FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.588 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden71.027 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

31 jul 2024
Juiste onderdeel snel gevonden en besteld. Volgende dag al in huis. Mijn ervaring is een dikke prima
23 jul 2024

Er wordt geleverd wat beloofd werd

Er wordt geleverd wat beloofd wordt op de tijd die beloofd werd. Er worden wel veel mails verstuurd.
25 jul 2024
Onderdelen voor de afzuigkap makkelijk te identificeren. Onderdelen snel geleverd en passen perfect.
25 jul 2024

Great service, and fast!

Super fast delivery and the way the site is structured makes it very easy to find the part you need!
17 jul 2024
Bijzonder goed bedrijf! Uitstekende en snelle hulp bij het kiezen van de juiste onderdelen! Aanrader
12 jul 2024
Goede zoek functie, snel geleverd! Perfect! Mijn stofzuiger kon ik de volgende dag alweer gebruiken.
9 jul 2024

Handige site, snelle levering

Duidelijke omschrijving op de site, makkelijk om het juiste onderdeel te bestellen. Snelle levering.
27 jul 2024

Lange levertijden vanuit buitenland

Doordat product uit het buitenland komt (Italië) moet je rekening houden met een langere levertijd
15 jul 2024
Het product (Bosch koelkast vakje) konden we goed kiezen op basis van een goede foto op de website.
10 jul 2024
Goede productomschrijving, zodat ik makkelijk vond wat ik moest hebben. De volgende dag al in huis.
31 jul 2024
Kundig en snel geholpen. Zou niet geweten hebben, hoe achter het onderdeel anders te moeten komen
31 jul 2024
Prima website, kon precies vinden welk onderdeel ik nodig had. Snelle levering. Kortom uitstekend
20 jul 2024
We hadden een stofzuigerbuis besteld en ontvangen helaas beschadigd, binnen twee dagen opgelost!!!
9 jul 2024
Easy to find the correct part and then order. Delivered quickly without any hassles. Great service
31 jul 2024
Vlotte levering van een glasplaat voor de diepvries. Zorgvuldig verpakt in beschermend materiaal.
26 jul 2024
Heldere beschrijving van artikelen en goed aangegeven voor welke apparaat types het geschikt is.
12 jul 2024
De volgende dag in huis Product zolas beschreven Zeer tevreden Kom de volgende keer weer hier 😉
11 jul 2024
De eerste keer is het product niet bezorgd maar na wat heen en weer gemaild is dit prima opgelost
19 jul 2024
This is the first time I have ordered through your website and everything is perfect, thank you
16 jul 2024

Duidelijke en snelle service

Makkelijke website om het juiste onderdeel te vinden. Een hele snelle levering van de bestelling