FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.526 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.909 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

6 aug 2024
Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, Na dit tehebben aangegeven krijg ik een antwoord waaruit blijkt dat ik niet serieus genomen wordt. Ik heb eerst tuin doorzocht en buren gevraagd, daarna contact gehad met de vervoerder, die verwees me naar fixpart, deze hele mailwisseling heb ik ook gedeeld met fixpart. Hun antwoord, het is bezorgd of ligt bij de buren. Dat is goed absoluut niet zo, ik wil mijn bestelling of mijn geld terug.
7 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat het geleverd zou moeten zijn. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Bram, Klantenservice FixPart
17 aug 2024
Verschil tussen links en rechts Fixparts heeft op de website een afdeling van een (klein plastic) zijdeel links. Ik heb dat nodig dus dat bestel ik. Er is verder geen mogelijkheid om links of rechts aan te geven, dus ik ga ervan uit dat je voor de relatief forse prijs zowel links als rechts ontvangt. Ik ontvang rechts. Het linker deel is niet meer verkrijgbaar. Fixparts wil nu dat ik zelf € 6,95 moet betalen voor het retourneren.
1 sep 2024
besteld artiekel na maanden binnen gekomen,tot overmaat van ramp super verkeerd ,besteld in Nederland maar via Belgie geleverd dus terug gestuurd, daarna weken gewacht op geld terug, en wij vonden dat we verzendkosten ook vergoed zouden krijgen omdat het artikel totaal anders was ,maar dat werd gewijgerd helaas. Dus zullen we nooit meer iets bestellen bij Fixpart, jammer voorheen ging het altijd prima.
22 aug 2024
Wat kunt u doen ter verbetering is de vraag... Wat dacht u van telefonisch bereikbaar zijn?. Ik heb een diepfrieslade bij u besteld en ontvangen, echter deze lade was kapot bij aankomst. Ik heb u een mail gestuurd en daar tot op heden geen reactie op mogen ontvangen. Ik probeer u te bellen maar dat blijk niet mogelijk te zijn. Graag wil ik een oplossing voor de kapotte lade!.
27 aug 2024
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
31 aug 2024

Wel betaald, niets ontvangen, krijg geen contact!!!

Onderdeel besteld dat op voorraad was voor Miele wasdroger, zou volgende werkdag geleverd worden. Echter tien dagen later geen onderdeel en op mijn mail wordt niet gereageerd. Wel een mail ontvangen dat ze erg druk zijn en geen vragen kunnen beantwoorden. Geen informatie dus of en wanneer ik het onderdeel ga ontvangen maar wel betaald. Slecht, slecht, superslecht!
10 aug 2024

Aandrijfsnaar wasdroger past niet

Op typenummer een aandrijfsnaar besteld voor mijn wasdroger, ding uit elkaar gegooid om die snaar om de trommel te kunnen leggen. Dan sta je toch mooi ff te kijken als ie veel te groot blijkt te zijn...op vrijdagavond. Heel apart dit, je hebt zelfs de mogelijkheid om op de site te zien of het onderdeel past op je machine. Geen idee wat hier nu verkeerd gaat.
19 aug 2024

Niet leveren zoals belooft.

Bij de advertentie staat duidelijk : nu besteld morgen in huis (vrijdag). Dit stond vervolgens ook weer op de bevestiging. Pakket word dus niet geleverd en komt vervolgens pas na het weekend. Als je dit niet waar kunt maken zet het dan ook niet in de advertentie!!!
30 aug 2024
de tijd dat er op de site staat dat het duurt dat pakket verzonden wordt klopote vioior geen meter en werd steeds uitgesteld. Daar werd ook niet over gecommuniceerd, pas als ik daar over mailde.
8 aug 2024
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen en moet nu allerlei procedures door om een nieuw artikel te ontvangen.
13 aug 2024
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben het product kosteloos opnieuw naar je verstuurd. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
8 aug 2024

