Drleenarts.com

1.479 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.689 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

17 feb 2024

verpakking

De producten zijn altijd heerlijk, smeren lekker. De 2% reiniger moet ik nog uitproberen. Fijn dat er nauwelijks doosjes zijn, zelfs de verzendingsdoos is klein. Ik zou graag zeep, shampoo ed helemaal zonder verpakking willen, zoals Lush. Is er echt geen enkele geur die geen reacties geven op de huid?

Nooit meer droge benen

Na een filmpje op YouTube gezien te hebben ( Marloes Optima Vita) was ik overtuigd dat ik het moest proberen. En met een leuke verpakking had ik en een bodycrème dag en nacht crème en lippenbalsem. Nog zelf een Badolie toe gevoegd. En ze had gelijk ik heb geen droge benen meer, meerdere dagen zelfs geweldig.
Antwoord van Drleenarts.com
Beste Karin, Wat enorm leuk om te horen dat onze producten zo goed helpen tegen je droge benen! Ik wens je alvast een hele fijne jaarwisseling toe. Groeten, Joram Customer Service Specialist
22 aug 2024

Ik ben een fan van dr Leenarts.

Ik gebruik heel veel producten van Dr. Leenarts. Dagcrème, shampoo, droge voeten crème, lip care, droge huidzalf, suncare …. Enz Ik ben heel erg tevreden over alle producten. Geen geurtjes, geen nare hulpstoffen, pure goede producten. Ik hoop dat er nog meer producten worden ontwikkeld door dr Leenarts.
2 okt 2023
Het werkt zeer goed. Ik heb psoriasis en op de scharnierpunten van hand, elleboog en oksel zat het vol schilfers. Toen ik het de eerste keer gebruikte verdwenen direct de schilfers. Het werd wel rood maar dat verdween na een tijdje. Ik gebruik het nu twee keer per dag en de roodheid lost steeds sneller op.

Super tevreden over de producten!

Super tevreden over de producten van drs Leenarts. Ik gebruik o.a. de shampoo, conditioner, schuimende gezichtsreiniger en ook de dag crème spf 25. Door gebruik van deze shampoo/conditioner heb ik geen last meer van droge hoofdhuid/jeuk. De dag crème smeert gemakkelijk uit en beschermt daarnaast goed.
17 apr 2024
De zonnebrand is zeer prettig in gebruik. Het voelt niet zwaar aan, terwijl het wel goed beschermt. Daar ben ik zeer blij mee, na vele andere soorten en merken geprobeerd te hebben blijf ik voorlopig bij deze. Ook de cremes zijn heerlijk. Puur, zonder parfum of andere onnodige troep erin, prima!

Dagcrème SPF 30

Het viel me op dat mn gezicht de hele dag gehydrateerd aanvoelt, dit heb ik bij andere crèmes niet. Ook blijft mn make up beter zitten. Omdat de crème niet geparfumeerd is gebruikt mn vriend hem nu ook. Helemaal belangrijk dat er een SPF 30 inzit zodat ik ook optimaal beschermd ben. Ik ben fan!
Al mijn hele leven af en toe jeuk ook op m’n hoofd voor 200 € kappersspullen niets hielp totdat ik jullie merk ging gebruiken 👍 Nu alleen nog vaginale jeuk ik denk LS daar smeer ik nu droge huid zalf op helpt wel maar blijft terugkomen. En verder nergens meer jeuk. Top spullen wat ik gebruik.
11 feb 2024

Mooie combi van producten

Ik gebruik verschillende producten van Dr Leenarts. De schuim om mn gezicht te reinigen, de dagcrème voor droge huid voor na het douchen en de dagcrème met factor 25 voor de onzuivere huid voor overdag. Dit werkt voor mij perfect. Ook gebruik ik de aanstipper om puistjes mee aan te pakken.

In één woord fantastisch!

