FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.595 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden71.192 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

AM
Aalzen M.
Bergen op Zoom
2 jul 2024

Snel en boven verwachting.

Positief, De eenvoudigheid waarmee ik een nieuwe deur voor mijn koelkast kon bestellen ( deur was beschadigd ). Geen kleurverschil Aandachtspunt, Geen foto op de website waardoor ik in eerste instantie twijfelde ( ongegrond dus )
27 jun 2024
Afvoerpompwasmachine besteld, keurig verpakt aangekomen en werkt uitstekend. Deze zou echter binnen 1 werkdag geleverd worden en is op zondag besteld, woensdag kreeg ik hem binnen. Boeit niet zoveel, maar een melding zou fijn zijn.
12 jun 2024
Nieuw Deurscharnier De geweldige service die verstrekt werd, na een niet passend scharnier werd er meten een goede aangegeven. Inmiddels ontvangen en gemonteerd en de oude wasmachine werkt weer naar behoren!!!!!! Hel veel dank!!!
4 jul 2024
Vervangende onderdeel voor de koelkast aangeboden gekregen, geaccepteerd, en past precies, zijn erg blij met hun advies en de afhandeling.Was zorgvuldig goed ingepakt,mochten we in de toekomst wat nodig hebben, weten wij de weg.
19 jun 2024
Nou ik was blij dat jullie mij konden helpen, ik had mijn schuurmachine pas een jaar ,maar daar waar ik hem gekocht had verkochten ze geen stanley meer ,dus deden al moeilijk om het te bestellen, hadden problemen met leverancier
11 jun 2024

Stofzuiger onderdeel wieltje

Nieuw onderdeel besteld voor de stofzuiger. Netjes verpakt en tijdig ontvangen. Alleen jammer dat voor een klein pakket wat makkelijk door de brievenbus past wordt verstuurd als pakketpost. is kostbaarder en je moet thuis zijn.
24 jun 2024
Zeer snel geleverd en geweldig dat fix part overal de juiste partner.van heeft. Ik kon gelukkig de oude bergingen gebruiken want er zaten geen nieuwe bij.de machine draait al weer een week. Met vriendelijke groeten Roel Wartena
14 jun 2024

Philips zwenkwiel.

Netjes verpakt snel verzonden, wel een raadsel waarom het wieltje er al op zit, je moet dus met veel kracht eerst het wieltje eraf halen. Dan schroeven en weer er op klikken met kracht. Maar dat zal wel machinaal gebeuren...
23 jun 2024

Nieuwe schokbrekers voor Miele wasmachine W2523

Bij fix parts snel de goede schokbrekers kunnen vinden voor mijn type Miele wasmachine. De wasmachine bonkte bij het centrifugeren. De wasmachine is dan ook 19 jaar oud, maar werkt weer als nieuw met de nieuwe schokbrekers.
20 jun 2024
Vrij snelle levering tevens het juiste onderdeel wat gemakkelijk op te zoeken was via de website. Jullie vragen om een foto, helaas kan ik die niet meer meesturen want het onderdeel is na binnenkomst al gelijk geinstaleerd.
FC
Fatma C.
Rotterdam
27 jun 2024
Ben zo blij. De flessenbak viel zo op de vloer toen ik de koelkast opendeed. Heb jullie site gevonden. De nodige informatie gegeven. Binnen twee dagen had ik mijn nieuwe bak binnen. Dankjewel voor de kwaliteit en service
20 jun 2024
Sony zonnekap voor fotolens Deze sony zonnekap was erg moeilijk te vinden online maar Fixpart kon het zonder moeite snel leveren. Vooraf was duidelijk dat het ongeveer 1 à 2 weken zou gaan duren. Prima communicatie dus.

Goede website!

Snelle levering, waardoor ik gelukkig weer snel mijn wasmachine kon gebruiken! Super handig dat de site een zoekmachine heeft waarmee ik mijn type wasmachine kon vinden en de benodigde producten daarbij. Bedankt FixPart!
17 jun 2024
Fijn dat onderdeel van een apparaat dat toch al op leeftijd is nog steeds op voorraad is. Fijn voor de duurzaamheid. Verzending was snel en in deugdelijke verpakking. Ik kom hier zeker terug als ik weer iets nodig heb.
16 jun 2024
Vanaf het moment van het plaatsen van de bestelling tot de levering is alles keurig verlopen. De communicatie met betrekking tot elke stap in de proces was ook volledig en duidelijk. Dus ik ben een zeer tevreden klant.
6 jul 2024
de belofte op de website om de volgende dag te leveren zou ik wat aanpassen: iedereen snapt dat het leveren een paar dagen kan duren, zeker als het uit het buitenland moet komen: dus geef eerlijke en heldere informatie

Tevreden !

De levering zou twee of drie weken kunnen duren was de inschatting. Dit klopte. Een kort bericht over de status van de levering na bijvoorbeeld twee weken zou welkom zijn geweest. Verder ben ik overigens wel tevreden
23 jun 2024
Deurvak voor de koelkast besteld, deze kwam binnen met een scheur in het plastic. Direct een berichtje via de site gestuurd (incl foto) en kreeg direct een nieuwe opgestuurd. Hele snelle service en klantvriendelijk!
14 jun 2024
Gemakkelijk en correct besteld en verzonden. Maar mijn probleem met de stofzuigerslang is nog niet helemaal verholpen. De mond van de slang klemt niet goed in de buis, zodat ik de onderste buis regelmatig verlies.
4 jul 2024
Het product was er nog sneller dan dat jullie de levering hadden voorspeld Kon hierdoor de wasmachine toch nog op tijd net voor mijn vakantie repareren Zal geen verbetering kunnen bedenken , uitstekende service