind de plantjes wel klein van formaat.
20 jun 2024
Zeer kundig advies! Geleverde plantjes komen goed aan en advies zit erbij gevoegd. Aardbeien zijn top
7 jun 2024
40 splantjes binnen en nu na ongeveer een week groeit het al onwijs goed! Foto is net na het planten
30 mei 2024
Het bestelde product was even niet leverbaar, werd er netjes over gebeld dat het later kwam. Top!
14 jun 2024
Ik kreeg een boekje met meer uitleg bij mijn bestelling. Dit vond ik echt fijn en behulpzaa.
20 jun 2024
Het duurde wat lang voordat de bak aankwam ;maar de verzorging en reakties waren prima
30 mei 2024
Zeer vlugge levering en perfect verpakt,nu af wachten wat het resultaat zal worden
9 jun 2024
Snelle levering en een deugdelijke verpakking. Het informatie boekje is geweldig