Aardbeiplantje.nl- Logo - Beoordelingen

Aardbeiplantje.nl

3.171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.171 beoordelingen in totaal

Prima ontvangen en meer plantjes dan ik had verwacht. Staan nu een week in de potten en zetten al aan. Nu wachten op mooi weer. Foto is van de dag dat ik ze heb geplant. Zelfs nog een boekje voor de verzorging e.d. Hartelijk dank hiervoor 🍓

Ik sorteer al 30 jaar aardbeienplanten in de winter bij een van jullie collega's, en ik herken het probleem van nieuwe mensen, die kort moeten snijden. Zij houden het rhyzoom niet op gelijke hoogte en snijden dan een aantal koppen kapot. Dat is precies wat er met mijn planten gaande was. Van de 42 planten heb ik er 7 weggegooid. De rest was trouwens te kort, te risico vol afgesneden. Met kort snijden ruim je wel de oude bladresten en bloemen op, maar heeft ook risico's.

Beoordelingen voor Aardbeiplantje.nl

Aardbeiplantjes

Op tijd ontvangen, goed verzorgd en verpakt. Duidelijk (instruktie) boekje erbij.
4 sterren omdat we nog moeten ervaren of ze aanslaan en hoe. Maar het lijkt goed!
31 mrt 2024

super Kwaliteit

Snelle levering, duidelijk infoboekje erbij. Hele mooie sterke kwaliteit plantjes
30 mrt 2024
Levering op het tijdstip zoals aangegeven bij bestelling. Planten zien er goed uit
14 apr 2024
Goede begeleiding via nieuwsbrieven Indien nodig via mail ook vragen beantwoord
perfecte levering, klantgerichte service en ook nog eens antwoord op mijn vragen.
Goed voor mekaar en netjes bezorgd. En nu maar hopen dat er aardbeien aan komen.

Alles goed voor elkaar

Uitstekende informatie vooraf via website, soepel bestellen, zorgvuldige levering
Hele mooie planten. Staan al in de volle grond maar het weer werkt niet echt mee.
Bestelling prima verwerkt, en afgeleverd op de vooraf vastgestelde afleverdatum.

Stevige, sterke planten.

Levering netjes op afgesproken tijd. Kwaliteitsproducten. Wel een tikkeltje duur.
Levering is volgens afspraak. Er wordt prima informatie verstrekt en meegeleverd.
PP
Pauline P.
Overijssel
26 mei 2024
Snelle levering en goed verpakt. Planten met groot wortelgestel slaan prima aan.
RS
Rene S.
IJmuiden
22 mei 2024

Snel bezorgd en prima plantjes

Snel bezorgd. Goed verpakt en plantjes "doen" het prima. 2x besteld, 2 x prima.

Helemaal tevreden

Gezonde plantjes, snelle levering en ook een boekje met verzorging tips de bij!
Leverdatum klopt en plantjes zijn na een week al mega aan het groeien. Echt top!
Bijzonder mooie kwaliteit. De planten waren keurig verpakt en in goede conditie.
30 mrt 2024
Mooie aardbeien plantjes Bezorging en verpakking uitstekend Ga zo maar door ???
de producten zien er goed en vers uit en de service van aan levering is ook top
We hebben er zeker 20 goede planten bij zitten en de reserve heb ik ook geplant