www.siliconesandmore.com/nl/- Logo - Beoordelingen

www.siliconesandmore.com/nl/

451 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.034 beoordelingen in totaal

Fantastisch bedrijf dat je graag helpt bij het realiseren van je project. Via een e-mail vertelde ik wat ik ongeveer wilde maken en wat daarbij mijn wensen zijn. Zij vertaalde dit voor mij een een duidelijk onderbouwd stappenplan en boodschappenlijst. Ik vertelde hen o.a. over een paar problemen waar ik met siliconen gieten tegenaan liep. Ik kreeg het advies om het product te maken van 2 componenten polyurethaan. Dit gaf precies het resultaat wat ik zocht! Erg blij mee!

normaal is het vandaag besteld voor 4 uur dan is het de volgende dag geleverd, dat is altijd prima in orde maar af en toe gaat het verkeerd en ik bestel met grote regelmaat producten. Zo werd een tijd geleden mijn product na 2 weken pas getraceerd en is deze door iemand anders opgehaald, een medewerker van silicones gaf aan dat het niet hun verantwoording was en ik bleef dus zonder product en of een oplossing achter. ondanks dat was ik wel tevreden over hun levering normaal, en bestelde ik de weken ernaar weer producten en dat ging goed tot afgelopen week, ik had diverse producten besteld maarhet werd volgens de t en t code niet ontvangen door post.nl. ik heb herhaaldelijk contact gezocht omdat de producten maar niet werden geleverd echter werd ik telkens afgewimpeld. conclusie, hun producten zijn geweldig, in 99 van de 100 keer gaat het goed maar als het fout gaat is de afhandeling door het bedrijf waardeloos en dat is een beetje jammer.

Beoordelingen voor www.siliconesandmore.com/nl/

26 dec 2023