FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.353 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

13 okt 2023
Krijg geen reactie op retouraanvraag. Dit terwijl product met een afgebroken onderdeel aankomt. Reden daarvan is dat het product in een doosje zit waarin het product alle kanten op kan vliegen. Dat doosje zit in een grotere doos die helemaal verpakt zit in papier.
16 okt 2023
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben je de instructies gestuurd waarmee je het product kunt retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam is beland, dus kijk daar ook even. Juliette, Klantenservice FixPart
17 okt 2023
9 september een afstandsbediening besteld van Philips van 65.22 en tot op de dag 17 oct nog steeds niets ontvangen of gehoord van fixparts Alleen maar een geautomatiseerd bericht Zeer slechte klantenservice Inmiddels is het alweer 27 oktober en behalve een mailtje dat het opgelost wordt totaal niets meer gehoord van Fixparts en nog geen afstandsbediening ontvangen er wordt niets gefixt .
22 okt 2023
Onderdelen goedkoper maken .Onderdeel bn61-10113a 8,13 euro x 14 st nodig 113,82 euro . gewoon oplichting voor een stukje plastic van 5 cent Nou snap ik waarom bij jullie 100 euro voor een review schrijven kan winnen . P.S deze review zal denk ik niet geplaatst worden
16 mei 2024

Niet de eerste keer, wel de laatste.

Meermaals hier besteld. Altijd tevreden geweest tot de laatste keer. Ik heb op vrijdag besteld, zou zaterdag geleverd worden. Echter bleek na het bestellen dit niet te kloppen. Contact opgenomen om te annuleren en dat kon niet want het was onderweg. Maar ook dat klopte niet want het pakketje werd pas op zondag overgedragen aan PostNL. Zou maandag geleverd worden maar omdat ik niet op de hoogte werd gehouden heb ik te laat gezien dat het onderweg was en kon ik de bezorging niet meer wijzigen. Nadat ik thuis kwam was het tijdvak van de bezorging al voorbij. Dus ik wilde kijken waar ik het op moest halen (buren of een pakket punt). Maar de bezorger was nog onderweg. Een paar uur later wordt er echter aangegeven dat het pakket al bezorgd was voordat ik thuis was, en wel bij mij zelf. Nu 1.5 week later nog steeds geen stap verder. Onbekend waar het pakket is en uiteraard geen geld terug. Meermaals van de medewerkster een onpersoonlijke reactie gehad, alsof het van een robot komt. Verteld me in een andere context wat ik zelf in de mail ervoor zei. En dus al weet. Zo zonde van mijn tijd dit. €28 en hoop tijd kwijt. Voor mij niet voor herhaling vatbaar. Want al zou het pakket nog boven water komen, gaan ze zeker beweren dat ik te laat ben met retourneren verwacht ik met zo’n slechte service.
22 mei 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart
12 nov 2023
Het fatsoen opbrengen om te antwoorden op meerdere vragen over een wekenlange vertraagde levering! En dan niet met meerdere geautomatiseerde antwoorden van "FixBot"! Bestelling gedaan op 04-10-2023. 1 van 2 geleverd na 1 week. Ander onderdeel (de belangrijkste) zou een levertijd hebben van 1 á 2 weken. Hierover op zaterdag 21-10-23 én donderdag 26-10-23 via de website geïnformeerd over de status. Hiervan heb ik alleen een bevestiging van het ontvangen van mijn bericht en paar dagen erna een geautomatiseerd antwoord van “FixBot” dat jullie “helaas door drukte nog niet hebben kunnen reageren, maar dat dat zo snel mogen en binnen enkele dagen zou gebeuren”. Na op 03-11-2023 via meerdere kanalen bij de klantenservice een dringend verzoek te doen om nu eindelijk eens "echt" reageren, op 06-11-2023 een e-mail van Juliette gekregen dat het onderdeel niet meer leverbaar is en dat het geld teruggestort wordt. Dat is enkele dagen daarna (gelukkig) gebeurt. Hoe veel moeite kan het kosten om een fatsoenlijk en eerlijk antwoord te geven?
12 nov 2023
we worden lang aan het lijntje gehouden. levering schijnt uit buitenland te komen waardoor precieze aflevering niet bekent wordt. verder de samenwerking met bezorgdienst DPD werkt totaal niet. dit bedrijf maakt er een potje van. beweren het pakket om elf uur s avonds te hebben afgeleverd. niets ont vangen. na melding moeten we zelf mails gaan sturen naar fix part met pakketnummer. DPD geeft nog wel aan dat volgens hun het pakket is bezorgd.na een paar dagen een mail u pakket wordt bezorgd. zonder uitleg staat de bezorger op de stoep met een half dicht geplakte gekreukte doos. bezorger spreekt eerst Nederlands ,maar na dat ik vraag waar dit pakket geweest is snapt hij het niet meer en gaat over op een andere taal. tekenen hoeft deze keer ook niet. geen wonder dat er pakketten verdwijnen als bezorger zelf een krabbeltje geven.
6 okt 2023
Zeer slecht. 13 augustus produkt besteld met max 8 dagen levertijd. Op 5 oktober pas ontvangen! 2 maanden op moeten wachten!!!! Na de 1 ste mail waar mijn bestelling bleef kreeg ik als antwoord dat hij bij de leverancier besteld moest worden omdat hij niet op voorraad was. Fijn dat ze dat de klant dan uitzichzelf laten weten, niet dus! Vervolgens werd de levertijd elke dag met een paar dagen uitgesteld. Daarna heb ik iets van 5 mails gestuurd dat ik mijn bestelling wil annulleren en mijn geld terug wil. Als ik had geweten dat het zolang zou duren had ik uiteraard hier niet besteld. Ik heb heen enkele reactie meer terug gekregen, bizar slecht! Waardeloze klantenservice. Ze komen hun afspraken niet na. Reageren niet. Ik koop hier nooit meer.!!
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat het product onderdelen mistte. We hebben je de instructies gestuurd waarmee je het product gratis kunt retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam is beland, dus kijk daar ook even. Juliette, Klantenservice FixPart
19 mei 2024

