www.siliconesandmore.com/nl/- Logo - Beoordelingen

www.siliconesandmore.com/nl/

451 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.034 beoordelingen in totaal

Fantastisch bedrijf dat je graag helpt bij het realiseren van je project. Via een e-mail vertelde ik wat ik ongeveer wilde maken en wat daarbij mijn wensen zijn. Zij vertaalde dit voor mij een een duidelijk onderbouwd stappenplan en boodschappenlijst. Ik vertelde hen o.a. over een paar problemen waar ik met siliconen gieten tegenaan liep. Ik kreeg het advies om het product te maken van 2 componenten polyurethaan. Dit gaf precies het resultaat wat ik zocht! Erg blij mee!

normaal is het vandaag besteld voor 4 uur dan is het de volgende dag geleverd, dat is altijd prima in orde maar af en toe gaat het verkeerd en ik bestel met grote regelmaat producten. Zo werd een tijd geleden mijn product na 2 weken pas getraceerd en is deze door iemand anders opgehaald, een medewerker van silicones gaf aan dat het niet hun verantwoording was en ik bleef dus zonder product en of een oplossing achter. ondanks dat was ik wel tevreden over hun levering normaal, en bestelde ik de weken ernaar weer producten en dat ging goed tot afgelopen week, ik had diverse producten besteld maarhet werd volgens de t en t code niet ontvangen door post.nl. ik heb herhaaldelijk contact gezocht omdat de producten maar niet werden geleverd echter werd ik telkens afgewimpeld. conclusie, hun producten zijn geweldig, in 99 van de 100 keer gaat het goed maar als het fout gaat is de afhandeling door het bedrijf waardeloos en dat is een beetje jammer.

Beoordelingen voor www.siliconesandmore.com/nl/

23 jul 2024
22 jul 2024
21 jul 2024
27 jul 2024
Na 5 dagen pas bezorgd. Was blijven liggen. Ipv. "Morgen in huis". Moest er achteraan bellen ook nog.
4 aug 2024
Flesje geplet, grote drap smeerboel.
12 jul 2024

Heel betrouwbaar en snel

De laatste 2-3 jaar bestel ik veelvuldig bij silicone & more en ze hebben me nooit in de steek gelaten. Zelfs al bestel je na 12 uur smiddags, altijd wordt die bestelling de volgende dag geleverd, ook op zaterdag. Altijd ben ik verrast hoe snel ik mijn bestellingen heb. Heel betrouwbaar en fijne site!
DV
4 jul 2024

Top bedrijf

Gewoon super fijn. Ook deze bestelling stond razend snel klaar om te kunnen ophalen. Fantastisch gewoon. Duidelijke uitleg en gebruiksaanwijzing erbij. Waardoor het gelukt is om een forever herinnering te kunnen maken van mn schaapje. Bedankt
18 jul 2024

Snelle levering en top product!

Hele fijne producten werkt snel en precies zoals aangegeven. Aan het einde een mooie structuur. Ik ben er blij mee! Heb er een kaarsenpot van gemaakt.
DV
1 jul 2024
Fijne producten voor een goede prijs. En super snel dat ik het kon afhalen. Vriendelijke mensen aan de balie.
9 jul 2024
Helemaal oké, producten worden redelijk snel verzonden, zijn netjes verpakt en doen wat ze beloven.
25 jun 2024
Goede adviezen en meedenkend. Hiermee een mooie neusafdruk kunnen maken van mijn hond.
5 jul 2024
De producten zijn prima, ben nog aan het experimenteren. Goede en snelle levering.
9 jul 2024
Fijn materiaal om mee te werken, duidelijke website en snelle levering.
10 jul 2024
Voor mij is het goed. Ze zijn op tijd en doen wat er gezegd wordt. Gr
21 jun 2024
Behulpzaam, goede uitleg en zeer snelle respons en levering.
23 jun 2024
Blij met dit product, ontzettend fijn om mee te werken👍
14 jul 2024
Goed materiaal, prima service en supersnelle levering
28 jun 2024
Snelle levering en een goed product. Helemaal top.
15 jul 2024
Top quality product and fast shipping
13 jul 2024
snelle levering, goede informatie