FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.750 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

13 aug 2024

Goede webshop voor onderdelen

Duidelijke website. Uitgebreid aanbod aan onderdelen. Sowieso fijn dat deze worden aangeboden zodat je apparaten langer mee kunnen gaan. Bestelproces ging prima.
30 jul 2024

opgeknapte koelkast

ik bestelde te haastig. kreeg hulp bij het kiezen van het juiste onderdeel. de verkeerde groentelade werd gratis teruggenomen. heel fijn zo'n opgeknapte koelkast
23 aug 2024
Al enkele keren iets besteld bij FixPart,altijd het juiste onderdeel. De verzending wordt goed ingepakt en snel verzonden. Dit bedrijf is een aanrader,,,klasse.
21 aug 2024
De toegezegde leveringstermijn werd tot twee maal toe uitgesteld. Binnen 24 uur leveren blijkt in de praktijk niet mogelijk. Product was conform de verwachting.
21 aug 2024

geleverde siemens koelkastscharnieren…

geleverde siemens koelkastscharnieren passen prima. uit en inbouw deuren erg summier en te klein afgebeeld, druk dus 2-zijdig!!! Helaas geen smeervoorschrift.
9 aug 2024

Snelle bezorging,

Eindelijk een bedrijf dat zegt dat het product de volgende dag in huis is en dit ook waar maakt. De doos was wel erg groot. Mijn product had hier 4x in gepast.
8 aug 2024
Eigenlijk ging alles goed behalve dat deze deurvak helaas niet past dus ik stuur deze terug en heb om een juiste gevraagd volgens plaatje binnen kant koelkast.
8 aug 2024
Artikel was precies wat we hadden besteld en paste goed op het apparaat. Verzending; misschien wat beter verpakken , zat nu maar een beetje bubbelfolie omheen
6 aug 2024

Niet de goedkoopste...

Ik zat te springen om een nieuwe deurgreep voor mijn Bosch wasdroger en was erg geholpen met de snelle service. Zeker niet de goedkoopste, maar wel de snelste.
5 aug 2024
Deurgreep vriezer past perfect. Even bij zee greep zaten alleen niet de afdekkapje voor de schroeven weg te werken bij. Maar de oude paste prima op de nieuwe.
24 aug 2024
Eenvoudig gevonden! De motor van de afzuigkap was kapot. Ik kon snel een nieuwe vinden en ondanks twee linke handen, snel vervangen. Hij kan weer jaren mee.
11 aug 2024

Origineel strijkijzer snoer snel geleverd

Origineel strijkijzer snoer op voorraad en snel geleverd. Snoer was niet goedkoop (prijs was echt hoog), maar vervanging door origineel is wel gemakkelijk.
11 aug 2024

Onderdeel goed te vinden.

Onderdeel goed te vinden, snelle verzending. Noot: Graag meerdere verzendopties aan bieden zoals GLS, DHL. PostNL maak er de laatste tijd een zootje van...
7 aug 2024
Originele manchet gekocht voor een schappelijke prijs. Ik dacht dat ie later binnen zou komen, maar de volgende dag had ik hem al in huis! Erg tevreden.
30 jul 2024
Een onderdeel voor onze AEG koelkast besteld. Keurig de volgende dag gebracht, keurig verpakt en precies zoals verwacht. Ook voor een redelijke prijs.
24 aug 2024

Prima. Goede zoekfunctie.

Onderdeel was makkelijk te vinden. Duidelijke foto's. Levering betrouwbaar. Onderdeel werd toch een dag later verzonden dan bestelproces deed vermoeden
26 aug 2024
Product was incompleet. Nieuwe Shimano voor derailleur geen vulplaatje voor de buis diameter aan te passen en de inbusbout om vast te zetten ontbrak.
11 aug 2024

Duidelijke website, snel en scherpe prijs!!!

Duidelijke website waar je accessoires van een product gemakkelijk kunt vinden. Snelle en goede levering en dat ook nog eens tegen een scherpe prijs.
6 aug 2024
nette goede service. helaas was het onder tijdens of voor verzending kapot ' maar na contact met service center is er een nieuw onderdeeel onderweg
9 aug 2024

uitstekend

Ik ben goed geholpen met het zoeken naar een onderdeel van mijn koelkast, kreeg een link voor het juiste product en kon zo goed en snel bestellen.