FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.353 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

7 jan 2024
Geen communicatie over een zeer verlate levering. Enkel steeds een standaard antwoord wat totaal niet passend was.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Ik zie dat er inderdaad wat vertraging is geweest omdat het product niet op voorraad was. Onze welgemeende excuses daarvoor. Ik zie dat jouw bestelling nu geleverd is. Mocht er toch iets niet kloppen, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
20 aug 2024
Afspraken beter na komen over verzenden als gezegd wordt vandaag besteld morgen geleverd en niet vier dagen later
Er is geen telefonisch contact mogelijk waardoor het bedrijf onbereikbaar is en dit ervaar ik als zeer on prettig.
27 sep 2023

verkeerd product geleverd

Fixpart zond een verkeerd product met een totaal afwijkend bestelnummer. Paste dus ook niet in mijn vaatwasser :-(
Ik wacht nogsteeds op mijn pakket. Een maand geleden heb ik het pakket gekocht. Er staat dat het ''onderweg'' is.
14 jan 2024
Antwoord geven op me mails. Wacht nog op reactie betreft retour sturen van een product die ik al geannuleerd had
Veel problemen bij retour sturen.. mails slecht gelezen en zit nu met 2 dezelfde producten die ik niet wil hebben
15 nov 2023
Snelle levering van een nieuwe lekkende waterpomp en geen telefonische klanten service en 14 dagen reactie tijd 😤
16 nov 2023
Goedendag, Het spijt me te horen dat het product niet in goede staat is geleverd. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
21 mei 2024
Als je iets besteld en niet ontvangt krijg je geen bericht meer wel betalen maar verder ho maar slechte service
23 mei 2024
Goedendag, Het spijt me te horen dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Ik zie dat het nog steeds onderweg is. We hebben de tracking verstuurd waarmee u de verzending kunt volgen. Bram, FixPart klantenservice
24 feb 2024
bij de bestelling is een onderdeel niet geleverd.nl adapter pnlv233ceky ik heb dit onderdeel toch echt betaald
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, Op het moment van jouw bestelling hadden we helaas niet alle producten (meer) op voorraad. De producten die we wel op voorraad hadden zijn al naar je verzonden, dus daar hoeft je niet op te wachten. Het andere deel van de bestelling wordt later geleverd. Bram, Klantenservice FixPart
Ik geef het één ster. Ik heb het product namelijk besteld en betaald maar heb na drie weken nog niets in huis.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart
Het juiste bestelde artikel leveren, zie mijn e-mail aan <klantenservice@fixpart.nl>, datum 21 dec. 2023 18:13
24 sep 2023

Wachten nog steeds op bezorging...

Producten worden veel later dan aangegeven bezorgd, tenminste dat hoop ik want we hebben nog steeds niks binnen
21 apr 2024
Artikel was niet de juiste en de site boodt veel te weinig informatie. De levertijd was ook twee keer zo lang.
22 apr 2024
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
9 mei 2024
Wrong size. Measurements were not included in the description - this is a freezer shelf, not a fridge shelf.
10 mei 2024
Good day, I am sorry to hear that the product you ordered does not fit. Based on a type number, we can determine whether a product is suitable for a specific device. We have contacted you to see what we can do for you. Our apologies for the inconvenience. Bram, FixPart customer service
21 nov 2023
2 mica plaatjes voor 25.00 euro beetje, duur bij de merkdealer prijs 4.45 per stuk en ik heb er maar 1 nodig.
29 okt 2023
Slechte klantenservice, niet te bereiken en nu krijg ik ook niet snel informatie over mijn aangegeven retour.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Juliette, Klantenservice FixPart
7 mei 2024
Levertijd op site klopt niet. Communicatie is eenzijdig (actie reactie) Oplossings gerichtheid ver te zoeken
8 mei 2024
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
Het onderdeel brak gelijk in 2 stukken toen ik het alleen maar uit het zakje haalde, zeer slechte kwaliteit
17 apr 2024
Helaas past het product duidelijk niet. De afmeting is verkeerd. Helaas nog niks gehoord na retour aanvraag