FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.595 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden71.192 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

25 jul 2024
16 jul 2024
12 jul 2024

Ik zocht een onderdeel "printplaatje…voor LG combimagnetron

Ik zocht een onderdeel "printplaatje met klok aanduiding"voor onze Lg combimagnetron . Na zoeken op Google kwam ik Fixpart.nl tegen. Helaas geen foto op de site van gezochte onderdeel, dus een product aanvraag email verzonden met 2 foto' s van het onderdeel. Kreeg snel een reactie van de klantenservice, dat het gezochte onderdeel geleverd kon worden, er zat ook een bestel link bij. Dus op goed vertrouwen besteld ( wel eerst review's bekeken op google ). Onderdeel werd met wat vertraging, omdat het besteld moest worden, inderdaad geleverd en tot mij grote blijdschap was het inderdaad het juist gezochte onderdeel, onze combimagnetron werkt weer prima. Dus alle lof voor Fixpart.nl en hun klantenservice, echt Top. Mijn tip, is er geen foto op hun site van het onderdeel, stuur dan foto's mee met je aanvraag en het wordt geregeld door hun klantenservice als ze het kunnen leveren.
GD
G.C. D.
DEN BURG
5 jul 2024

Foto is van oude Brouwgroep

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de verzending. Helaas had ik het volgende probleem !! Schroef van Microswitch zat los bij de Nieuwe Brouwgroep met vervelende gevolgen. Verder het hele verslag. Te veel water in het koffiedik bakje. Oude brouwgroep lek. Na het plaatsen van de nieuwe Brouwgroep kreeg ik de melding Zetgroep plaatsen. Deze zat er in dus dit was een vreemde melding. De steker uit het stopcontact gehaald omdat de machine niet uit wilden. De zetgroep wilde er niet uit maar door de palletjes naar elkaar te brengen kon ik de zetgroep er uithalen. Nogmaals geprobeerd maar het zelfde verhaal. Mijn advies is kontroleer bij de nieuwe Brouwgroep als de schroef van de Microswitch goed vast zit. 1 a 2 mm en de Microswitch word niet ingeschakeld. Vr. Gr. G.C. Drijver
14 jun 2024
De levering is geweldig alleen het contact kan verbetert worden, werkt erg langs elkaar heen. Ik bestel een klep voor mijn koelkast, krijg een deurtje geleverd. Geen antwoord op de vraag hoe het terug gestuurd kan worden. terug gestuurd via de PTT. €12.50 betaald . Inmiddels is de goede klep wel bezorg. weer gelijk betaald. krijg ook gelijk te horen dat retour kosten voor eigen rekening zijn. Vind ik niet terecht, zeker niet als er gelijk bij gezegd wordt dat ik verkeerd besteld heb
15 jun 2024
Deze ervaring was minder positief omdat ik uitgebreid heb geprobeerd uit te leggen met foto's en al wat ik probeerde te bestellen gaan hun site maar dat ging twee keer niet goed. Vooral de antwoorden op mijn mail hierover waren zo vreemd, alsof ze mijn mail niet gelezen hadden. Ze vroegen om dezelfde info die ik net met allerlei foto's had omschreven en laten zien. Heb het uiteindelijk opgegeven en beide foutieve producten teruggestuurd. Zonde. Geeft geen positieve indruk.
19 jun 2024

Tapijt op borstelen staand,ipv op je knieen.

Artikel keuze is ruim voldoende. De website is uitstekend,wat betreft info over het onderdeel wat men nodig heb bij herstellen van apparaat of onderdeel. Betaling voor de artikelen gaat makkelijk. Supper snelle levering zodat men snel het onderdeel toe kan passen of repareren. Wat betreft mijn bestelling een Turbo stofzuiger hulp stuk met roterende borstel alle polen van mijn tapijt staan weer omhoog,nooit gedacht dat stofzuigen leuk zou worden met uitstekend resultaat.
2 jul 2024

Prima aanschaf bij een prima winkel...

