Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.169 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.169 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

Super blij!

Als ik meer dan 5 sterren kon geven had ik het gedaan ;-) Heel blij met mijn aardbeitjes, ik heb ze 2 jaar geleden ook al besteld, netjes geleverd met een mooi informatie boekje erbij volop tips. De aardbeien plantjes zijn van zeer goede kwaliteit. Groeien goed, geven uitstekende oogst, zijn heerlijk!! Ik kijk uit naar de zomer waarin ik volop eigen aardbeien heb :D Super bedankt!
Duidelijke communicatie. Ook de teeltinformatie bevalt me goed! Deze keer nam ik biologisch plantmateriaal, omdat ik nooit middelen of kunstmest gebruik, echter de plantjes kwamen van een andere teler, af te lezen aan de plantinfo en de planten waren wel heel erg klein. Ik moest echt goed zoeken om de plantjes te vinden. Volgende keer kies ik weer voor planten uit hun eigen kwekerij.
Ik had een bestelling dd 10 jan 24 nr. 146789 Had besteld 1 x 20 dikke daroyal planten en u levert 4 verschillende soorten. Ik heb gelijk naar u gebeld en u of een van uw medewerkers zei dat ik per ongeluk een smalpakket had gekregen en hij zou andere planten daroyal toesturen. Ik zei hem nog dat ik dat erg netjes opgelost vond maar dat is het vervelende er is niets geleverd
De verpakking was beschadigd. Daardoor werd het de eerste keer niet afgeleverd, maar teruggestuurd. Tweede keer was de verpakking ook niet helemaal ongeschonden. De doos werd ondersteboven afgeleverd, waardoor de aardbeienplanten onderin de doos zaten. Misschien duidelijk aangeven wat onder en boven is. Verder staan de planten nu prima in de Batobakken. Ziet er goed uit.

Voor iedere aardbei liefhebber wens!

Gekregen wat ik besteld heb, duidelijke uitleg via boekje dat erbij zat! En de keuze is reuze wist niet dat er zoveel aardbeiensoorten waren! Ik had vier soorten gekozen die ik voor Hydro Cultuur ga gebruiken. Ik kreeg mestkorrels bij de bestelling deze kon ik niet aan of uitvinken, maar goed ik ben een tevreden klant, en nu is het wachten op de eerste aardbeien, mmmm
31 mrt 2024
Ze doen het al goed! mooie bewortelde planten ,had 21 plantjes van elk ras, tot zover bedankt en tot horens, Stond vroeger op beurzen met aardbeiplantjes, in het begin met 14 rassen, heb nu nog 4 de favori en furore van jullie, dan nog lambadas en faith, had vroeger ook suprise des marches en doordrager Mara des bois en cirifina, vriendelijke groet Aardbei Hero.

Leuk bedrijf!

Website en nieuwsbrieven : duidelijk en begrijpelijk leesbaar, vrolijke motiverende uitstraling . ( Krijg zin in om alles te bestellen en uit te proberen) . Pakket: stevige doos, passend formaat ( niet onnodig groot, bv) , goed verpakt . Wederom mooie uitstraling en duidelijke jnstructie. Product: wederom in prima staat aangekomen en goede vruchtbare planten

Aardbeien smullpakket

Aardbeien plantjes netjes per soort verpakt, incl steek etiketten. Boekje erbij met tips. - Welke grond - Poot diepte - Plant afstand - Etc. Keuze moment voor bezorging bij bestellen. zodat je ook in de gelegenheid ben om voor te bereiden en direct kan poten en tijd hebt bij aflevering. En goeie track en trace. Nu moet de zon de rest doen 😉
13 apr 2024
aardbeienplantjes besteld. alles werd netjes verpakt geleverd . ook snel verzonden. ook zat er in de doos nog een extra boekje over het verzorgen van de planten. na het poten heb ik binnen een week al blaadjes en bloemetjes aan de plantjes zitten. het ziet er dus naar uit dat hier de aardbeien gaan groeien deze zomer. kortom ik ben tevreden.

