FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.575 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.971 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

29 aug 2024
Levering in twee a drie dagen blijkt bijna twee weken te duren. Daarna blijkt het niet het juiste product te zijn. Verder is de bestelling slecht te volgen,
14 aug 2024
Ik heb drie kleine pakkingen besteld voor ons koffiezetapparaat en krijg deze niet tegelijk geleverd. Ik heb nu 1 pakking binnen. Hoezo ‘groen bezorgd’
14 aug 2024
Goedendag, Op het moment van jouw bestelling hadden we helaas niet alle producten (meer) op voorraad. De producten die we wel op voorraad hadden zijn al naar je verzonden, dus daar hoeft je niet op te wachten. Het andere deel van de bestelling wordt later geleverd. Bram, Klantenservice FixPart
24 aug 2024
De bestelling is nog steeds niet geleverd, ruim week geleden maar volgens de vervoerder nog niet aangeleverd door jullie. Geen enkel bericht hierover
27 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Helaas heeft de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. We hebben je zojuist meer informatie gestuurd. Bram, Klantenservice FixPart
1 sep 2024
Product is niet compleet geleverd. Heb al 5 dagen geen reactie gehad. Toen een mail dat het “heel vervelend is” en nu alweer 3 dagen niets gehoord.
28 aug 2024
heb een scheerblad besteld en betaald en een rubber ring ontvangen. betere controle op de te verzendenbestellingen. ben benieuwd naar de oplossing
27 aug 2024
Hier besteld vanwege de levertijd van 1 tot 3 dagen. Helaas veel langer, dus droppshipping. Had ik het beter (goedkoper) zelf in China besteld.
25 aug 2024
Het bestelde artikel komt los op de hoeken van de bumper?! Ondanks het op de juiste manier reinigen. Graag zie ik een oplossing hiervoor.
27 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. Op basis van een typenummer kunnen we vast stellen of een product geschikt is voor een specifiek apparaat. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
28 aug 2024

vandaag besteld, morgen in huis

De beschrijving vandaag besteld, morgen geleverd klopte niet, duurde bijna 2 weken. Blijkbaar waren de onderdelen toch niet op voorraad.
15 aug 2024
Geen reactie op aanmelding van een retourzending die ik wil doen van een verkeerd besteld artikel. Dus graag snel jullie reactie!
16 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. We hebben je de retourinstructies gestuurd waarmee je het product kunt retourneren. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
30 aug 2024
Bestelling werd pas na 2 maanden geleverd, product was beschadigd. Daarna nogmaals 2 maanden moeten wachten op goede product.
9 aug 2024
dat onderdeel is er niet op te krijgen zonder de boel te slopen,een gebruiksaanwijzing zou heel erg makkelijk zijn geweest
13 aug 2024
Goedendag, het spijt me dat te horen. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
20 aug 2024
Afspraken beter na komen over verzenden als gezegd wordt vandaag besteld morgen geleverd en niet vier dagen later
28 aug 2024
Het artikel is beschadigd aangekomen dit heb ik via de mail laten weten en heb nog geen reactie ontvangen
28 aug 2024
ik de zending niet gehad is ook niet afgeleverd zoals de bode zegt .er woont niemand meer op dat adres
11 aug 2024
Een week later de onderdelen nog steeds niet ontvangen. Klantenservice telefonisch niet te bereiken.
13 aug 2024
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben het product kosteloos opnieuw naar je verstuurd. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
23 aug 2024
Verzending is waardeloos. Websites zijn beblokkeerd. Zending meerdere keren uitgesteld. heel slecht.
27 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart
12 aug 2024
Ik moest er zelf achter komen dat ik ook tape nodig had om de Liebherr strip te kunnen monteren.
14 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
1 sep 2024
Mijn bestelling is beschadigd. Ik heb een email gestuurd met foto's en wacht op een reactie.
29 aug 2024
Verkeerde maat ontvangen te groot ondanks juiste type nummer te hebben door gegeven.
8 aug 2024
Ander product opgestuurd gekregen dan ik had besteld, gelukkig paste deze ook.
8 aug 2024
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart