Drleenarts.com

1.479 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.689 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

24 nov 2023

Niks anders meer!

Ik gebruik de dagcrème voor een droge huid, de bodycrème voor de droge huid en de douche olie. Game changing. Van altijd jeuk en een trekkend gevoel naar relaxed douchen. Ook de zonnebrandcrème is perfect op reis, plakt niet en beschermd super :) langzaam alles geswitched naar jullie merk en kon niet blijer zijn! Al veel getipt naar mensen in mijn omgeving.

Blije klanten

Bij ons in huis gebruiken we allemaal de producten van d'r. Leenarts. Ons zoontje van 3 heeft wat eczeem plekken, daarvoor is de drogehuid Zalf erg fijn voor. Ik zelf gebruik de dag en nachtcrème voor mijn rode huid. En we gebruiken allemaal de zonnebrandcrème! De Creme werkt erg goed, prikt niet en plakt niet! Net weer 4 tubes besteld voor de vakantie!
Ik vind de producten erg goed behalve de champoo, die schuimt teveel en ik krijg er pukkels van op mijn hoofdhuid. Ik heb een erg gevoelige hoofdhuid dus het ligt waarschijnlijk aan mij. De nieuwe dagcrème met SPF 30 bevalt erg goed. Ik heb pas een Mohs behandeling gehad op mijn voorhoofd dus deze crème is zeer geschikt om mijn huid te beschermen.

Beste dag- en nachtcrème voor mijn gevoelige huid!

Heel blij met mijn dagcreme voor de droge tot normale huid! Ik heb veel last van exceem maar sinds ik de dag- en nachtcrème van dr Leenarts gebruik heb ik beduidend minder last van een droge, rode huid. Het was jammer dat ik bij mijn laatste bestelling niet de kleine cadeau extraatjes geleverd heb gekregen, maar ik zou deze producten zeker aanraden!

hele fijne producten!!

mijn man, mijn kleindochter en ik gebruiken dr. leenarts shampoo, conditioner, jojoba oil, bodycreme, dagcrème spf en zoncreme 50 sinds korte tijd. Wij zijn zo enthousiast want weg schilfers in haar en op huid. Nu alleen soepele zachte huid en heerlijk mooi haar. dank aan dr. leenarts. Ik ga nu ook binnenkort benencreme bestellen. groetjes van ons.
18 jan 2024

Heel erg tevreden

Inmiddels gebruik ik alleen nog maar producten van drs Leenarts. Je voelt aan je huid dat ze met deze produkten goed worden verzorgd. Prettig in gebruik. Goed smeerbaar. Trekt snel in. En dan de wetenschap dat er geen foute stoffen in zitten. Dit alles voor een lage prijs. Ik ben blij dat ik deze produkten heb ontdekt. Ik kan ze iedereen aanraden.
9 mei 2024
Ik heb meerdere dingen gekocht voor mezelf en ons gezin. Allemaal een gevoelige huid en we waren opzoek naar een shampoo waar niemand jeuk van kreeg. En dat ik gelukt. Erg blij met de shampoo en conditioner. Ook voor mijn haar met highlights werkt de shampoo en conditioner goed. Ging nog wel iets mis met de levering maar dat is goed opgelost.

zeer tevreden gezichtscreme

Ik ben zeer tevreden over de dag en nachtcreme voor en normale en gevoelige huis. Mijn huid voelt zacht, gevoed en beschermd. Mijn huid kan snel reageren, maar blijft kalm. Geurloos ervaar ik ook als prettig. Gevoel dat ik een gezichtscreme heb gevonden die iets vooe mijn huid doet voor wwn betaalbare prijs en makkelijk verkrijgbaar. Ik ben fan!
18 nov 2023
De zalf tegen berg werkte super goed voor mijn baby. 1x smeren en ik kon zo alle schilfers van zijn hoofdje kammen. Bijna jammer dat het niet meer terug schijnt te komen, het was fantastisch om te doen! Mijn baby heeft nu een heerlijk glad, lekker ruikend hoofdje. Hij leek de behandeling, inclusief het kammen, helemaal niet vervelend te vinden.
Fijne producten, maar mijn gezicht lijkt wel een soort 'verslaafd'. Als ik producten zoals de schuimende gezichtsreiniger 2 dagen niet gebruik wordt de huid weer onrustig. Als ik het consequent gebruik, dan zijn het echt goede producten. Wel zou het fijn zijn als er verpakkingsvrije/arme alternatieven zoals een shampoobar zouden zijn.
De dagcreme Spf25 bevalt uitstekend, de huid is rustiger. Ook de badolie bevalt prima a. Echter, dedagcreme mini Spf25 heb ik NIET ontvangen. Daarvoor in de plaats kreeg ik een niet gevraagde tester shampoo mini, die ik ook nog moest betalen. Daar ben ik het niet mee eens. Hoe gaat u dit oplossen? Met vriendelijke groet, Lily Huntjens

