Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl- Logo - Beoordelingen

Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl

720 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.548 beoordelingen in totaal

22 sep 2023
Tuindeco Betonpaal model IJSSEL gecoat diamantkop - 280 cm Hoekpaal en de Driesprong T-paal hebben slechts één schroefgat voor de bevestigingsset. Terwijl de tuinschermen respectievelijk in een hoek van 90 graden komen, dan wel als een T op elkaar moeten aansluiten. Dus moesten we zelf boren en daarbij raakte een paal beschadigd. Dit is duidelijk een fout van de fabriek, want de sponningen voor de onderplaten zaten wel aan de juiste kanten. Van Gelder kan daar niets aan doen, behalve de klacht overbrengen.

Kant en klaar afbouw huisje gekocht. De helft van het hout wat of niet bruikbaar of onder de maat van kwaliteit. Pot lijm uitgedroogd niet bruikbaar. Daarnaast A klasse gedroogd en fijn geschaafde vlonder planken van Douglas gekocht. Alles behalve fijn gewoon ruw en krom met vele beschadigingen en gaten midden in de planken van knoesten. Kreeg als eerste antwoord hout is een natuur product , daarna mocht ik de slechte planken om laten ruilen voor eventueel nieuwe. Gezien onze planning en ingehuurde vakmensen hebben we het zelf opgelost en het beste ervan proberen te maken. Mijn ervaring is service totdat je betaald hebt en daarna moet je het er maar mee doen. Ik snap echt dat hout een natuurproduct is en kan me goed voorstellen dat er ruimte voor een klein beetje speling is maar ik kan mij niet voorstellen dat je dit durft te verzenden als gerenommeerde houthandel.

Beoordelingen voor Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl

22 nov 2023

Fijnbezaagd Douglas besteld maar...

Fijnbezaagd Douglas besteld. Kreeg hout met de schoepen van een cirkelzaag erin en hout met heel grove splinters.
8 mei 2024

Slechte aftersales

1 van de artikelen komt niet overeen met hetgeen ik besteld heb. Klantenservice geeft als oplossing dat ik het op mijn kosten mag terugsturen en ik dan mijn geld terugkrijg. Gezien het 75KG weegt kost dit nogal wat en gezien het niet mijn fout is vind ik de aftersales nogal matig. Meerdere keren het probleem uitgelegd per mail maar telkens niet passende reactie terug. Tevens waren ze 4 uur later met bezorgen dan aangegeven waardoor ik uiteindelijk de hele dag vrij moest nemen i.p.v. 1 uurtje in de ochtend. Rest van de producten was qua kwaliteit wel goed
levering volgt pas na twee weken, ondanks verzendkosten
Op tijd leveren.
Antwoord van Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl
Beste Leonie, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas zijn we voor de gecoate betonpalen afhankelijk van onze leverancier, deze levering duurde langer als verwacht. Onze welgemeende excuses voor de vertraging! Desondanks wensen we u veel plezier van uw schutting. Met vriendelijke groet, Team houthandel van gelder
10 mei 2024
Ik ben enigszins teleurgesteld in de verwachting die gewerkt wordt ten aanzien van de levering van de materialen. Alle bestelde materialen zouden in week 17, uiterlijk week 18, geleverd worden. Nadat ik in week 18 vraag naar de uitlevering wordt aangegeven dat één artikel nog niet op voorrraad is. Let wel, op de site staat ook dat product, hardhouten planken, nog steeds als leverbaar binnen 5-10 dagen. En de bestelling is geplaatst op 6 of 7 april! Ik weet nu, eind week 19, nog niet wanneer er geleverd wordt. En wanneer ik er niet naar vraag, is er geen communicatie vanuit het bedrijf
10 mei 2024
Beste Michel, Bedankt voor je feedback! We begrijpen je frustratie over de vertraging in de levering. We zijn momenteel afhankelijk van onze leverancier voor dit specifieke product, wat de vertraging veroorzaakt heeft. We hebben u zojuist een mail gestuurd over het levermoment, de onderdelen waarvan we afhankelijk zijn zullen we nasturen zodra deze binnen zijn. Als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om ons een e-mail te sturen naar info@houthandelvangelder.nl. We komen zo snel mogelijk bij je terug. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder
6 mei 2024

Te grote afwijkingen in het zagen.

