FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.415 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.399 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

Slechte klantenservice

Incomplete informatie op de website, waardoor je het verkeerde product besteld. (Niet comparable met apparaat). Slechte klantenservice.
14 jan 2024
Onduidelijke product beschrijvingen waardoor nu een bestelling van niet passende artikelen. Ook geen telefonische ondersteuning mogelijk.
Prijs van artikel duur. Waarom komt het uit Duitsland? Artikel nog steeds niet binnen en zou volgens traceercode nog in Duitsland staan.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag. Het spijt me te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat het nog steeds onderweg is. We hebben de tracking verstuurd waarmee u de verzending kunt volgen. Bram, FixPart klantenservice
Er wordt erg lang gewacht tot je een product kan terug sturen, je kan niet telefonisch vragen stellen ik zal niet nog eens iets bestellen
25 nov 2023
er wordt niet gereageerd op klacht. wasmachine pomp welke geleverd werd is zo lek als een mandje. het water spuit er aan alle kanten uit.
3 tot 5 dagen levertijd is bijna 3 maanden geworden Als je zelf niet klaagt hoor je niks over de verlengde levertijd Slaat nergens op
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
Na heel veel vragen van fixit en heen en weer gemail en na terug zending van het artikel waar ik een andere voor vraag.hoor ik niks meer
18 jan 2024
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen, dus kijk daar ook even. Bram, FixPart klantenservice
17 mrt 2024
Onderdeel opsturen MET bevestigingsmateriaal was handig geweest. Daarnaast fijn als jullie hierover te bellen zijn ipv stroperige mail.
Bezorging niet geweldig, bezorger 1e poging verkeerd gereden kon huis niet vinden. 2e dag gelukt, terwijl adres heel goed te vinden is.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
Ik heb inmiddels een retouraanvraag gedaan . Het onderdeel wat ik besteld heb , lijkt totaal niet op het plaatje . En past dus ook niet
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat het door jou bestelde product niet past. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen, dus kijk daar ook even. Bram, FixPart klantenservice

heb juiste type wasmachnie doorgegeven…

heb juiste type wasmachine doorgegeven ,krijg onderdeel die niet goed past waar door ik nog in winkel juiste onderdeel heb moeten kopen
Gewoon eerlijke verzend en ontvangst teksten .en nu dat ik het product terug wil sturen is de snelheid in communicatie ver te zoeken
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Het kan zijn dat deze in de spam terecht is gekomen, dus kijk daar ook even. Bram, FixPart klantenservice
Ik heb een lade voor de vriezer besteld de verkeerde gekregen en retour gestuurd tot op heden geen enkele reactie en geen geld retour
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
3 dec 2023
Volgens informatie bij onderdeel levering tussen 1-3 werkdagen, nu een week verder nog niks. Op e-mail na 4 dagen nog geen antwoord
4 nov 2023
Zijn telefonisch niet te bereiken Tot 2x toe verkeerde artikel opgestuurd Late reacties op mail, om simpelweg te kunnen retourneren.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben de retourinstructies gestuurd zodat je het product kan retourneren. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
Levering duur te lang ik heb mijn product op 25januari besteld heb ik pas op 24 februari ontvangen dat is 4 weken.is te lang.
Antwoord van FixPart.nl
Sneller leveren. Zorgen dat levertijden overeenkomen met werkelijke levertijd. Levertijd zou 5 dagen zijn. Is nu inmiddels 5 weken!
3 mei 2024

Onjuiste informatie niet erg klant gericht

Als eerste duurde de levering niet 3-5 werkdagen maar 9 werkdagen. 2e bij vragen krijg je antwoord alsof je een rare vraag stelt.
6 mei 2024
Standaard een retourlabel bij het pakketje doen of via dhl/post nl Dpd is een drama. (Mijn mening) er zijn hier heel weinig punten
17 apr 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je niet tevreden bent. Wanneer je een product wil retourneren en het is verkeerd besteld, dan zijn de retourkosten voor jouw rekening. De kosten voor de heenzending betalen we wel aan je terug. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart

Het verkeerde procuct gekregen en…

Het verkeerde product gekregen en hoewel het contact goed verloopt zit bijna twee weken later nog steeds zonder het juiste product
17 apr 2024