FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.588 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden71.027 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

3 aug 2024
Perfect geholpen en mee gedacht. Kan niet anders zeggen dat menige wedshop hier een voorbeeld aan nemen. Nog maals dank
31 jul 2024
Volgens de website zou de dempplaat bij mijn droger passen Jammer dat dit niet zo is. Wel vlotte levering van materiaal
7 jul 2024
Heb nog geen gelegenheid gehad om het onderdeel te vervangen maar de snelheid van leveren en informatie vooraf is prima.
25 jul 2024
Op jullie website staat ,nu besteld morgen in huis ,maar dat was niet zo. Werd een dag later bezorgd. Verder prima. .
13 jul 2024
Binnen afgesproken termijn waren mijn onderdelen er en ze pasten perfect, dankzij de website duidelijk inzicht voor mij
9 jul 2024
het artikel voldoet 100% en een snelle levertijd en geen gezeur met een account aanmaken gewoon leveren ga zo door
7 jul 2024
Super snel in huis, binnen een dag.Top!👍 Makkelijk de juiste onderdeel vinden met de desbetreffende uitleg op de site.
2 aug 2024

Juist product voor goede prijs snel geleverd

Snel geleverd en inderdaad juiste vervangende pomp voor onze defect philips (saeco) volautomaat. Goede prijs ook nog.
23 jul 2024
Ik ben zeer tevreden want als je een vraag hebt gesteld krijg je snel antwoord en de producten worden snel geleverd.
10 jul 2024
Geleverd volgens afspraak alleen 1 lager van een ander merk geleverd. Jammer, in overleg ok, maar gewoon versturen.
7 jul 2024
Ik ben goed geholpen het juiste koelkastscharnier aan te schaffen . Heel blij dat de koelkastdeur weer keurig sluit !
18 jul 2024

Perfect

Service desk heeft geholpen met vinden van het correcte onderdeel, volgende dag in huis voor een schappelijke prijs.
10 jul 2024

Supersnelle service!

Einde middag verzoek gestuurd, ‘‘s avonds reactie dat pakket verstuurd was, volgende ochtend in huis! Echt super!!!
30 jul 2024
Top👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 De afstandsbediening van sony Bravia 49 inch werkt weer goed na vervangen van het kapotte onderdeel.
17 jul 2024
Had eerste keer verkeerde besteld,ze hebben me goed geholpen de juiste te vinden Goede service en snelle levering
14 jul 2024
Wasmachine schokdemper besteld online, juiste advies, volgende dag geleverd, en had binnen een uurtje klus gefikst
7 jul 2024
Snelle service alleen jammer dat het niet de dag erop geleverd werd wat wel was afgesproken. Maar voor de rest top.
12 jul 2024
Fixpart doet wat het beloofd: maakt ‘t makkelijk om het juiste product te kiezen en levert de volgende dag. Prima!
29 jul 2024

Satisfied & Happy

They delivered the part I ordered as promised. Part works perfectly. Great service. They know what they’re doing.
27 jul 2024
Artikel snel gelevert en prima informatie gekregen om de Smeg brander het juiste type te verkrijgen Prima Prima.