Drleenarts.com

1.508 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.768 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Wat een verbetering!

Mijn huid was altijd erg onrustig en geïrriteerd. Sinds ik de producten van dr. Leenarts gebruik ziet mijn huid er goed uit. Ik hoef ook geen make-up meer te gebruiken om oneffenheden op mijn gezicht te verbergen. Erg blij mee!
24 apr 2024
Wauw. Wat een goede olie. Heerlijk om oog make up mee te verwijderen. Ik heb meerdere verzorgings producten van dr Leenarts aangeschaft. Wat een topmerk! Doet je huid zoveel goeds! Echt super! En ook nog voor een goede prijs.
26 apr 2024
Fijne complete ,betaalbare verzorging . Deskundig advies. Een weldaad voor je gezicht en voor jezelf. Ben jaren opzoek naar zo'n producten en geen loze beloften. Ik kijk er alleen maar naar uit naar nieuwe producten. Bedankt
RB

Heel erg goed!!!

Voelt fijn aan als je het opsmeert, heb geen uitslag meer. Fijn dat er wat zon bescherming in de dagcrème zit!! En prijs is ook prima!!ook de mini s zijn super handig voor op reis!!!!! voor mij geen andere dure crèmes meer!!!
25 dec 2023
Hele fijne producten, met name de gezichtscreme, bodcreme, lipcare en zonnebrandcreme. Bij het douchen vind ik een geurtje toch lekker, dus voor mij de is de douchecreme minder. (maar dat is persoonlijk) wel een fijn product.
3 jun 2024

Top producten voor mijn (zeer) droge huid!

Smeert fijn, mijn huid reageert prima! Jeuk wordt minder evenals de vlekjes. Voelt de hele dag verzorgd en niet droog. Ik gebruik inmiddels de verzorgingslijn voor (zeer) droge huid en koop niet meer anders!! Top producten.
MW
M.G. W.
Krimpen Aan De Lek
18 mei 2024
Wát een fijn product is de suncare 30spf! Smeert makkelijk uit op de huid en trekt snel in en is niet vet, ook niet onbelangrijk; het is geurloos. Ik ben hierdoor uitstekend beschermd en krijg toch een mooi bruin kleurtje.
13 jun 2024

Fijne, goed smeerbare crème

Fijne, makkelijk te smeren crème. Ik moest wel wennen aan de geur, maar dat komt omdat er geen parfum inzit. Ik heb geen last meer van een trekkerig, gevoelige huid. 1 Keer smeren met de dagcrème voldoet voor de hele dag!
Zeer tevreden over het resultaat van de droge huid crème! Onze zoon had wat droge schrale plekken op zijn beentjes en na het smeren was er niets meer van te zien en voelde zijn beentjes weer zoals het hoort.. baby zacht 👌🏼
20 jun 2024
Hele fijne producten voor het hele gezin. Ik doe er lang mee. Heb zelf een droge huid, al helemaal na een zwangerschap. Overgestapt en sindsdien geen schilfertjes meer, trekkende huid of laagje crème wat niet goed intrekt
20 jun 2024
na een week gebruik al zienderogen vooruitgang met mijn huid, ik heb heel snel allergie van iets, maar tot mijn grote geluk niet van deze producten. Ik ben hier heel erg blij mee en ik zou het ook aan iedereen aanbevelen.
4 mei 2024

Tevreden gebruiker

Ik gebruik de dag/nachtcrème al een poosje en dat bevalt erg goed. Niet te vet en trekt snel in. Fijn ook in een tube. De Jojoba olie nef gekocht en doe ik op geïrriteerde plekken. Mijn huid komt tot rust en lekker zacht.
AM
Annemarie M.
Hardenberg
6 mei 2024
Snel geleverd, goede geurloze producten zonder parfum. Ideaal zonnebrand crème voor kinderen en volwassenen dus niet meer slepen met tubes. Zelf behoud ik alleen wel een witte waas maar dat trekt wel redelijk snel in.
Snelle en probleemloze afwikkeling en prima communicatie, zoals gewend van dit mooie bedrijf! Fijne producten weer (met een nieuwe look ☺). Helaas geen proefmonsters meer, dit mag wel weer terugkomen. Hartelijke groet!
19 nov 2023
De lippenbalsem werkt perfect. Blij na veel andere merk producten gebruikt te hebben dat ik nu de juiste lippenbalsem heb.👍 Na 1 dag voelde mijn lippen al beter zelfs mijn partner viel het op als hij mij een kus gaf!
20 mei 2024
Goede producten vanuit deskundigheid. Ik ben allergisch voor parfum en synthetische UVfilters, de mineral sun is een product wat superfijn is. Smeert heerlijk, stinkt niet en eindelijk geen reacties of brandende ogen.
Ik ben zeer tevreden , zowel de bad producten als de lichaamsverzorgende lijn , net als de zonneproducten ,vooral omdat ze parfum vrij zijn 👌ze geven je een verzorgend gevoel ,trekt snel in , en je huid straalt weer
Me halve leven gezocht ..niks hielp aan me schilferige benen ! ECHT een keer gesmeerd wil nooit niks anders meer en gebruik nu ALLES tot aan de lippenbalsem dag/ nachtcrème badolie bodycreme en zalf toe is gewoon TOP
7 jan 2024
Fijne betaalbare producten zonder parfum en alcohol. Enige minpuntje vind ik het blijven glimmen van je huid bij gebruik van de dagcrème met SPF. Als daar iets tegen gedaan zou kunnen worden zou ik helemaal blij zijn!
23 mei 2024
Sinds een ruime week gebruik ik producten van deze website. Tot nu bevalt het goed. Het trekt goed in. Mijn huid is altijd onrustig en vaak met spontane jeuk aanvallen. Hopelijk wordt dat in verloop van tijd minder.