Misleidende verkoop: Voor het afgebeelde product wordt een ander goedkoper product geleverd

Website maakt zicht strafbaar aan misleiding De website toont en noemt de Philips Stofzuigermond TRI-Active MAX 432200425732 CP 9702/ 01 maar levert vervolgens de goedkopere Philips Saeco-432200424744 Het blijkt hier uiteindelijk om een vervangend product te gaan voor de genoemde en op de foto getoonde zuigmond, echter wel voor €30,- duurder verkocht als de uiteindelijk geleverde zuigmond die voor €58 ook op de webshop staat. Dit valt onder misleiding en is niet recht te praten met getoonde producten kunnen afwijken van de geleverde. Product gaat retour afzender, of het verschil mag terug betaald worden.
22 mei 2024
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
11 nov 2023

Helaas PostNL leverde niet af.

De bestelling en verzending ging vlot. Ook de informatie over welk onderdeel heel snel en netjes. Tot bleek dat pakket volgens PostNL was geleverd maar bij ons niet is aangekomen. De moeite die je dan moet doen voor een onderdeel van €10,- is echt beetje overdreven. Je verhaal aangeleverd moet je weer een formulier invullen. En zo snel als de verzending was geregeld valt de mail wisseling over deze zending tegen in reactie snelheid. Nu afwachten hoe lang het duurt voordat het is opgelost en of het word opgelost. Ondertussen het artikel ook elders besteld machine moet toch gewoon weer werken…
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Ik zie dat het geleverd zou moeten zijn. We hebben contact met je opgenomen om het een en ander uit te zoeken. Bram, Klantenservice FixPart
28 sep 2023

Kom op Fix part, nem contact met mij op.

Voige week een mica plaatje voor de microwave besteld. Keurig snel geleverd. Echter omdat deze alleen in een slappe enveloppe zaat is deze geknikt. FixPart is dan alleen te benaderen via de email, vervolgens heb ik hierover een mail gestuurd. Ik ben bijna een week verder en er is nog steeds geen contact met mij opgenomen, en jawel heb al 2x een verzopek gehad om jullie te beoordelen. Ik heb liever dat jullie contact met mij opnemen over het probleem en mij een nieuw mica plaatje opsturen. Kom op Fix part, nem contact met mij op.
7 nov 2023
Het juiste artikel sturen en reageren op vragen. Wat een slechte webshop is dit dan. Je besteld iets , krijgt het verkeerde toegestuurd en reageren verder nergens op. Op de ene foto staat wat ik gekregen heb met het zakje waar het in zat. Als je het artikel intikt wat op het zakje staat krijg je wel het juiste wat ik besteld had , de andere foto. Inmiddels het maar ergens anders besteld en wel goed geleverd gekregen . Dus ik ga trusted shops benaderen voor terug betaling. Het geleverde kunnen ze bij mij thuis ophalen.
23 sep 2023

ik geef een 4 van 10

ik heb op dinsdag een pomp besteld en pas op vrijdag binnen. je besteld niet een pomp omdat je pomp nog werkt dat doe je alleen als je die echt nodig hebt en dan is hoe sneller hoe beter Ik heb ook info gevraagd over een wasmachine en welke pomp ik moet gebruiken en op dinsdag avond gevraagd woensdag antwoord dus goed maar kreeg nog een vraag terug heb ik de zelfde dag geantwoord en het is nu zaterdag en heb nog niets gehoord Het was wel goed verpakt de site is goed te vinden en je kan ook snel iets bestellen
5 nov 2023
geen communicatie Meer dan een maand gewacht op een steeds vertraagd product om vervolgens mijn bestelling te kunnen annuleren. In de tussentijd alleen automatische antwoorden gekregen zonder antwoord op mijn vragen en voorstellen om een alternatief product te kiezen. Uiteindelijk na de 14 dagen termijn van mijn klacht een automatisch optie tot annulering en alternatieve bestelling gekregen wat vervolgens ook niet een compleet product is. Nog steeds niemand van fixpart kunnen spreken
7 nov 2023
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
19 mei 2024
Niet adverteren met vandaag besteld morgen in huis! Doordat het later kwam zou ik op de bezorgdag niet thuis zijn dus koos ik voor de pakketmuur. Helaas werd toen de code naar jullie doorgestuurd en naar mij. Met gevolg dat ik nu dus zit te wachten tot het bij een pakketpunt aankomt zodat ik het kan ophalen. Dus we zijn straks 2 weken verder en dan heb ik nog steeds niks! Een onderdeel bestel je toch omdat het originele onderdeel kapot is?!?!

