FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.575 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.971 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

8 jul 2024
Levering super snel ontvangen! Samsung Wasmashine afvoerpomp vervangen, werkt weer als een waterkrachtcentrale! Heel blij hiermee. Had nog garantie maar kon pas over 2 weken een monteur krijgen, dan maar zelf maken, kleine plug en play moeite.
14 jul 2024

Geweldig bedrijf met echte groene intenties

Bestelling arriveerde netjes binnen de opgezet n tijd en alles was ook nog eens netjes aangegeven voor installeren. Stoomreiniger werkt weer net als voorheen. Dit soort bedrijven moeten er meer zijn om spullen te repareren I.p.v. weg te gooien.
KS
Kees S.
Appelscha
14 jul 2024
Artikel snel verzonden en mijn kookplaat werk weer.. Een foto van het artikel, op de website had wel fijn geweest, omdat het niet terug gezonden kon worden was het toch wel spannend of het bestelde artikel ook hetgeen was wat ik nodig had.
13 jul 2024
Alles was duidelijk en overzichtelijke, snelle service. Heel fijn dat het ook bij een post.nl punt kon worden bezorgd. Garde besteld voor Braun staafmixer. Pas goed, stond ook goed aangegeven op de site welke past op onze staafmixer. Top!
28 jul 2024

Drempelrubber oude Bosch Vaatwasser.

Drempelrubber van mijn oude Bosch vaatwasser vervangen. Was nergens meer te koop maar Fix-part leverde het tegen een redelijke prijs. Helaas was het niet exact passend, maar met wat handige Harrie maatregelen.kwam het helemaal goed.
24 jul 2024

Afvoerpomp siemens

Gisteren wilde onze wasmachine niet meer afpompen, bleef water in staan. Effe via de serienummer, een nieuwe pomp gezocht en besteld. Deze was oemproduct, dag nadien bestelling ontvangen. Pomp erin en wasmachine doet het weer.. top
JO
Johan O.
Alphen a/d Rijn
20 jul 2024
Overzichtelijke website en makkelijk bestellen. Al verschillende keren wat besteld en tevreden over de producten. De set voor de Roomba 900 moet ik nog gaan gebruiken, het ziet er goed uit maar kan het verder nog niet beoordelen.
11 jul 2024

Their parts saved my beloved coffee machine

Thanks to FixPart I can feed my coffee addiction again. The seals and parts I ordered arrived fast and were of good quality. Navigating the website to find what I need was easy and clear. 10/10 would use their service again
6 jul 2024
de belofte op de website om de volgende dag te leveren zou ik wat aanpassen: iedereen snapt dat het leveren een paar dagen kan duren, zeker als het uit het buitenland moet komen: dus geef eerlijke en heldere informatie
13 jul 2024
Levering vanuit Italie wordt niet vermeld op de website. De afhandeling door GLS is slecht!!! Aangegeven levering via Pick-up Point wordt genegeerd en pakket in de brieven bus gepropt verpakking zwaar beschadigd😡😡😡
23 jul 2024
De onderdelen die ik besteld had waren prima. Alleen de levertijd duurde erg lang en het was lastig om er achter te komen waarom dat was. De reactie via internet duurde dagen en telefonisch zijn ze niet bereikbaar
4 jul 2024
Het product was er nog sneller dan dat jullie de levering hadden voorspeld Kon hierdoor de wasmachine toch nog op tijd net voor mijn vakantie repareren Zal geen verbetering kunnen bedenken , uitstekende service
15 jul 2024
Prima webshop om onderdelen te bestellen. Gemakkelijk navigeren door de website om te vinden wat je nodig hebt. AANDACHTSPUNT: verzendkosten zijn bijzonder prijzig, er zijn goedkopere methodes en duurzamere ook.
5 jul 2024
Zeer snelle levering in goede verpakking is onze afvoerpomp van de siemens wasmachine ontvangen . Zal zeker weer bestellen indien nodig .Zelfs orginele onderdelen snel en goed leverbaar zeker een tevreden klant
21 jul 2024

Verkeerd een kleur gestuurd. I.P.V grijze krijgt ik witte kleur

Hallo, Ik vind een goede service en een snel ontvangen. Maar éen ding dat is niet goed ik bestel grijze kleur maar helaas ik heb gekregen witte kleur. Volgende goed opletten in welke kleur de klanten besteld.
17 jul 2024

Perfecte vervangingsonderdelen.

Goed geregeld, juiste onderdelen op voorraad. Goed kunnen vinden op jullie website en snel geleverd. Gisteravond gelijk geïnstalleerd. Past perfect allemaal en probleem opgelost! Onze vaatwasser doet het weer.
29 jul 2024

Het product voldoet maar levertijd niet

Het product voldoet aan de beschrijving alleen de levertijd is niet zoals beschreven op website aangezien het onderdeel vanuit Frankrijk moest komen. Dus geen 1-2 werkdagen maar 5 werkdagen tot aan levering
2 aug 2024

DIY motor brush replacement

It was so easy to search and find the right replacement brushes for my motor with the machine model number. Fast delivery after a day, fitted and works perfectly. Saved me from replacing my washing machine.
7 jul 2024
We bestelde drie items voor onze koelkast en kregen er de volgende dag twee geleverd. Het eerde item heeft blijkbaar een levertijd. Er stond niets over vermeld van een back order in de aflevergegevens.
10 jul 2024
Artikelen goed en zijn zoals bedoeld. Alleen de levertijd is veel te lang. En GLS maakt er een potje van. Twee keer een route van de auto naar het DC. En daarna een bezorging door een sjagerijnige man.