sportinngerritsen.nl

187 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.974 beoordelingen in totaal

De prijzen zijn vaak erg scherp en de levering loopt super snel. Jammer genoeg soms wat foutjes, maar dat wordt onmiddellijk recht gezet. Misschien volgende keer eens bij de klant navragen of hij ook tevreden is met de geboden oplossing?

Website vermeldt levering volgende dag, maar ik heb maar liefst een maand moeten wachten. Omdat ik na een week ongerust werd, zelf contact moeten opnemen en toen vernomen dat het product niet op voorraad was maar na 2 weken zou binnenkomen. Optie gekregen om geld terug te krijgen of te wachten. Na een maand wel een correcte levering. Enkel jammer van het gebrek aan proactieve communicatie.

Beoordelingen voor sportinngerritsen.nl

12 okt 2023
27 sep 2023
25 sep 2023
RR
renco hatenboer r.
Arnhem, Niederlande
21 sep 2023
Bestelde en betaalde product bleek helaas al verkocht. Vervelend, maar kan gebeuren. Betaling keurig terug gestort, prima dus.
12 okt 2023
Op dit momebt is de waardering slecht, spullen zijn niet geleverd en geen reactie op vragen hierover.