FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.526 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.909 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

Andries v.
Hoogeveen
2 aug 2024
10 aug 2024
Retourneren frustrerend. Ik zocht een nieuwe naald voor mijn platenspeler Lenco L90. Snelle verzending van besteld product, top. Echter na ontvangst bleek het product niet geschikt voor het apparaat in kwestie, ondanks dat het volgens de website wel zou passen. Dus: verkeerd product besteld zonder dat ik het redelijkerwijs had kunnen weten. Retour aangemeld maar volgens het standaard proces van Fixpart zou ik dan voor de verzendkosten opdraaien (á €6,95), uiteraard niet mee eens en dit ook aangegeven. Fixpart laat mij vervolgens in veelvuldig mailcontact door allerlei hoepels springen (dan weer een foto van dit, dan weer een foto van dat nodig) wat mij als klant het gevoel geeft niet vertrouwd te worden, en aan het lijntje gehouden te worden. Uiteindelijk heb ik tóch een gratis verzendlabel ontvangen. Product geretourneerd maar wacht nog op terugbetaling van het aankoopbedrag. Overigens staat die naald nog steeds op Fixparts website aangegeven als geschikt voor de Lenco L90... erg snel corrigeren van fouten doen ze dus kennelijk ook niet. Conclusie: ik zoek voortaan elders mijn heil.
13 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
7 aug 2024
Ik heb een lamp fitting bij jullie besteld maar bij het uitpakken zag ik dat er een contact ontbreekt in de fitting. De fitting is op deze manier niet eens te gebruiken. Heb dit met foto naar jullie toe gestuurd.En er wordt eerst gesuggereerd dat het onderdeel zo geleverd wordt. En er vanuit fixpart contact met de leverancier wordt gezocht. Het is toch logisch er 2 aansluitcontacten op een lampfitting zit.Ander gaat de lamp nooit branden.Ruil die fitting gewoon om en doe niet zo moeilijk.
8 aug 2024
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
16 aug 2024

Snelle levering???

Er stond duidelijk geadverteerd|: vandaag besteld, morgen in huis. Jammer maar helaas. Zelfs na een mailtje op dag 2 krijg je een excuses en nogmaals de track & trace. Gevolg: koelkast/diepvries 3 dagen buiten gebruik ipv 1. Maak gewoon geen reclame van een snelle levering als je dit niet kunt nakomen, zeker niet als de prijs ook niet al te schappelijk is. Meer betalen voor een snelle levering is ok maar niet als het even traag is als een standaard levering. Product was verder in orde.
12 aug 2024

Slecht bereikbaar, nadat product is besteld.

Zorgen dat je bereikbaar bent voor de klant via de telefoon. Ik heb nu een probleem en ik kan FixPart slecht bereiken. Alleen via een contact formulier, waar je een bevestiging op krijgt dat als je geen reactie krijgt je na een aantal dagen in je spam berichten moet kijken. Ik heb al betaald maar nog steeds geen product geleverd gekregen. Goede leer voor de volgende keer FixPart overslaan is niet te bereiken voor zijn klanten.
14 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je het product niet op tijd hebt ontvangen. We hebben de bestelling geannuleerd en aan je terugbetaald. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
8 aug 2024

Geen of slechte levering…

Ik zal wel enorm pech hebben maar betere communicatie zou fijn zijn Vorig jaar september een artikel besteld, nooit bericht gekregen dat het artikel niet leverbaar was. Maanden later nam ik contact op met het bedrijf, toen kreeg ik het te horen. Deze week het artikel opnieuw besteld (2x) wordt er (ook zonder tegenbericht) maar 1 geleverd. Het is dat het artikel nergens anders te vinden is en ik het zelf naar iemand moet opsturen in het buitenland…anders was ik allang afgehaakt. Slechte service dus.
13 aug 2024
Goedendag, Op het moment van jouw bestelling hadden we helaas niet alle producten (meer) op voorraad. De producten die we wel op voorraad hadden zijn al naar je verzonden, dus daar hoeft je niet op te wachten. Het andere deel van de bestelling wordt later geleverd. Bram, Klantenservice FixPart
6 aug 2024
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, Na dit tehebben aangegeven krijg ik een antwoord waaruit blijkt dat ik niet serieus genomen wordt. Ik heb eerst tuin doorzocht en buren gevraagd, daarna contact gehad met de vervoerder, die verwees me naar fixpart, deze hele mailwisseling heb ik ook gedeeld met fixpart. Hun antwoord, het is bezorgd of ligt bij de buren. Dat is goed absoluut niet zo, ik wil mijn bestelling of mijn geld terug.
7 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat het geleverd zou moeten zijn. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Bram, Klantenservice FixPart
17 aug 2024
Verschil tussen links en rechts Fixparts heeft op de website een afdeling van een (klein plastic) zijdeel links. Ik heb dat nodig dus dat bestel ik. Er is verder geen mogelijkheid om links of rechts aan te geven, dus ik ga ervan uit dat je voor de relatief forse prijs zowel links als rechts ontvangt. Ik ontvang rechts. Het linker deel is niet meer verkrijgbaar. Fixparts wil nu dat ik zelf € 6,95 moet betalen voor het retourneren.
1 sep 2024
besteld artiekel na maanden binnen gekomen,tot overmaat van ramp super verkeerd ,besteld in Nederland maar via Belgie geleverd dus terug gestuurd, daarna weken gewacht op geld terug, en wij vonden dat we verzendkosten ook vergoed zouden krijgen omdat het artikel totaal anders was ,maar dat werd gewijgerd helaas. Dus zullen we nooit meer iets bestellen bij Fixpart, jammer voorheen ging het altijd prima.