Goed bedrijf met goede snelle service en een goed gestructureerd website. Onderdelen zijn makkelijk terug te vinden als jij het merk en modelnummer van jou apparaat maar bij de hand hebt. Twee nieuwe vetfilters voor mijn Siemens afzuigkap besteld. Keuring op tijd geleverd. En alles past perfect. Het schuifmechanisme om de vetfilters te plaatsen/verwijderen zijn veel steviger dan die van de oude originele vetfilters. Kortom: prima aanschaf bij een prima winkel.
18 jun 2024
Fijne overzichtelijke website, reeds vaker besteld en elke keer juiste onderdeel kunnen vinden. Normaal ook snelle bezorging , maar bij afgelopen bestelling duurde het wat langer doordat PostNL niet aan de verlangde service kon voldoen. Gevolg onderdeel niet binnen op de volgende dag (zaterdag) maar pas op Maandag . Dat was even een tegenvaller maar nogmaals dit ligt niet aan jullie service en /of jullie producten. Dat is gewoon goed 👍👍
6 jul 2024
Veel onderdelen, maar het zoeken bleek heel lastig. Het apparaat waar ik voor zocht werd niet exact weergegeven, terwijl het toch van een bekend merk is. Zo goed dat ging (type-aanduidingen kwamen niet overeen met die van de fabrikant) verder gezocht op een (identiek) ander apparaat uit dezelfde serie, waarbij de drie gewenste onderdelen als passend werden weergegeven. Twee van de drie bestelde onderdelen pasten echter niet.
22 jun 2024
Schokbrekers besteld voor m'n miele wasmachine. onderdelen gemonteerd en machine draait weer als nieuw. M'n schoonzus vertelde dat haar wasmachine ook bijna weg liep.en vertelde ik haar dat ik de Schokbrekers had vervangen en daarmee het probleem verholen was.dus hebben we ook 2 Schokbrekers voor haar machine besteld.en gemonteerd en ook haar machine draait weer perfect Prima Prijs kwaliteit verhouding Snelle levering
6 jul 2024

Deur filter proline condensdroger

Ik had een deur filter voor een condensdroger besteld bij jullie. En was er super snel top. Maar ik had de verkeerde maat besteld dus geroutineerd en gevraagd of jullie hem ook in een kleineren maat hadden. Dat hadden jullie niet kreeg ik als antwoord. Maar ik zocht het op ,en jullie hadden hem wel. Dus die dan maar weer besteld en die paste wel. Dus er is wel verbetering aan te passen bij jullie. Mvg Johan moras
2 jul 2024

Problemen met het bestellen van onderdelen vanuit het buitenland? Fixpart schiet te hulp!

We zijn onlangs teruggekeerd naar Australië. Onze wasmachine wordt daarom gezien als import, waardoor wij een nieuw onderdeel uit Nederland moesten bestellen. Dit was erg verwarrend omdat Australië verschillende voorraadnummers voor reserveonderdelen hanteert. Het personeel van Fixpart zorgde er uitstekend voor dat we het juiste onderdeelnummer voor onze machine hadden. When the part arrives, we will send a photo!
MS
17 jun 2024

Super service

Er zijn tig honderd soorten afstandsbedieningen. Vindt maar eens de juiste…. Info aangevraagd via website, zeer snel antwoord, waarin om extra info wordt gevraagd, binnen 24u na aanleveren mail gekregen met juiste link op hun website. Echt super. Bestel proces werkt ook goed. Erg tevreden. (O.a. ja, niet onbelangrijk, nieuwe afstandsbediening is idd Samsung origineel en werkte binnen 2 min na uitpakken)
14 jun 2024
Zojuist de schokbrekers vervangen van mijn Miele W2515. Voor nog geen €10,00 per stuk. Niet vergeten er in een keer twee te bestellen, want ze komen per stuk. Miele vraagt €78,00 per stuk en €350,00 inclusief montage. Met FixPart kun je het zelf. Kind kan de was doen, want het is een klusje van niks. Even op Youtube kijken wat er los moet en vooral wat niet! Door FixPart weer veel geld bespaard.