De bestelde planken hadden een werkbreedte van van 125 en 135 mm terwijl ik 135 mm besteld had. Hierdoor was het erg opletten met de belijning. De afwijking is te groot, en had het idee dat, omdat de bestelde lengte nu niet meer leverbaar is, ik een afkeur partij ontvangen heb. Dat is niet erg als je dat op voorhand weet, maar niet als je er de volle prijs voor betaald hebt. Ook waren een aantal bestelde planken niet te gebruiken omdat er teveel barsten/scheuren inzaten of niet goed gezaagd waren.
27 okt 2023
Had 5 platen besteld. Na betaling bevestigingsmail gekregen waarin stond 7 werkdagen levertijd. (Al meer dan eerst aangegeven) Na 7 dagen nog niks en bleek dat het door extern bedrijf eerst moest worden opgehaald en dan werd ik pas ingepland voor levering. Dus had mijn bestelling maar geannuleerd

Difficult to deal with, Poor Quality

Talking with the Supplier was difficult, not willing to slove problems. The PLANED Oak that was delivered to me was in terriblle condition and covered in Tree Bark and ink. Very disappointed.
10 nov 2023
Good afternoon, Thank you for your review. We see in our system that you have not sent an email after delivery, is it possible to still forward this to info@houthandelvangelder.nl? We would like to find out what went wrong. Kind regards, Team Houthandel van Gelder
Ik had een balk van 15 bij 15 besteld en die was niet eens in de buurt van haaks
Antwoord van Houthandel van Gelder - Houthandelvangelder.nl
Beste, Bedankt voor uw beoordeling! Wij geven bij al onze eiken producten aan dat het geleverd wordt met een overlengte en dat dit in het werk haaks afgekort dient te worden. Dit wordt ook gedaan om eventuele kopse scheuren weg te kunnen zagen. Natuurlijk vinden wij het vervelend dat deze eiken balk niet aan uw verwachting voldoet, mochten we hier iets in kunnen betekenen kunt u altijd een mail sturen naar info@houthandelvangelder.nl. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder
23 apr 2024
Ik vraag om offerte maar wordt benaderd over een annulering 😡
23 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling! Offertes worden zeer snel behandeld en doorgemaild, alleen komt het soms voor dat deze in de spam box terecht komt. Zou u dit willen nakijken? Anders kunt u altijd mailen naar info@houthandelvangelder.nl en komen we hier z.s.m. op terug. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder.
10 nov 2023
Slechte communicatie met wannner de materialen binnen zijn
10 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling! We hebben u zojuist een mailtje gestuurd met de vraag wat er mis is gegaan en hoe we dit kunnen verbeteren, we zouden dit graag voor u en voor toekomstige klanten willen voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder
21 apr 2024
Te lang wachten op volledige levering.
PR
Peter R.
Brunssum centrum
10 mei 2024
Jammer maar helaas. Ze beloven binnen een paar dagen. Je moet betalen voordat je kan afronden. Dan krijg je een dag later te horen dat de levertijd een volle week later is. Gelukkig waren ze wel snel met de credit, en dit was dan ook geen probleem.
10 mei 2024
Beste Peter, Dank u wel voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet helemaal aan uw verwachtingen voldeed. Helaas kan het in drukke periodes gebeuren dat onze levertijden iets langer zijn dan verwacht. We streven er altijd naar om onze klanten zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van eventuele vertragingen, maar we begrijpen dat dit soms nog steeds frustrerend kan zijn. We zijn blij te horen dat de kwestie met de credit snel werd opgelost en dat het voor u geen groot probleem vormde. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang. Als u in de toekomst nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder
EY
Elif Y.
UTRECHT
18 mei 2024
Niet geleverd wanneer het beloofd was en mee bestelde rvs slot ook geleverd gekregen. Dit gaf ik netjes aan moet je eerste foto van de producten maken en opsturen daarna beoordeeld wordt of je die nog geleverd krijgt.
13 mei 2024
Levertijd duurde veel te lang. Bellen en mailen geen gehoor op gekregen. Week na verwachtte levertijd kreeg ik pas bericht dat het langer duurde. Meer dan slecht
14 mei 2024
Beste heer Verkerk, Bedankt voor je bericht en excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met de levertijd van je bestelling. U heeft bij ons geschaafde eiken balken besteld, hierbij geven we aan in de productinformatie op onze webshop dat op de geschaafde balken de levertijd wordt verlengt. Dit eikenhout moet eerst in onze schaverij geschaafd worden en is daarom geen voorraad product.. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder
19 aug 2024
Lever datum niet nagekomen. Hierdoor extra uren moeten maken voor mijn bedrijf omdat ik de bestelling zelf heb opgehaald anders zouden de werkzaamheden stagneren.
29 sep 2023
Afmetingen van ballen komen niet overeen met wat is besteld
11 okt 2023
Houtkwaliteit verbeteren!
11 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling! Wij doen dagelijks ons uiterste best om de beste prijs/kwaliteit te leveren, wellicht kunt u een mailtje sturen naar info@houthandelvangelder.nl met de punten waarop verbeterd kan worden? We hebben helaas na levering niks van u vernomen.. Met vriendelijke groet, Team Houthandel van Gelder.
12 mei 2024
prijs was heel goed, kwaliteit matig
6 mei 2024
Was zeer jammer