Ik gebruik nu een tijdje de producten. Ik ben er erg over te spreken! Het voelt fijn aan op mijn gezicht, en laat mijn poriën minder worden. Mijn make-up wordt nu veel egaler, omdat mijn huis dat ook is! Echt een aanrader. Ik had een voordeel pakket dus dan heb je alles bij elkaar echt top!
10 mei 2024
Ik had nooit problemen met mijn huid maar nu ik (iets ) ouder word werd het ineens schuurpapier en bij mijn kin en wangen gewoon pijnlijk en rood dus opzoek naar een andere huidverzorging via insta zag ik dit voorbij komen en tot nu toe bevalt het prima mijn huid is weer rustig en zacht !
LV
22 mei 2024

De producten die ik bestelde zijn…Lippenbalsem, shampoo, conditioner, lippenbalsem, lippenbalsem met uv factor, pot crème voor droge huid.

De producten die ik bestelde zijn perfect. Erg blij mee. Ik heb al van jongs af aan eczeem en een erge droge huid. Met deze producten is mijn droge schilferige huid opgelost. Ook mijn hoofdhuid gaat goed en kan ik weer zwarte kleding dragen. De lippenbalsem werkt ook goed en verzorgend.

Eindelijk een top product!

Eindelijk een top product met als resultaat een stralende huid! Verwacht niet dat je doffe huid en onzuiverheden met een week zijn verdwenen maar als je dit consequent gebruikt dan zie je echt na een week of twee resultaat! Ik gebruik het nu 4 weken en mijn huid begint weer te stralen.
Antwoord van Drleenarts.com
Beste Iris, Wat super leuk om te horen dat je zo een fan van ons product bent! Het klopt inderdaad dat consistent gebruik van enkele weken soms pas het gewenste resultaat kan laten zien. Ik wens je alvast hele fijne feestdagen toe! Groeten, Joram - Customer Service Specialist Drs leenarts
5 mei 2024

The best for the best :)

Geweldige producten. Zowel de dagcrème en Suncare die ik gebruik als de reiniging set voor mijn puber pleegzoon. Ik heb mijn dochter ook de zalf aangeraden voor de billetjes voor mijn kleinzoon- en dochter en de verzorging set voor mijn oudste kleinzoon van 16. The best for the best.

Tot inkeer gekomen. Super producten !

Heb dagcrème met spf en dag- & nachtcrème voor droge huid. Mn huid blijft gehydrateerd aanvoelen zelfs rondom mijn ogen. Ik baal dat ik jarenlang in serums oog crèmes etc. geloofd heb en er voor veel geld en weinig resultaat er ingetrapt ben. Maar gelukkig op tijd tot inkeer gekomen 😇
23 nov 2023
Dag en nachtcreme die heel fijn smeert en voor de huid met eczeemklachten en ook met droge huid goed smeert en reukloos is, dus voor man en vrouw ideaal is. Bij zonnig weer extra zonnecreme erbij smeren overdag. Ook goed bruikbaar als creme onder gekleurde cc creme of andere make up.
JR
Jan R.
Zoetermeer

Jaja, Jojoba!

Beste mensen, Mijn eerste indruk is heel goed. De Jojoba olie smeert makkelijk in en is - als mijn neus het goed doet - reukloos! Ik heb de olie gisteren bij de DHL-post oogehaald en vandaag voor het eerst gebruikt. Ik kan er dus nog niet veel over melden, maar ik hou u op de hoogte.
28 apr 2024

Heel blij met de producten van Dr Leenstra

Na een periode van een heel onrustige huid en het proberen van veel (dure) producten, geven de producten van Dr Leenarts mijn gezichtshuid rust en geen enkele irritatie. Heel erg blij met alle producten voor de gevoelige huid. Voedend en beschermend, mijn huid straalt weer rust uit.
Wat een heerlijk product! Smeert lekker uit, geurloos en voedt de huid heerlijk. Geen droge beentjes voor mij deze zomer. Enige nadeel wat ik kan bedenken, met mijn enthousiaste gebruik van huid, gezicht en soms haar, ben ik zo door de 50ml heen. Op naar een grotere flacon, 100ml!
16 mei 2024

Zeer tevreden

Ik ben echt allergisch voor vrijwel alle huid en haar producten, ook heb ik last van eczeem en zeer droge huid maar ik heb nog geen een slechte reactie gehad op de producten. Ook kan ik weer lekker in bad met de extra vette bad olie, iets wat voorheen niet kon door mijn droge huid.