FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.575 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.971 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

21 jul 2024

Verrassend goed

Ik was opzoek naar een onderdeel voor oude wasmachine. Onderdeel gevonden op deze website. Tot mijn verbazing stond er ook een voorstel voor een oempart. Goedkoper dan het origineel. Hoe goed is dat! Onderdeel ook erg snel verzonden. Zeer tevreden dus. Ik ga hier zeker vaker bestellen indien nodig.
30 jul 2024

Onderdeel vaatwasser.

Een onderdeel voor mijn vaatwasser hier gekocht. Eenvoudig te vinden met typenummer. Met behulp van YouTube eenvoudig te monteren. Veel keuze, overzichtelijk website. Enige minpuntje, verzendkosten zijn altijd €6,95 en dat is best veel als je bijvoorbeeld een pakking koopt die in een envelop past.
6 jul 2024
Snel vinden van juiste onderdeel, hoewel ik door het prijsverschil met andere websites wel twijfelde of het echt het goede onderdeel was. Foto’s zouden wat beter van kwaliteit mogen zijn en bij specifieke producten ingezoomd op delen, zodat je makkelijker kan zien of het echt het juiste onderdeel is
31 jul 2024
Ik zocht een flessenrek voor koelvriescombinatie. Het type nummer was niet duidelijk. Door wat maten en foto's te sturen hebben ze toch het juiste onderdeel weten uit te halen. Ze verstaan hun vak! Plus ook nog eens de dag erna in huis. Hier bestel ik volgende keer weer. Super service!!
2 aug 2024

Slechte klantenservice van Electrolux / AEG

Het scharnier van de wasdroger was kapot en moest worden vervangen. Blijkt dat dit scharnier allen compleet met de voorplaat verkocht wordt. Er is niets kapot aan de voorplaat van de wasdroger, dus die heb ik ook niet vervangen. Ik vind dit slechte klantenservice van Electrolux / AEG
28 jul 2024

Prima site ! Onderdeel past goed.

Onderdeel voor onze wasmachine was eenvoudig te vinden op de site. Bestellen ging makkelijk en een dag later onderdeel in huis. Tip: Er zijn vele sites waar je tot 23:59 kunt bestellen en het een dag later word geleverd. Zal vast een kostenplaatje aan hangen snap ik wel..
9 jul 2024
Super. My washing machine door was stuck because the handle broke. Some work to repair, but paid 13 euros for the part instead of buying a new washer, I'm grateful haha. Very easy to find the correct part on the website and it was sent the same day. Top service and quality.
31 jul 2024

Voor ons was het zoeken naar een…printplaat

Voor ons was het zoeken naar een onderdeel Voor onze koffiemachine een drama totdat we bij Fixpart kwamen. Zeer behulpzaam personeel, met veel kennis, en een fantastische snelle levering hebben er toe geleid dat wij nu weer kunnen genieten van een heerlijke kop koffie.
31 jul 2024
Had het verkeerde besteld en had ze gemaild . kreeg netjes een antw terug met welke ik wel moest hebben en een retour label aangeleverd... Enige wat ik wel jammer vind is dat de retour kosten voor je zelf zijn , maarja gebeurt steeds vaker dat dat voor eigen kosten is
23 jul 2024

heel goed en snel geholpen

Ik heb contact gezocht met de klantenservice omdat ik niet zeker wist of ik de juiste artikelen had met de juiste afmetingen. werd heel snel gereageerd en gelijk linkje meegestuurd met de betreffende artikelen. Heel erg handig, zo kon ik gelijk het goeie bestellen.
8 jul 2024

Klantvriendelijk, fijn bedrijf en website!

Fijn dat ik een los onderdeel van mijn Kenwood keuken machientje kon kopen, dat was gek genoeg lastig te vinden, maar het was ook een beetje te gek om het hele machientje maar opnieuw te bestellen omdat 1 onderdeel kapot was. (De messen om te hakken in dit geval)

snel en goede onderdelen

aan/uit knop scheerapparaat kapot, hier snel een vervangend onderdeel gevonden dus besteld en de volgende dag in de bus. Werd als pakket bij me aangemeld maar was een enveloppe die in de brievenbus past, snel gemonteerd en mijn scheerapparaat is weer compleet.
5 jul 2024
Ik ben geweldig door jullie geholpen. Juliette heeft mij geweldig geholpen. In eerste instantie het verkeerde artikel besteld en zij heeft mij geholpen met juiste artikel voor mijn Siemens koel/vriescombinatie. Snelle afhandeling en snelle levering, toppie.
25 jul 2024

Uiteindelijk juiste product

Op de site niet duidelijk welke la ik voor mijn vriezer nodig had. Verkeerde besteld en mail gestuurd. Hierop een link gekregen naar de juiste la en kon verkeerde terug sturen. Nu heel blij met de juiste la een voor een nettere prijs dan via de leverancier
6 jul 2024
Thermostaat past goed en koelkast werkt perfect! Alleen de levering krijgt bericht van dan leveren je wacht thuis en krijg opeens bericht sorry pakje komt volgende dag tussen 8.30 en 21.30. Hier kunt U niet direct iets aan doen maar is wel een ergenis!
8 jul 2024
I ordered the wrong part initially as the website was a little confusing to someone that is not a professional. But since requesting a return and help with sourcing a new part, someone has got in touch and is supporting which is going great so far.
17 jul 2024
Onlangs een vervangend rubber voor de wasmachine gekocht. Hij werd de volgende dag bezorgd, ik was nog huiverig omdat het geen origineel onderdeel was maar het paste perfect. Ik ben zeer tevreden. Wasmachine gered en geld voor de monteur bespaard.
11 jul 2024
Vlotte levering . Snelle en complete reactie op product informatie nadat ik zelf een fout artikel had laten komen. Retour sturen ging van n leien dakje en de terug storting vh geld was ook snel geregeld. De retour-route was ook digitaal volgbaar.
8 jul 2024
Levering super snel ontvangen! Samsung Wasmashine afvoerpomp vervangen, werkt weer als een waterkrachtcentrale! Heel blij hiermee. Had nog garantie maar kon pas over 2 weken een monteur krijgen, dan maar zelf maken, kleine plug en play moeite.
14 jul 2024

Geweldig bedrijf met echte groene intenties

Bestelling arriveerde netjes binnen de opgezet n tijd en alles was ook nog eens netjes aangegeven voor installeren. Stoomreiniger werkt weer net als voorheen. Dit soort bedrijven moeten er meer zijn om spullen te repareren I.p.v. weg te gooien.