Drleenarts.com

1.477 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.686 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Groot fan

Ik ben heel blij met de producten die ik gebruik, vindt alleen wel jammer dat de vormgeving veranderd is, met name de nieuwe doppen op tubes , vindt de klik open doppen veel fijner , was het even wennen aan de nieuwe doppen van dagcrème nu op de bodycrème een andere 🫣, de platte tube is wel fijner, pakt makkelijker in
IB
Ilse B.
Geldermalsen
15 jun 2024

Beste zinkzalf eindelijk gevonden

Zinkzalf besteld of zoals in de webshop billenzalf genoemd. 1 van de weinig merken waar 25% zink in verwerkt zit. Het verlichte de exceem binnen 24 uur, minder jeuk en dus ook geen krab neigingen meer. Na 48 uur zagen de exceem plekken er al veel rustiger uit. Ik ben om, dit is mijn soort zalf.
9 jun 2024

Super fijne minerale zonnebrandcrème

Ik heb de minerale zonnebrandcrème deze week voor het eerst gebruikt en WOW, ik ben verkocht! Ik heb eindelijk een zonnebrandcrème gevonden die mij niet irriteert. Hij smeert super fijn uit, laat geen witte waas achter en ik krijg er geen uitslag van. Echt een aanrader voor de gevoelige huid!
30 mei 2024

Erg fijne producten! Probeer ze!

De 2 in 1 facewash werkt erg fijn en droogt niet uit zoals vele andere middelen. Mijn huid voelt zacht en is al binnen een paar dagen veel rustiger. De dagcrème blijft lang vettig aanvoelen maar de dag-en nacht crème trekt meteen in. Het zijn erg prettige producten die ik zeker aanraad
19 jun 2024

Goed product.

Veel gezocht naar een product waar de juiste “ingrediënten” om ‘t zo te zeggen in zat. Via google en de hulp van Ai kwam ik al snel achter wat er in conditioner hoort te zitten en wat er niet in mag zitten. Verrassend kwam ik hierna uit bij Leenarts. Product is netjes niks te klagen.
6 jun 2024
Ik probeer al jaren van mijn acne af te komen die komt en gaat, en dr leenarts was echt mijn laatste hoop. Ik gebruik het pakket voor de vette huid nu ongeveer een week en zie echt al veel verschil, wel een klein beetje laat van purging maar die verdween best snel. Ben nu al fan!
25 mei 2024

Hele fijne zonnebrand: favoriet!

Ik gebruik de zonnebrand van dr leenarts en vind deze erg prettig. Smeert goed, fijne tube, goed formaat, prima geur en goede ingrediënten. Ook fijn dat het zowel voor volwassenen als kinderen geschikt is. Ik mis alleen nog de optie factor 50 en extra water resistent.
12 jun 2024
Geweldig spul, doet wat er op de site staat. Heel fijn om te smeren. Na het reinigen s'morgen hoef je niet bang te zijn dat je de crème vergeet. De huid snakt er al naar. Is echt zo. Zou graag een dagcreme met een tintje in de collectie willen zien.
15 jun 2024
Hele fijne producten voor mijn overgevoelige huid. De handcrème is ook super fijn voor mijn handen met eczeem. Ook mijn man en zoon zijn overgestapt op de producten van dr Leenarts. En de Suncare gaat standaard mee in m’n handtas.
6 jun 2024
Eigenlijk is alles prima, deze keer 2 XL flacons suncare besteld. Het is een fijn product, ik gebruik het al jaren. Het leveren ging dit keer wat minder, een week na mijn bestelling kwam het pas binnen. Verder ben ik zeer tevreden
31 mei 2024

Zalige producten!

De jojoba olie, de vettende badolie en de dag-en nachtcrème voor de (zeer) droge huid besteld. Zalige producten. De olie gebruik ik als reiniger, maar ook als een soort masker voor gezicht en haar als ik mijn wekelijkse bad neem.
3 jun 2024

Top producten voor mijn (zeer) droge huid!

Smeert fijn, mijn huid reageert prima! Jeuk wordt minder evenals de vlekjes. Voelt de hele dag verzorgd en niet droog. Ik gebruik inmiddels de verzorgingslijn voor (zeer) droge huid en koop niet meer anders!! Top producten.
13 jun 2024

Fijne, goed smeerbare crème

Fijne, makkelijk te smeren crème. Ik moest wel wennen aan de geur, maar dat komt omdat er geen parfum inzit. Ik heb geen last meer van een trekkerig, gevoelige huid. 1 Keer smeren met de dagcrème voldoet voor de hele dag!
20 jun 2024
Hele fijne producten voor het hele gezin. Ik doe er lang mee. Heb zelf een droge huid, al helemaal na een zwangerschap. Overgestapt en sindsdien geen schilfertjes meer, trekkende huid of laagje crème wat niet goed intrekt
20 jun 2024
na een week gebruik al zienderogen vooruitgang met mijn huid, ik heb heel snel allergie van iets, maar tot mijn grote geluk niet van deze producten. Ik ben hier heel erg blij mee en ik zou het ook aan iedereen aanbevelen.
23 mei 2024
Sinds een ruime week gebruik ik producten van deze website. Tot nu bevalt het goed. Het trekt goed in. Mijn huid is altijd onrustig en vaak met spontane jeuk aanvallen. Hopelijk wordt dat in verloop van tijd minder.
20 jun 2024

vond precies wat ik nodig had

Ik had een geïrriteerde plek op mijn voorhoofd. Het voelde oneffen en het was rood. Dr Leenarts website bezocht en de barriere creme gekocht. Direct groot verschil de volgende ochtend en binnen 2 dagen helemaal weg.
5 jun 2024

Eelt crème

Het product waar ik helemaal enthousiast van ben: de eelt crème . Geweldig. Had altijd enorm veel last van eelt op mijn hakken. Om de 4/5 weken naar de pedicure. Nu werkelijk zachte hakken, ongelooflijk. Gr Petra
18 jun 2024
Allergietest gehad. Uitslag fragrance mix. Heel erg droge huid in gezicht en hals en rood en opgezwollen sinds een half jaar.Ogen opgezet. Begonnen met de dag-en nachtcrème. En resultaat. Ben er heel blij mee.
19 jun 2024
Zo fijne spullen voor mij een soort ehbo kistje. Probleem effe in de toilettas kijken en smeren maar. Heb last van allergie en zo blij met deze producten. Nu ook de olie e. die is echt zo bruikbaar voor alles.