Nooit meer iets anders

Ik gebruik de producten van Drs Leenarts nu al een aantal jaar en ben erg fan! Voor ieder huidprobleem is er een oplossing. Nu ik in verwachting ben van ons eerste kindje, heb ik ook alle baby producten van Drs Leenarts aangeschaft. Zo weet ik zeker dat ons kindje geen last zal krijgen van huiduitslag door producten met parfum oid!
9 mrt 2024

EERLIJKE producten

ik heb Dr. Leenarts leren kennen door mijn werk als kraamverzorgende. Als 1e de baby billenzalf maar ook de wascrème in de kraamweek. Voor mij zelf de dagcrème SPF 25, lipcare, hand- en bodycrème, suncare en sinds een half jaar de voetenlijn. Ja, ik ben dus fan. met name omdat de producten geen onnodige stoffen/toevoegingen heeft.
KJ
27 apr 2024

Zeer fijne producten

Ik ben al een tijdje op zoek naar deze producten. Toen kwam ik op deze site terecht. Verschillende producten besteld. Ik ben er heel blij mee. Superfijne producten. Ook in gebruik, goed uit te smeren en de dagcreme spf 25 is ook heel prettig, trekt snel in en is ook fijn icm make-up. Ik ga zeker weer een bestelling doen!
Echt geweldige producten. Ik gebruik het voor mezelf, mijn man en m’n dochter van 1 jaar. Heerlijke shampoo, ze heeft geen berg meer. De bodylotion is niet plakkerig en voedt geweldig. En de billencreme is ook top, ze heeft doorkomende kiezen maar er is geen luieruitslag meer te zien. Dit in tegenstelling tot sudocreme.
De cremes bevallen goed! Ik begrijp dat de belangrijkste ingrediënten in de cremes aanwezig zijn. Met mijn interesse voor crèmes en wat werkelijk werkt en wat is onzin, heb ik een vraag aan Dr. Leenarts: In hoeverre hebben vitamine C en Hyaluronzuur in cremes een nuttige werking. En doen zij werkelijk wat voor de huid?
25 nov 2023

De producten van dr leenarts zijn voor…Belinda een uitkomst die nooit verwacht werd

De producten van dr leenarts zijn voor mij een uitkomst allergisch voor alles maar van dr leenarts kan ik alles gebruiken zonder allergie echt geweldig en de droge huid zalf is echt ongelofelijk ik gebruik het nu voor alles geen hormonen zalf meer alleen nog deze wat n product echt geweldig zo blij mee dus ga zo door
13 apr 2024
De jojoba-olie voelt heerlijk op de huid. Een zachte manier om oog makeup te verwijderen. Prima om droge haarpunten te voeden. En fijn als extra verwennerij op de huid voor het slapen gaan (paar druppels door nachtcreme) Ook ideaal voor de verzorging van droge lippen. Kortom, haarlemmer olie heet voortaan jojoba olie

Schuimende gezichtsreiniger

Ik gebruik de schuimende gezichtsreiniger nu elke avond voor het slapen gaan precies hoe het uitgelegd staat op de verpakking en mijn huid voelt wel wat zachter maar ik heb wel een beetje acne erbij gekregen. Voor de rest fijn product niet al te duur werd snel geleverd en gemakkelijk om op de huid aan te brengen.
25 okt 2023

Shampoo

De shampoo is super fijn, gebruik hem nu een jaar en na een hele pijnlijke hoofdhuid heb ik nu nooit meer ergens last van gehad! Hele milde shampoo die er ook voor zorgt dat mijn haar niet zo snel vet meer wordt en ik dus ook minder hoef te wassen om mijn hoofdhuid nog minder te belasten. Echt een top product!!