heel slecht niks ontvangen en geen respons op mail en telefoon is buiten gebruik

nou me product brengen ik wacht al een week en nog niks er meegedaan wel 96 euro betaald en geen respons op me mail en telefoon nr heel raar 06 die is buiten gebruik en dat lachen dit eigelijk gaan jullie vraagen of ik tevreden ben met me product nee dus geld kwijt niks onvangen en kan al een week niet stofzuigen dus heel snel niu me zuigmond brengen of me geld terug
13 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je het product niet op tijd hebt ontvangen. We hebben de bestelling geannuleerd en aan je terugbetaald. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
8 aug 2024
Deurklep voor vriezer blijkt uit verschillende apart te bestellen onderdelen te bestaan. Na veel vijven en zessen heb ik een deurklep die past, maar de handgreep ( origineel besteld) is een niet goed op te krijgen. De klep hangt nu zo half in de vriezer. Niet blij!!! Moet ik dit nu weer terugsturen met alle bijkomende kosten???? Ik zou graag een goede oplossing zien.
14 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
8 aug 2024
Ik had een wasmachine deur besteld, snel geleverd echter werd deze beschadigd geleverd en dus ook niet bruikbaar. De klantenservice was wel goed en er werd snel een nieuwe gestuurd maar ook deze deur komt kapot aan. Heb wederom een retour aanvraag gedaan. Ben er wel van overtuigd dat dit goed opgelost gaat worden. Maar zo lang zonder wasmachine is toch erg vervelend.
9 aug 2024
7 aug 2024

Klantenservice

Onderdeel makkelijk en snel besteld en bezorgd. Bij het uitpakken blijkt het onderdeel stuk te zijn. Klantenservice fixpart.nl is alleen per mail bereikbaar waardoor een oplossing lang duurt. Oplossing duurt te lang. Ik heb besteld bij FixPart dus verwacht van hun een oplossing. En ik hoor dus niet te wachten tot zei dit hebben opgelost met hun leverancier.
12 aug 2024
Het retour beleid is erg omslachtig, ik word pas na 3 dagen terug gemaild en moet vervolgens het type nummer van de stofzuigerslang doorsturen om een retourbon te mogen ontvangen, terwijl jullie toch kunnen zien wat er besteld is op mijn naam, ik ben er nog steeds mee bezig, top als jullie de retourzendingen veel makkelijker maken.
13 aug 2024
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben je de retourinstructies gestuurd waarmee je het product kunt retourneren. Bram, Klantenservice FixPart
8 aug 2024
Vandaag bestellen en morgen in huis... #not. Nu meerdere bestellingen gedaan en niet nagekomen. Mailen met klantenservice heeft geen zin want men geeft liever geen antwoord dan kan je ook niets fout doen. 2 keer genaild en 2 keer geen antwoord behalve zon niets zeggende autoreclame waar je niet op kan antwoorden. Ballen bedrijf.
13 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
20 aug 2024

Hele slechte service

Deze bestelling ging goed Maar later nog een bestelling gedaan. Kregen op de eerste plaats verkeerde spullen geleverd dus moest retour. Hadden 1 bestelling gedaan maar moest in twee pakketten retour gestuurd worden waardoor wij 2x retour kosten moeten betalen…. Terwijl zij het verkeerde product hebben geleverd!! Belachelijk dit!
21 aug 2024
Zeer slechte communicatie, verschillende mails gestuurd geen reactie. ook slecht dat jullie niet telefonisch of via chat bereikbaar zijn, wat jullie op jullie website schrijven niet waar bv voor 22.00 besteld dag erna in huis [was 2dagen later]. Retour sturen artikel, vele mails nodig, erg vervelend.Bestel bij jullie niks meer.
17 aug 2024
Mijn koolstof filter is kapot afgeleverd .Zit nu 10 dagen zonder afzuigkap .Contact gaat moeizaam moeten foto. hebben gedaan .Dan de verpakking die ik dus weggegooid had wist niett filter stuk is .En nog steeds niks gehoord wil me geld terug .Zulke slechte service nooit meegemaakt .
18 aug 2024

Voorgesteld alternatief past niet, creditering gaat traag.

Wil je een origineel onderdeel bestellen, stellen ze een goedkoper alternatief voor. Dat is natuurlijk fijn, maar het alternatief past niet en moet retour. Dan maak je dus onnodig retourkosten. Nog erger is dat ze de retourzending na 8 dagen nog steeds niet gecrediteerd hebben.
14 aug 2024

Aflevering niet volgens keuze

Ik had aangegeven dat het pakket in een automaat gelegd kon worden, wat ook een optie was. Later kreeg ik bericht dat ik naar ern afhaalpunt moest en dat ik voor ontvangst moest teken. Hoezo? Het zijn simpele dingen die echt geen grote waarde vertegenwoordigen.
15 aug 2024