FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.575 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.971 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

11 aug 2024
heb het produkt nog niet, kpn zegt deze nog niet te hebben ontvangen
13 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart
22 aug 2024
Zijn ruim twee weken verder nog niets binnen en ook geen bericht
27 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
27 aug 2024
Service met betrekking op retourzendingen in de instructie mail
31 aug 2024
De slang is prima maar de levertijd was belachelijk lang.
24 aug 2024

Reagerem als ik een klachtenformulier…

Reageren als ik een klachtenformulier invul en verzend.
27 aug 2024
Nu besteld morgen in huis duurde anderhalve week
6 aug 2024
Ik heb mijn producten nog steeds niet ontvangen
28 aug 2024
Bestelling meer dan 2 weken te laat geleverd!
4 aug 2024
Onderdeel is goed, maar boven matig duur!
5 aug 2024
Goedendag, Het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Voor veel producten hebben we een goedkoper alternatief beschikbaar. Mocht je hier meer informatie over willen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
26 aug 2024
Bestelde onderdeel niet ontvangen!
26 aug 2024
Bestelling helaas niet ontvangen
12 aug 2024
Niet telefonisch bereikbaar
14 aug 2024
Goedendag, het spijt me dat te horen. Aangezien het beantwoorden van een vraag veelal wat uitzoekwerk met zich meebrengt zijn wij niet telefonisch bereikbaar. Op deze manier kunnen wij je zo goed en snel mogelijk van dienst zijn. Ik hoop dat je hier begrip voor hebt. Ik hoor graag hoe ik je alsnog via de mail kan helpen. Bram, Klantenservice FixPart
5 aug 2024
Dozenschuivers zonder kennis
7 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. We hebben je de retourinstructies gestuurd waarmee je het product kunt retourneren. Bram, Klantenservice FixPart
21 aug 2024
Ander product ontvangen
27 aug 2024
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben het product kosteloos opnieuw naar je verstuurd. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
1 sep 2024
Niet te installeren
30 aug 2024
Trage klantenservice
6 aug 2024
Lastig retourneren
7 aug 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Wanneer je een product wil retourneren en het is verkeerd besteld, dan zijn de retourkosten voor jouw rekening. De kosten voor de heen zending betalen we wel aan je terug. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
1 sep 2024
Geen