Gallery Color- Logo - Beoordelingen

Gallery Color

357 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.646 beoordelingen in totaal

7 okt 2023
Al jaren klant bij Gallery Color en iedere keer sta ik weer van te kijken van de kwaliteit. Dit keer een Fine Art Print op dibond met een baklijst besteld. Deze moest naar Zweden en was zodanig ingepakt dat het de lange reis goed kon doorstaan. Complimenten!

4 jun 2024
Heel teleurgesteld in mijn allumium foto afdruk. Er zit een grote hap precies in het midden van het gezicht. Het ziet er echt niet uit. De klantenservice zegt dat dit inderdaad niet de beste foto is voor graveren op deze ondergrond en raad iets anders aan. Helemaal prima natuurlijk, alleen ben ik wel mijn geld kwijt voor de allumium afdruk want er staat op de site beschreven hoe het afgedrukt word. 1. Er is van te voren geen advies gegeven, het word gewoon afgedrukt wetende dat dit niet een goede foto is voor deze ondergrond. 2. Verantwoordelijkheid wordt bij de klant gelegd. 3. €45 de prullenbak in. Geen stijl. Bedankt voor niks.

Beoordelingen voor Gallery Color

17 sep 2023
12 sep 2023
11 sep 2023
9 sep 2023

De kleurerbeleving valt iets tegen

De keuze van verschillende uitvoeringen en opties voor je foto's zijn geweldig. De verzorging en levering is ook niets op aan te merken. Mooi en goed verpakt. Echter de kleur valt me een beetje tegen. Ze zijn donkerder dan ik verwacht had. Ook de bijschriften die ik op de foto's heb aangebracht lopen een beetje dicht en zijn soms moeilijk te lezen. Nu begrijp ik goed, met mijn grafische ervaring, dat het visueel op een scherm er fantastisch uit kan zien maar in druk of print er altijd andere factoren een rol spelen. Ook het gebruik van bepaalde lettertypen.

afmetingen kloppen niet

foto's zijn mooie kwaliteit, maar niet de juiste maat. We moesten alles met de hand bij snijden op de maat die we hebben besteld omdat het niet in de fotolijstjes paste. Toen ik een mailtje stuurde dat ik dit wel jammer vond werd hier erg weinig mee gedaan.
31 okt 2023
Besteld op 10/10/2023, tot op heden nog steeds niks ontvangen??
Antwoord van Gallery Color
1 nov 2023
Beste Kris, Dat is vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik zie dat het pakket inmiddels wel naar je onderweg is. Er waren wat leverproblemen vanuit de leverancier van de acrylblokken. Maar dat hadden we natuurlijk even moeten communiceren. Excuses voor het ongemak en we hopen dat je zodra het pakket binnen is toch blij bent met je bestelling. Met vriendelijke groet, Team Gallery Color