FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.595 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden71.192 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

15 jun 2024
Onderdeel past niet in de eerste instantie. Met een aanpassing aan het pomphuis pas het wel. Stukje van de lipjes af vijlen ( voorzichtig) Dit moet eigenlijk bij de beschrijving staan op de site en niet een vinkje in het groen dat het passend is. Daarom maar 3 sterren anders waren het er 5.
21 jun 2024
Goede reactie op vragen en geleverd wat ik zocht! Ik zocht een LED-lamp voor mijn vriezer en het leek dat die nergens meer verkrijgbaar was. Maar FixPart kon die leveren. Ik ben er heel blij mee en ik heb weer licht in mijn vriezer voor bijna de helft van het bedrag dat ik verwacht had!
JB
Jaap B.
Nieuw Vennep
2 jul 2024
Ik had een deurvak van een koelkast besteld maar de maat was niet goed,toen om retour gevraagt maar er nog niet een retourbewijs naar mij toe gezonden. Er is wel de vraag gesteld wat het juiste model koelkast is En er wordt naar het juiste onderdeel gezocht.We hopen dat er een is.
13 jun 2024
Alles keurig zoals het hoort Wel 1 tip Voor een klein dingentje wat in de brievenbus zou passen met stevige enveloppe Of veel kleinere andere verpakking. De doos waarin dit kwam wel erg overmaats . Het verklaart wel de verzendkosten die hoger waren dan het bestelde produkt.
19 jun 2024

Wasdroger motor besteld, snel geleverd en werkt perfect!

AEG Wasdroger motor besteld. (op zondag) Stond op voorraad op de website en zoals beloofd op maandag verstuurd. Dinsdag geleverd en tot mijn verbazing een originele NIDEC motor geleverd. Geïnstalleerd en getest. Perfecte werking. Erg goede en snelle service! Thanks Fixparts !
9 jul 2024
Super. My washing machine door was stuck because the handle broke. Some work to repair, but paid 13 euros for the part instead of buying a new washer, I'm grateful haha. Very easy to find the correct part on the website and it was sent the same day. Top service and quality.
27 jun 2024

Vandaag besteld is morgen in huis, echt niet!

Vandaag besteld is morgen in huis. Dit gaat niet op! Zaterdag een onderdeel besteld en dit werd woensdag avond iets voor half zeven geleverd. Na dit te melden kreeg ik van Fixpart te horen dat als ik het niet wilde ik het kon weigeren en het geld zou worden teruggestort.
2 jul 2024
snelle bezorging en accurate handeling met het terugsturen en het ontvangen van nieuwe artikelen. Ik had namelijk iets verkeerds besteld. Supervriendelijk en goed geregeld. Ook kreeg ik heel snel mijn geld terug van het verkeerd bestelde artikel. Al met al zeer tevreden
1 jul 2024
het ongelooflijk snelle en plezierig contact met Jade. kan niet beter! Binnen een uur een reactie op mijn vraag en even snel en adequaat de oplossing met daarbij het serie nummer om mijn product direkt te kunnen bestellen en de volgende dag in huis. onvoorstelbaar
27 jun 2024

Heel snelle service

Ik had de onderste vak van de koelkast kapot dus zat ik te snuffelen op google en het onderdeel was echt heel goedkoop en orgineel.en het kwan ook nog uit Italië.Ga dit wel doorgeven aan kennisen en vrienden. Nogmaals bedankt voor jullie snelle service.👍👍👍👍👍👍💪💪🖐️
8 jul 2024

Klantvriendelijk, fijn bedrijf en website!

Fijn dat ik een los onderdeel van mijn Kenwood keuken machientje kon kopen, dat was gek genoeg lastig te vinden, maar het was ook een beetje te gek om het hele machientje maar opnieuw te bestellen omdat 1 onderdeel kapot was. (De messen om te hakken in dit geval)
5 jul 2024
Ik ben geweldig door jullie geholpen. Juliette heeft mij geweldig geholpen. In eerste instantie het verkeerde artikel besteld en zij heeft mij geholpen met juiste artikel voor mijn Siemens koel/vriescombinatie. Snelle afhandeling en snelle levering, toppie.

Fantastisch

Het is een overzichtelijke site en elk onderdeel is exact te bepalen. Werkt prettig en is ook supersnel geleverd. Aanrader dus!! Daarnaast als je het niet zeker weet reageren ze direct met eventueel de juiste link van het artikel en kan je gelijk bestellen
2 jul 2024

Verkeerde besteld, retour gemeld.

Helaas het verkeerde besteld, wel voor mijn apparaat, maar de foto op de website was wat misleidend. Retour aangemaakt zonder problemen, jammer van 2 x verzendkosten, maar is niet anders. Juiste onderdeel (hopelijk) is nu onderweg in een nieuwe bestelling.
30 jun 2024
Mijn wasmachine Samsung was het manchet van kapot. Ik heb de nep Samsung manchet besteld. Deze is beter dan origineel. Het is dikker materiaal en er zit een extra stootrand in waardoor het beter beveiligd is dan een origineel. Dus ik ben er erg blij mee.
6 jul 2024
Thermostaat past goed en koelkast werkt perfect! Alleen de levering krijgt bericht van dan leveren je wacht thuis en krijg opeens bericht sorry pakje komt volgende dag tussen 8.30 en 21.30. Hier kunt U niet direct iets aan doen maar is wel een ergenis!
8 jul 2024
I ordered the wrong part initially as the website was a little confusing to someone that is not a professional. But since requesting a return and help with sourcing a new part, someone has got in touch and is supporting which is going great so far.
19 jun 2024
Gezien de hoeveelheid types en serienummers van DeLonghi koffieautomaten heb ik het als buitengewoon goed en betrokken ervaren om te oordelen. Een cijfer 10. Een aanbeveling voor een ieder. Wees blij met uw medewerkers. Hartelijke groet. Ton Rosier
MF
Marcus F.
doetinchem
3 jul 2024
ik zocht een deurslotje van een siemens wasmachine met bijpassende greep en vond een originele en een alternatief direct op de site met duidelijke afbeeldingen. Dus alles in 1 keer goed besteld en heb voor de iets duurdere originele versie gekozen.
29 jun 2024
be bezorging was prima maar het product kon niet een twee drie het oude rubber vervangen , het geheel was nl. te dun waardoor ik aanpassingen moest doen aan het sluiten van de deur , het is wel gelukt maar niet voor 100%