FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.353 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

4 nov 2023
Vandaag besteld morgen in huis?! 3 dagen later met 2 verschillende pakket diensten. Reageren niet op de mail
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet op tijd hebt ontvangen. Helaas had de levering wat vertraging op gelopen, waarvoor onze excuses. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
10 nov 2023
Verkeerde onderdeel geleverd en mij laten betalen voor retour zending. Dit was dus voor eens en nooit meer.
29 sep 2023
Ik heb 3 weken lang gewacht tot dat het onderdeel geleverd is en kreeg niet de juiste moet nú retourneren
18 feb 2024
Prima zoekfunctie en assortiment en snelle levering, maar 30 euro eet o voor stukje plastic vind ik te gek
Levertijd aub graag aanpassen, want dit klopt niet. Wacht namelijk al langer als een week op mijn product.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me te horen dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. We staan in contact met de vervoerder en hebben hierover ook contact met je opgenomen. Bram, Klantenservice FixPart
4 mei 2024
“Vandaag besteld morgen in huis” helaas niet waargemaakt. Dinsdag besteld vrijdag bezorgd. Verder prima.
6 mei 2024
Maatvoering van de onderdelen is heel matig en de buig hoek is onvoldoende om recht in de korf te staan.
HK
hendrika k.
berlicum
2 nov 2023
Verkeerd product ontvangen , daarna NIET bereikbaar slecht contact geen reacties al met al niet tevreden
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt me dat te horen. We hebben het product kosteloos opnieuw naar je verstuurd. Mocht er nog wat mis zijn met het product, laat het ons dan weten. Bram, Klantenservice FixPart
10 feb 2024
10 januari de bestelling gedaan. 5 februari zou het verzonden zijn. Het is nu nog niet in mijn bezit!!!
Antwoord van FixPart.nl
4 artikelen retour gestuurd, 2 artikelen terugbetaald op mail wordt niet gereageerd. Onbetrouwbare bende

Levertijd

Op site vermeld: Artikel op voorraad binnen 2 dagen geleverd. Daadwerkelijk pas 4 weken later ontvangen!
Helaas de verkeerde kleur ontvangen van het stoompijpje. Het project past wel goed op de koffiemachine.
17 feb 2024
Beloofd werd dat het product binnen 1-3 werkdagen geleverd zou worden, helaas was dit niet het geval.
Antwoord van FixPart.nl
Mochten er best bij zeggen dat het ging om een schroefje voor 20 euro ging ennniet het volledige set!
18 nov 2023

Spammail

Ik bestel een product, prima, en krijg daarna 3-4 emails voor een survey. Houd een op met het gespam!
14 nov 2023

Lekkende pomp geleverd

Snel geleverd dat wel, alleen jammer dat de wasmachine pomp lekt door een verkeerde o ring in de pomp
Er is een stukje af van de geleverde afdichting. Vervangen, maar er is helaas nog steeds een lekkage.

Onbereikbaar

Reageren niet op mails. Zijn telefonisch niet te bereiken. Lukt daardoor niet oets retour te sturen
26 nov 2023
Krijg na 2 weken het verkeerde onderdeel geleverd. Pakket bezorger is geeneens aan de deur geweest.
Antwoord van FixPart.nl
Goedendag, het spijt ons te horen dat je niet het juiste product heeft ontvangen. We hebben contact met je opgenomen om te kijken wat we voor je kunnen doen. Onze excuses voor het ongemak. Bram, Klantenservice FixPart
24 nov 2023
Geen verkeerde informatie op de site zetten en gewoon eerlijk vertellen dat de levering lang duurt.