FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.595 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden71.192 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

4 jul 2024
Het product was er nog sneller dan dat jullie de levering hadden voorspeld Kon hierdoor de wasmachine toch nog op tijd net voor mijn vakantie repareren Zal geen verbetering kunnen bedenken , uitstekende service
5 jul 2024
Zeer snelle levering in goede verpakking is onze afvoerpomp van de siemens wasmachine ontvangen . Zal zeker weer bestellen indien nodig .Zelfs orginele onderdelen snel en goed leverbaar zeker een tevreden klant
19 jun 2024
Snelle levering. De enige verbetering zou kunnen zijn dat het in een kleinere doos verstuurd wordt. Deze was wel heel groot voor wat erin zat. Foto kan ik niet meer maken omdat de doos al vernietigd is.
7 jul 2024
We bestelde drie items voor onze koelkast en kregen er de volgende dag twee geleverd. Het eerde item heeft blijkbaar een levertijd. Er stond niets over vermeld van een back order in de aflevergegevens.
3 jul 2024
Makkelijk om te bestellen via de website. Wat ik erg jammer vind is dat zo'n klein object 385x15mm in 2 van zulke grote dozen zit, dat mijn man vroeg of ik een afzuigkap had besteld i.p.v. een filter.
18 jun 2024
prima en vlot bezorgd. Even mail contact gehad met Lize (klantenservice), want het artikel dat ik nodig had was zonder foto op de site. Kreeg foto alsnog toegestuurd, waarop ik het artikel heb besteld.
4 jul 2024
Ik ben natuurlijk super blij dat de pomp voor mijn wasmachine nog te koop was, tenslotte is mijn wasmachine al 16 jaar oud. Geen foto bij dit artikel geplaatst, want de pomp zit al in mijn wasmachine
19 jun 2024

Meerdere onderdelen wasdroger besteld

Ik heb meerdere onderdelen besteld voor m'n wasdroger. Handige zoekfunctie op de fixpart website om snel onderdelen voor m'n merk en type bij elkaar te vinden. Snelle levertijd ervaren, goed verpakt!
26 jun 2024
Erg blij dat het onderdeel van de droger te bestellen was Het onderdeel wat van metaal was vervaardigd van plaats kunstof is een groot voordeel. De "vandaag besteld morgen in huis" is niet behaald
2 jul 2024
Ontzettend snelle service. En op de site duidelijk vermeld wat past op welke machine. Was er zelf nooit opgekomen om een DeLonghi kneedhaak te bestellen voor een Kenwood machine. Super blij mee.
22 jun 2024
Onderdelen voor een oudere stofzuiger besteld, klant wordt zeer goed op de hoogte gehouden en onderdelen werden zeer keurig verpakt (doos opgevuld met vulmiddel) geleverd. Chapeau...een dikke 10
5 jul 2024
Wel jammer dat je een half bovenfront mee moet bestellen voor een simpele vervanging van een zeepbakhandgreep voor de Siemens wasmachine. Verder wel goede ervaringen met de service van FixPart.
24 jun 2024
Eerste keer dat we iets besteld hadden bij jullie. Toen het pakket werd gebracht bleek het kapot te zijn. Mail naar jullie gestuurd en binnen 3 dagen nieuw artikel gekregen! Dus: top service!
12 jun 2024

Snelle levertijd en goed product

De plaat voor in de koelkast was al na een dag in huis. Hij was snel geleverd en goed veilig verpakt. We maken er nu al weer een tijdje gebruik van en hij is gewoon zoals de anderen. Echt top!
9 jul 2024

Goed product, gezeur om beoordeling

Goed product, past en werkt, snel in huis. Ik wilde 5 sterren geven totdat ze met automatisch verzonden mails gingen zeuren om deze beoordeling.. mogen ze écht mee stoppen. Zeer irritant...

grandioos

via het typeplaatje hebben ze een link geplaatst welke afvoerwaterpomp ik moest bestellen en binnen 1 dag en ook nog de goeie, en 's avonds draaide het wasmachien al weer dus een dikke 10
6 jul 2024
Hele fijne partij, heeft ons al meermaals geholpen aan onderdelen van apparaten. En als je niet weet wat je precies moet kiezen, wordt je vakkundig geholpen tot je het juiste product hebt.
12 jun 2024
Makkelijk en overzichtig online webshop. Mede door een goede omschrijving en uitleg van type nummers heb ik nu op relatief korte termijn weer ene prachtig nieuw deurvak voor mijn koelkast
18 jun 2024

Levering onderdeel broodbakmachine…

Ik kon het onderdeel makkelijk vinden op de website. Betalen ging simpel en het transport (vanuit Italië)/afleveren ging volgens planning. ik heb verder niets te wensen, het liep prima.
2 jul 2024

Een zeer tevreden klant.

De website goed bekeken, ook de reviews. Ik vond het gezochte onderdeel moeiteloos, met de juiste informatie. Bestellen ging vlot, betalen ook. Keurig verpakt de volgende dag in huis.