Buitengewoon kwaliteitsproduct

Conform afspraak geleverd. Kwaliteitsproduct / geen enkele vergelijking mogelijk met de aankoop van een aardbei plantje in een reguliere consumenten winkel. Hierbij is de kwaliteit van het wortelstelsel (indrukwekkende grootte i.c.m. wortelharen) uitzonderlijk te noemen. Na 2 weken geen enkele uitval van de geleverde aardbei planten.

Super gevarieerd aanbod - prima kwaliteit !

Prachtig aanbod en veel keuze in bio rassen in de webshop. De pakketjes helpen enorm bij keuzestress ! Prima en leerrijke uitleg. Tijdige levering, en alle plantjes zijn vanaf de tweede dag na het uitplanten al beginnen blad maken... fijn om zo het seizoen te starten ! Ik kom zeker volgend jaar terug om andere rassen uit te proberen.
31 mrt 2024
COMPLIMENTEN OP ALLE GEBIED!!! Perfect verpakt, prima aanwijzingen voor planten etc. Kwaliteit geweldig en zelfs als je de plantjes, zowel frigo als gewone, veel later plant door omstandigheden, is het resultaat verbluffend. Dan wel in goede omstandigheden bewaren, dus koel, donker en vochtig gehouden. Helaas geen foto gemaakt...
Is keurig verpakt aangekomen. Gelukkig maar want de vervoerder is er heel slecht mee omgegaan. De doos was stuk aangekomen. De kwaliteit van de plantjes is heel goed. Ze groeien heel goed. Er zitten al diverse blaadjes aan. Als de aardbeien ook nog lekker smaken is deze aankoop geweldig geweest. Super goed adres met gratis advies
12 mei 2024
Onze plantjes kwamen keurig verpakt bij ons aan, de zorgvuldige beschrijving was een goede houvast om de plantjes op juiste wijze te planten. Nu is het aan de zon, bijgestaan door wat regen ( en anders helpen we een beetje) en ons geduld om later in het seizoen te mogen genieten van heerlijke aardbeien. We kunnen niet wachten!

Goede communicatie!

Prima service en vooral goede communicatie. Er was iets misgegaan in het ordersysteem waardoor de plantjes niet op de aangegeven datum geleverd konden worden. Ik werd keurig gebeld met een suggestie voor een nieuwe datum (volgende dag). Aangegeven dat dit niet nodig was en dat ze gerust de eerstvolgende woensdag mee mochten.
30 mrt 2024
Ze kwamen precies op de afgesproken dag, zodat ik klaar was met mijn bakken en ze direct de grond in konden. Ik had 5 soorten bio aardbeien. 5 soorten van ieder 5 besteld. Het bleken er van 1 soort 6 te zijn en van een andere soort 4. Maar dat is niet erg. Erg fijn vond ik ook de tips die ik kreeg over hoe te handelen.
snelle reactie. vriendelijk en goede plantjes. Ook de bestelde batobakken erg fijn. aan t einde vd bestelling plaatsen was het onduidelijk of de datum onderaan de mail de leverdatum was of dat ik hier juist een leverdatum moest kiezen. misschien kan hier nog iets aangepast worden. Geeft meer duidelijkheid. groet Mark
23 aug 2024
Ik heb al meerdere keren planten gekocht bij jullie doorgaans mooie planten.Ik had alleen vorig jaar toch 5 planten die niet aangeslagen zijn ondanks dat ik er veel aandacht aanbesteed heb Planten zijn fors aan de prijs dus dan verwacht je dat ze het ook goed doen Dat is mijn enige minpuntje Verder goed tevreden
Ze groeien al! Ik geef toe dat ik een beetje schrok toen de plantjes kwamen, want het was een en al wortel, bijna geen groen blaadje te zien. Maar ze lijken allemaal goed aan te slaan! Bij de plantjes kreeg ik ook een brochure met veel tips en info over het verzorgen. Heel handig! Nu geduldig wachten tot begin juni.
Ik kan er natuurlijk nog niet veel over zeggen want het belangrijkste is natuurlijk dat ze veel, lekkere aardbeien gaan geven. Ze zijn in ieder geval goed aangekomen. Ik had 2 setjes besteld, 1 om cadeau te doen. Jammer genoeg zat er maar 1 boekje bij. In het setje wat ik gehouden heb zaten 19 i.p.v. 20 plantjes.