Drleenarts.com

1.477 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.686 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

11 jun 2024

Fijne dag/nacht crème

De dag/nacht crème voor de droge/gevoelige huid is heerlijk. Ik gebruik dit product dagelijks. De lippenbalsem voelt fijn aan op de lippen. Ben er zeer tevreden over. Deze producten kan ik echt aanraden.
27 mei 2024

Shampoo en conditioner

Ik gebruik de shampoo en conditioner nu een week en tot nu toe gaat het goed. Ik had enorme last van jeuk en kleine bultjes op de hoofdhuid. Een verademing dat de jeuk nu nagenoeg weg is.
16 jun 2024
Producten bevallen zeer goed , erg tevreden over !! Maar … Niet al te vaak reclame en actie s kort achter elkaar doen via mail ed doen . Zoveel heb ik echt niet nodig in 2 weken tijd …
12 jun 2024
Dag en nachtcreme bevalt uitstekend De spf creme redelijk heb last als het op voorhoofd smeer dat het in de ogen komt.en dat voel je dan de hele dag!dat geldt ook voor de suncare
15 jun 2024
Goede producten, precies wat mijn huid nodig heeft. Ook de andere gezinsleden zijn positief over de producten. Bestellingen altijd snel geleverd en in orde. Ben er blij mee.
9 jun 2024

10/10, aanrader!

Hiervoor Sudocreme en Weleda billenbalsem geprobeerd, maar mijn dochter bleef rode billen houden. Met deze billencrème was de roodheid vrijwel meteen weg. 10/10, aanrader!
3 jun 2024

De shampoo en conditioneer erg fijn in gebruik bij een erg gevoelige hoofdhuid.

Heb de shampoo en conditioneer nu een paar keer gebruikt. En tot op heden erg tevreden. Mijn hoofdhuid is erg zacht en rustig na het gebruik van de producten.
28 mei 2024

Na een week al verschil!

Na een week mijn rug te behandelen met de Salicylzuur 2% gel al duidelijk verschil. Huid op de rug is nu al rustiger. Super product, doet wat hij moet doen.
6 jun 2024
Fijne dagcrème die snel intrekt. Wasschuim ook erg fijn en praktisch. Aanstiplotion voor onzuiverheden werkt echt super. Zeer tevreden over de producten.
18 jun 2024
Dr.Leenarts shampoo gebruik ik voor mijn haar maar ook voor mijn huid. Een heerlijke verzachtende shampoo voor de meest gevoelige en smeltende huid.💛
MV
Marjo V.
Hensbroek
14 jun 2024

Ultieme bescherming en verzorging!

Super goede bescherming,neutrale geur,lekker smeerbaar ,geen vette witte waas achterlatend! Gebruik het product het hele jaar door,ook als dagcrème!
26 mei 2024
Ik vond de douchecreme en de douche en badolie erg lekker ik vind de jojobaolie lekker en de dagcreme de rest hdb ik nog niet goed uitgeprobeert
19 jun 2024
Ik gebruik best veel producten van drs Leenarts. Aangezien ik een gevoelige huid heb kan ik niet veel verdragen. Maar drs Leenarts wel.
29 mei 2024
Suncare 50. Ik heb dit fijne product 14 dagen achter elkaar gebuikt op Majorca. Ben helemaal niet verbrand, wat een super product 🙏🏻
14 jun 2024
Crème vermindert de roodheid in het gezicht, is goed voor een droge huid, smeert goed uit en is bovendien heel handig voor op reis!
12 jun 2024
Alle producten voor de droge huid( ouder wordende huid) boven de 50 jr. Fijn dat ik 1 lijn heb nu in mijn huidverzorgings producten
7 jun 2024

shampoo en conditioner

Door het gebruik van de shampoo en conditioner heb ik bijna geen last meer van mijn psoriasis. Echt een aanrader voor iedereen
19 jun 2024
De dag- en de dag/nachtcreme zijn zo fijn. Niks geen irritatatie op de huid. Maar eigenlijk vind ik alle producten top.
MD
Mevrouw d.
Voorburg
4 jun 2024

pot i.p.v. tube

Ik zou het graag in potten willen hebben i.p.v. tubes. Ik heb moeite door artrose in handen om de tubes leeg te knijpen.
18 jun 2024
De Bodycreme trekt snel in. Ik heb de indruk dat de huid goed gevoed wordt. Geen trekkerige, schilferige huid meer.