FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.750 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

1 aug 2024
Fantastische Helpdesk Ik had niet goed gekeken naar het typenummer en een verkeerd onderdeel besteld. Ben goed en begripvol geholpen en heb nu het perfecte klepje voor mijn Bosch diepvrieskast
9 aug 2024
Bestellingen gaan heel snel en fouten worden snel en correct afgehandeld. Wil je iets retour sturen , gaat het wat minder snel( tot nu toe althans…..) . Verder prima en veeeeel producten!!
22 aug 2024
Goede en snelle serviceverlening, juist ook als je onderdeel niet zo makkelijk kunt vinden. er wordt dan een link naar het product naar je gestuurd, waardoor het alsnog makkelijk lukt!
25 aug 2024

Helder en snel

Veel onderdelen beschikbaar, eenvoudig te vinden op de website en snel geleverd. Fijn dat accessoires, stel dat men toch verkeerd bestelt, ook eenvoudig retour kunnen worden gestuurd.
CV
cees v.
Molenhoek
13 aug 2024

Wat ik zocht heb ik bij u gevonden!

Wat ik als leek zocht n.l een passende voet voor mijn nieuwe T.V . Heb ik via de deskundige hulp van uw medewerker snel gevonden. Bedankt daarvoor. (Kennis en een goed product.)
31 jul 2024

Lekbak

Het duurde wel erg lang voordat het product er was, dat mag wel iets sneller. Het was overigens wel goed ingepakt. Het pas goed en nh doet mijn koffiezetapparaat het weer heel goed
13 aug 2024
Levering was prima op tijd geleverd, maar helaas heb ik het artikel moeten retourneren om andere reden waar zij niks aan konden doen.. Nu wachten op afhandeling van retour artikel.

5 redenen om 5 sterren te krijgen:

Duidelijke website met zoekfunctie. Handig te bestellen. Volgende dag al binnen én op de hoogte gehouden (binnen 2 uur) wanneer de onderdelen komen. Heel erg tevreden. 5 sterren.
31 jul 2024

raar

Mijn bestelling was nog niet binnen, voor de ontvangst van deze beoordeling. ????? Bovendien is mijn bestelling geblokkeerd door de douane zonder uitleg, hoe je dit kan oplossen
14 aug 2024
Duidelijke website, bestelde artikel snel in huis! Het maalwerk voor de espressomachine was precies het juiste artikel! Spaart de aanschaf van een nieuwe machine toch mooi uit.
11 aug 2024

Keurige klacht afhandeling

Na eerst een beschadigd product te hebben ontvangen werd het snel en netjes en kosteloos opgelost door een nieuw product op te sturen. Hoefde kapotte artikel niet terug te sturen
6 aug 2024

Deurrand wasmachine Siemens

Ik was op zoek naar een deurrand van mijn wasmachine dat bijna nergens te vinden was, maar FixPart had hem wel op voorraad. De prijs was zeer redelijk en de levering was snel.
BB
B B.
Veenendaal
16 aug 2024
Snelle levering van het product. Glas van beschermkap van de afzuigkap was kapot. Originele besteld , maar kreeg alternatief aangeboden. Dit was bijna de helft goedkoper.
9 aug 2024

Levert niet de volgende dag!

Doe wat je beloofd. ‘ Nu bestellen is morgen leveren’ . Maar dat is niet zo, zat een dag tussen terwijl ik jullie juist daarvoor had gekozen. Artikel wat besteld is prima.
16 aug 2024

Top zoekfunctie

Door het grote bos van types en serienummers heb ik eenvoudig de juiste onderdelen voor mijn vaatwasser kunnen vinden. 2 dagen later lagen ze al in mijn brievenbus. Top!
1 aug 2024
Ik kon online bestellen, en een foto toevoegen voor de details, daardoor kreeg ik de juiste v-snaar voor onze droger. Er bleken erg veel soorten binnen een merk te zijn.
RT
Ronald T.
Garderen
5 aug 2024

Perfecte stofzuigerslanghandgreep !

Als ik lees dat de handgreep een vervanger is voor de originele Miele uitvoering word ik altijd een beetje bang : "past het wel" ? Maar het past perfect !!! Geweldig !!
4 aug 2024

Ik was op zoek naar een specifiek filter voor mijn Samsung stofzuiger, hetgeen ik zeer makkelijk en snel gevonden had. Bestelling geplaatst en de volgende dag geleverd.

Intuïtieve website, supersnelle service

Intuïtieve website, dus onderdelen snel gevonden. Huis gekocht met 20 jaar oude keukenapparatuur en toch onderdelen op voorraad. Volgende dag al in huis! Zeer tevreden!
30 jul 2024
Besteld via internet Product ontvangen en dacht dat dit de verkeerde was de sluiting zat aan de verkeerde kant Door de info kon ik dit zelf oplossen!! Prima grrrgeld!!