FixPart.nl- Logo - Beoordelingen

FixPart.nl

14.481 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden70.750 beoordelingen in totaal

30 dec 2023

Onderdelen zijn er heel snel. Helaas als je simpel weg iets retour wil sturen dan is het schijnbaar een heel ingewikkelde situatie. Je moet eerst een retour aanvragen dus niet aanmelden maar aanvragen. Nergens een retour adres of retour etiket te vinden. Vervolgens gaan er 2 dagen overheen en dan wordt er alleen gevraagd welk artikel ik dan wel nodig heb! De producten die ik wel nodig heb / had ik tegelijkertijd besteld met het aanmelden van het retour product. Daarnaast wordt in deze mail geen woord gesproken over het verkeerde artikel en hoe ik deze retour stuur!! Na ruim 3 dagen heb ook nog steeds geen retour adres! Maar wel weer mijn nieuwe artikelen. Heel slecht dit!!

Beoordelingen voor FixPart.nl

14 aug 2024
Aanloopcondensator besteld voor m’n droger, was snel gevonden op de website van Fixpart. Onderdeel geïnstalleerd en droger doet het weer.
9 aug 2024
Artikel was zoals beschreven door mijn gebrek aan technische kennis niet bruikbaar. Retourzenden gaf geen probleem alles keurig opgelost.
LT
22 aug 2024
Goed vervangend onderdeel en zeer zeker niet duur .alleen punt. An grote aandacht , de bezorg service kan stukken beterder !!!! En netter

Vindbaarheid top!

Makkelijk het onderdeel (rubberen deurring) bij de betreffende wasmachine kunnen vinden. Snel geleverd en past perfect! Helemaal tevreden!
28 aug 2024
prima bedrijf, goede spullen en een snelle afhandeling. Logisch, ze zijn aangesloten bij Bol en die hebben alleen maar goede contacten.
23 aug 2024

Deurhendel Siemens wasmachine

Ik heb al vaker hier wat besteld en heb een goede ervaring met Fixpart. Onderdeel wordt snel en goed verpakt geleverd en past perfect.
21 aug 2024
Fijne begeleiding bij het zoeken naar het juiste rekje in mijn koelkastdeur. Vriendelijke communicatie en duidelijke vraaagstellingen.
21 aug 2024
De levering was goed verlopen. Had schade heb dit direct vermeld en dit is keurig afgehandeld. Hebben mij een nieuw exemplaar gestuurd.

Smeg Ovenruit.

Had een ovenruit besteld voor mijn smeg oven. 2 dagen later had ik hem al in huis. Super verpakt en de juist afmetingen. Super service
14 aug 2024

Kan niet beter.

Website is goed en informatief. Bestelproces verliep soepel. Levering binnen 24 uur. Keurig verpakt. Goede prijs-kwaliteit-verhouding.
3 aug 2024

Handig, maar DUUR...!!!

Fijn dat de gezochte onderdelen hier nog te koop waren, maar schrok me wezenloos van de prijs: bijna €45,- voor 2 plastic afdekkapjes!
1 aug 2024
Grote keuze in diverse prijsklassen van de schokbrekers die ik zocht. Perfecte aflevering. Mijn Miele wasmachine kan weer 40 jaar mee.
18 aug 2024

snel en goed

deel 1 was er inderdaad de volgende dag, en deel 2 ipv 4-5 weken al met 1 week. Dus supersnel, keurig verpakt en het onderdeel past!!
RD
Roel D.
Helmond
15 aug 2024

Waarom een monteur bellen als je het ook zelf kunt!

Makkelijk om het juiste onderdeel te vinden, snelle verzending en na een half uurtje klussen wederom een perfect werkende wasmachine!
4 aug 2024
Snelle service. Ik had een verkeerd huisnummer doorgegeven, pakket ging retour maar na een dag adres hersteld en alsnog goed bezorgd.
3 aug 2024

Snelle levering en goed product

Snelle levering en 100% origineel product ontvangen zoals geadverteerd. Reparatie van de vaatwasser was hierdoor gelukkig zo gepiept.
26 aug 2024
Fijne + snelle service, door de begeleidende 'generator' wist ik zeker dat ik het goede onderdeel had gevonden voor het juiste type.
27 aug 2024

Lekker snel

Combi magnetron hoefde niet naar de stort dankzij lastig te vinden vervangende print. Print de volgende dag in huis, helemaal top!
10 aug 2024
Past perfect,fijn om hier losse onderdelen te bestellen. Model koelkast glas paste perfect! En keurig verpakt en geleverd op tijd.

Ook voor Kenwood kmx5

Onderdeel snel geleverd. Beetje op de gok gekocht, omdat type kmx5 nummer niet bekend was, daarom voor kmx50 besteld. Past perfect