www.siliconesandmore.com/nl/- Logo - Beoordelingen

www.siliconesandmore.com/nl/

450 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.034 beoordelingen in totaal

Fantastisch bedrijf dat je graag helpt bij het realiseren van je project. Via een e-mail vertelde ik wat ik ongeveer wilde maken en wat daarbij mijn wensen zijn. Zij vertaalde dit voor mij een een duidelijk onderbouwd stappenplan en boodschappenlijst. Ik vertelde hen o.a. over een paar problemen waar ik met siliconen gieten tegenaan liep. Ik kreeg het advies om het product te maken van 2 componenten polyurethaan. Dit gaf precies het resultaat wat ik zocht! Erg blij mee!

normaal is het vandaag besteld voor 4 uur dan is het de volgende dag geleverd, dat is altijd prima in orde maar af en toe gaat het verkeerd en ik bestel met grote regelmaat producten. Zo werd een tijd geleden mijn product na 2 weken pas getraceerd en is deze door iemand anders opgehaald, een medewerker van silicones gaf aan dat het niet hun verantwoording was en ik bleef dus zonder product en of een oplossing achter. ondanks dat was ik wel tevreden over hun levering normaal, en bestelde ik de weken ernaar weer producten en dat ging goed tot afgelopen week, ik had diverse producten besteld maarhet werd volgens de t en t code niet ontvangen door post.nl. ik heb herhaaldelijk contact gezocht omdat de producten maar niet werden geleverd echter werd ik telkens afgewimpeld. conclusie, hun producten zijn geweldig, in 99 van de 100 keer gaat het goed maar als het fout gaat is de afhandeling door het bedrijf waardeloos en dat is een beetje jammer.

Beoordelingen voor www.siliconesandmore.com/nl/

6 okt 2023

Service weet waar die t over heeft

Ik kreeg met een PU rubber niet de gewenste resultaten maar de klantenservice wist wel waar die het over had en de volgende gieting ging al een stuk beter
1 jan 2024

De snelle levering (1 dag) is erg fijn

De snelle levering (1 dag) is erg prettig als je ergens mee bezig bent en je.komt materiaal te kort. Als je informatie wil is er altijd goed kontakt.
7 nov 2023
snelle en overzichtelijke afhandeling en binnen een dag bezorgd. Keurige handleiding, veiligheidsvoorschriften en zelfs nitril handschoentjes erbij.
16 nov 2023
De resin is bij jullie het goedkoopst, Als ik deze in de stad bij civo ga halen kost hij 9 euro meer.... dat was financieel niet meer haalbaar
31 okt 2023

Too bedrijf

We hebben het over een uitermate vriendelijk,kundig,en correct bedrijf.ik bestel hier al meerdere jaren en kan t iedereen aanbevelen.
LH
Ludie H.
Maastricht
21 nov 2023

Mooie producten...

Als je bezig bent met het maken en reproduceren van beelden, reliëfs e.d., dan vind je bij Silicons & more hele mooie producten.
29 okt 2023

Zeer tevreden

Snel geleverd , makkelijk producten vinden op de site , mooi verpakt , zeer blij met de kwaliteit van de producten tot nu toe
12 mei 2024
ik had een vraag gesteld en fijn contact gehad en snelle reacties ook nog suggesties op wat anders, zal zeker weer bestellen
12 mei 2024
Service en meedenken. Groot aanbod met duidelijke informatie betreffende de samenstelling, doel en gebruik van de producten.
11 nov 2023

Super tevreden

Ik ben super tevreden over het materiaal en alles werd heel snel geleverd en heel degelijk verpakt. Ik bestel zeker opnieuw!
Nadat ze wisten waarvoor ik de sileconen rubber nodig had (afsluiting urn), waren ze geintreseerd en hebben tips gegeven.
Zeer snelle levering van kwalitatief goede producten. Uitgebreide technische informatie, inclusief veiligheidsinformatie.
De bestelling verloopt altijd soepel en de prijs/kwaliteit verhouding stemde mij altijd weer tot nieuwe projectjes😊😊
Snelle en goede levering. Ik bestel mijn siliconen, polyurethaan, en andere spullen altijd bij Silicones and more.

Duidelijke uitleg

Er zat een duidelijke uitleg van het product bij het pakket, zodat ik gelijk aan de slag kon. Snelle levering ook!
Perfect, duidelijken uitleg, youtube tutorials tevens schriftelijk meegeleverd. Snelle verzending. Uitstekend.
Er is niets wat mij niet bevalt, fijn materiaal om mee te werken, vriendelijk bedrijf en super snelle levering
De producten zijn altijd goed. Helaas werkt post.nl niet altijd mee maar daar kunnen jullie niets aan doen
8 nov 2023

Snel geleverd en goed spul

Snel geleverd. Goed spul. Stinkt niet en je wast je kwasten zo uit. Gebruik het voor een beeld in de tuin.
4 okt 2023
Checkt of de bestelling van de producten compatibel zijn en raadpleegt daarbij ook de bestelgeschiedenis 👌