Drleenarts.com

1.477 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.686 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

LP
4 jul 2024
Ik vond de bestelling onduidelijk qua kortingen, eerst aangeven zonder verzendkosten, ivm volle prijs, daarna alsnog weer wel omdat de korting eraf ging. Niet erg, maar vond het niet transparant.
14 jul 2024
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Wel een bevestiging van de order en betaald, maar nog geen product ontvange. Maar krijg nu al wel de vraag wat ik van het product vind?
20 jul 2024
De spuit is na 1x gebruik al kapot en spuiten niet meer. Voor de rest deed de zonnebrand zijn werk bij de eerste keer
CA
Chris A.
Dirksland
2 jul 2024
We hebben de producten niet ontvangen terwijl DHL zegt dat het pakket is geleverd.
7 jul 2024

Droge huid

Product is voor droge huid maar heb niet het gevoel dat het minder droog maakt .
14 jul 2024
Product niet ontvangen
21 jul 2024
17 jul 2024
17 jun 2024

Soepele huid

Mijn huid is al maandenlang een rampenplan. Een enorme droge hoofdhuid met veel schilfering, zowel onder mijn haar als in het gezicht. Daarnaast heb ik ook een aantal jeukplekken op het bovenlichaam. Sommige plekken springen ook open, dus pijnlijk en heel vervelend. Op 7 juni vierden we de verjaardag van mijn man en een vriendin attendeerde me op de producten van Leenarts die ook bij het Antonie van Leeuwenhoek gebruikt zouden worden tegen doorligplekken. Ik heb gelijk 4 potten zalf besteld en 2 tubes dag- en nachtcrème. Nu, 1,5 week later, is de huid in mijn gezicht weer soepel en ook de plekken op mijn bovenlichaam zijn minder vurig en jeukerig. Ook mijn hoofdhuid heb ik voor het slapen gaan behandeld en de wondjes zijn wat zachter geworden, geen harde korsten meer. De schilfers zijn nog wel aanwezig, maar verminderen wel. Na heel wat potten en tubes smeersel en ook allerlei oliën van allerlei merken te hebben weggesmeerd, hoop ik hiermee de remedie gevonden te hebben en mijn huid weer rustig te krijgen. Ik heb ook mijn onderarmen en onderbenen ingesmeerd in de hoop dat dit ook de keratosenplekjes rustiger zal maken of in het beste geval doen laten verdwijnen, maar dat is wellicht teveel hoop. Hoe dan ook: tot nu toe ben ik erg tevreden over de zalf van Leenarts en bedank ik mijn vriendin op m'n blote knietjes voor deze gouden tip!
30 mei 2024

Zelfs manlief enthousiast

Ik gebruik nu bijna alles van Dr. Leenarts en ben heel tevreden, de producten geven een "vol en romig" gevoel, maar voelen totaal niet vettig o.i.d. Maar in het bijzonder even extra aandacht voor de suncare, want zelfs manlief is enthousiast, met zijn kale hoofd ook zeker nodig, maar wilt vaak niet of "vergeet" te smeren, omdat het vettig voelt en glimt, maar deze suncare van Dr. Leenarts vind hij heel fijn en smeert hij graag. En nog fijner, de suncare is geurloos wat wij een extra pluspunt vinden.
7 jun 2024
Opeens een moeilijke huid, schilfertjes, kriebel, beetje dik rond mijn ogen, cortisonen zalfje van de huisarts, resultaat nul. Nu smeer ik met de zalf en jojoba olie, en jawel, stuk rustiger, en minder droog. Is me nog steeds overigens niet duidelijk waar het aan ligt op mn 62e ;-), nog eczeem? Maar blij met de Leenarts producten, alle eerder gebruikte ,en hele dure creme 's de vuilnisbak in. Hartelijk dank dus
6 jun 2024
De serie wordt steeds meer uitgebreid, dat is erg fijn. Gebruik al jarenlang de dagcrème, vette crème voor de nacht en de zonnebrand. Vooral de laatste is onlangs vernieuwd, smeert nog fijner, laat geen witte waas achter en stinkt ook niet meer. Dat was voorheen wel zo. Ga nu ook de shampoo en scrubcreme proberen. Ben 55 jaar, maar mijn huid is nog steeds mooi strak!
10 jun 2024
Vanwege medicatiegebruik rondom jicht heb ik te maken met een zeer droge, schrale hoofdhuid. Ik heb allerlei producten geprobeerd, van Nivea tot Garnier, van Vichy tot Tiege Hanley, niks werkte echt goed. Totdat ik de 2-1 gezichtsreiniger i.c.m. de abrikozenpitzalf gebruikte. Eindelijk niet meer dat trekkende gevoel en m'n huid ziet er verzorgd en rustig uit.
4 jun 2024