Verkeerde product geleverd

Het verkeerde product is geleverd. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar de afhandeling van de retourzending was erg omslachtig. Er is geen mogelijkheid tot bellen en de afhandeling werd gedaan door meerdere medewerkers waardoor ruis ontstond. Ook heb ik als bewijs meerdere foto’s moeten sturen. De afhandeling heeft bijna 2 weken geduurd. Als het goed is ontvang ik volgende week mijn geld terug. Ik zou niet snel nog een keer bestellen.
13 mei 2024
Ik heb een product gekoop de eerste keer was niet goed ,dus ik graagnde product retour maar jullienzeg dat niet mogelijk is,maar kregen nog een dat goed is ,maar is ook verkeerd dus ik besteld aan andere bedrijf dat goed gedaan in een keer ,mijn vraag is moet ik betalen voor iets dat niet goed is en il graag de producten kwijt hoe kan ik doen want ik doet niets mee met die . Hoop dat van jullie horen
14 mei 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen, dus kijk daar ook even. Bram, FixPart klantenservice
14 mei 2024
Bestelling nooit ontvangen, geen reactie op mijn mails. 26 april een bestelling gedaan. Snel verzonden en bezorgd! Volgens de post app dan. Waarschijnlijk weer een bezorger die het pakketje vlug af wilde tekenen, maar ik heb niks ontvangen. Heb hierover contact op genomen met fixpart door op 4 mei een mail te sturen. Hier alleen nog geen antwoordt op gekregen dus zit nog steeds met een kapotte afzuigkap.
15 mei 2024
30 sep 2023
Ik heb specifiek een ars pomp besteld voor mijn nespresso koffie machine. Op de bevestiging staat ook duidelijk de gewenste pomp met een afbeelding. En wat krijg ik geleverd een ulka pomp en die is te groot. Kortom zeer slechte levering. Dit betekent dat ik de VERKEERT geleverde pomp terug sturen extra verzendkosten en maar hopen dat ik de juiste pomp nu wel krijg levertijd weer minimaal 14 dagen.
Prima producten, verschrikkelijk slechte service. Het begon er allemaal mee dat fixpart mij het verkeerde onderdeel stuurde. Daarna kwam ik er achter dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn, dus stuurde ik een e-mail. Na enkele weken en meerdere herinneringen te hebben gestuurd, reageren ze eindelijk, maar wel op een manier waarop ze duidelijk laten blijken dat ze mijn e-mail helemaal niet gelezen hebben. Ze nemen geen verantwoordelijkheid en proberen het product retour te nemen op een manier dat ik voor de verzending naar hen moet betalen. Ook geven ze aan dat ze mij niet alsnog het door mij bestelde onderdeel gaan toesturen, aangezien het niet meer leverbaar is. Dit was een pertinente leugen en ik heb dit nog aan hen aangetoond met een screenshot van hun eigen website, maar ze blijven volhouden. Uiteindelijk na veel heen en weer en een klacht via thuiswinkel.org gaven ze aan uit 'coulance' het product terug te nemen op hun kosten. Al met al staat na 3 maanden na levering van het verkeerde product eindelijk het geld op mijn rekening. Misschien gaat het niet altijd lukken om deze winkel te vermijden, maar voortaan ga ik proberen het product ergens anders vandaan te halen want dit heeft veel te veel tijd gekost voor een simpele fout.

Slechte trage service

Ik heb in november een brouwunit besteld voor mijn koffieapparaat. Dit werd op tijd geleverd, maar bleek een reeds gebruikte unit te zijn die ook nog eens op een andere plek kapot was dan die van ons. Kortom, hebben we niets aan. Toen direct contact opgenomen met foto's. Kregen te horen dat het allemaal eerst uitgezocht moest worden voordat er actie kon worden ondernomen. Koffie is bij ons iets wat je elke dag drinkt dus wij konden hierin niet wachten. We hebben dit dan ook aangegeven in onze klachten. Omdat we hierop geen reactie kregen hebben we via een andere partij: onderdelen.nl een nieuwe brouwunit besteld. Pas in jan 2024 kregen we een reactie dat er een nieuw product kosteloos werd opgestuurd. Ik heb wederom aangegeven dat we al een werkend product hebben via een andere leverancier en dat we niet een nieuw artikel wilden. Maar gewoon ons geld terug. Toch werd het artikel opgestuurd + een mail met dat we de verzendkosten ook nog eens zelf moeten betalen. Daarop hebben we weer een mail gestuurd dat we dit niet hoeven te hebben en dat kosteloos betekent dat wij geen kosten hebben, ook niet alsnog verzendkosten.