Hele fijne producten

ik heb van mezelf snel een hele onzuivere en vettehuid , alles geprobeerd niks help krijg 9-10 overal uitslag van en geïrriteerde huid. nu gebruik ik de lijn voor onzuivere/vette huid een aantal dagen en merkte hierbij meteen verbetering en geen geïrriteerde huid na het gebruik van de producten. echt een aanrader, ik ga deze producten zeker vaker bestellen
11 jun 2024

Suncare spf 50 creme

Ik heb Suncare spf 50 creme gekocht. Snelle verzending en mooie verpakking. Heel goede creme met goede ingredienten. Maar ik kan het niet op mijn gezicht gebruiken, mijn huid prikt na 10minuten en ik kreeg last van mijn ogen. Dus ik gebruikt het op mijn lichaam. Ik hoop dat dokter Leenarts speciaal voor het gezicht een goede zonnebrandcrème maakt met SPF 50
13 jun 2024

Top producten

De website is echt flink verbeterd, vroeger had ik nog wel eens problemen bij het bestellen, maar dat is nu gelukkig verholpen! Wat er nog beter kan: het lukt me nooit om bij jullie via creditcard te betalen. Is verder niet het grootste probleem want er is gelukkig IDeal, maar wilde het toch even doorgeven. Bedankt voor al jullie fijne producten!
10 jun 2024

Dag/nachtcrème en dagcrème met SPF25

De dag/nachtcrème in 1 vind ik erg fijn. Hij is goed smeerbaar en ruikt lekker. De dagcrème met SPF25 vind ik wat tegenvallen. Ik had gehoopt dat deze niet zo vet zou zijn als een normale zonnebrandcrème maar ik merk geen verschil. Maar goed...ik heb geen ervaring met andere crèmes met zonnefactor dus misschien hoort dat wel zo.
20 jun 2024

Groot fan

Ik ben heel blij met de producten die ik gebruik, vindt alleen wel jammer dat de vormgeving veranderd is, met name de nieuwe doppen op tubes , vindt de klik open doppen veel fijner , was het even wennen aan de nieuwe doppen van dagcrème nu op de bodycrème een andere 🫣, de platte tube is wel fijner, pakt makkelijker in
IB
Ilse B.
Geldermalsen
15 jun 2024

Beste zinkzalf eindelijk gevonden

Zinkzalf besteld of zoals in de webshop billenzalf genoemd. 1 van de weinig merken waar 25% zink in verwerkt zit. Het verlichte de exceem binnen 24 uur, minder jeuk en dus ook geen krab neigingen meer. Na 48 uur zagen de exceem plekken er al veel rustiger uit. Ik ben om, dit is mijn soort zalf.
9 jun 2024

Super fijne minerale zonnebrandcrème

Ik heb de minerale zonnebrandcrème deze week voor het eerst gebruikt en WOW, ik ben verkocht! Ik heb eindelijk een zonnebrandcrème gevonden die mij niet irriteert. Hij smeert super fijn uit, laat geen witte waas achter en ik krijg er geen uitslag van. Echt een aanrader voor de gevoelige huid!