Drleenarts.com

1.479 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.689 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

9 jun 2024
JJ
Jose J.
Santpoort
29 apr 2024

Gezichtsreiniger en lipverzorging

Ik ben nu 64 jaar en merk dat mijn huid sterker reageert op zon, crèmes e.d. en dat mijn huid van gezicht en m.n. lippen gevoeliger zijn geworden. De lipverzorging "werkte" meteen, rustiger, goed gevoed! ik was mijn gezicht met de reiniger en breng daarna de verzorging voor de nacht aan. De reiniger is ook zacht en mijn huid "trekt" helemaal niet daarna! Dit zijn voor mij de producten die ik voor het eerst heb aangeschaft, ik ga verder kijken en informeren wat voor mij werkt! tot nu toe dus opvallend! en ik ben tevreden en blij...

Eindelijke zuivere huid

Ook al ben ik al een tijd volwassen, tot voor kort had ik ten alle tijden wel iets van puistjes of een onzuivere huid. Ik heb allerlei producten geprobeerd zonder resultaat. Door een vriendin werd ik op Leenarts gewezen. Ik gebruik deze producten nu een half jaar, en het verschil is fantastisch. Mijn onzuivere huid is eigenlijk compleet verdwenen. De producten voelen fijn aan en gaan lang mee. Ik raad het aan iedereen aan!

Hele fijne producten

Ik ben heel blij met de verschillende producten van Drs Leenarts! Ik ben met name heel blij met de mineral suncare omdat ik eindelijk een zonnebrand heb gevonden waarvan mijn ogen niet de hele tijd tranen als ik ook maar een beetje in de buurt kom van mijn ogen met de crème. Ook ben ik heel tevreden over de dag & nachtcrème, mijn huid voelt daarna lekker gehydrateerd. En dat allemaal voor een zacht prijsje, super!

Drs. Leenaarts scoort op alle fronten hoge punten

Naar mijn mening scoort drs. Leenaarts en haar team hoge punten op vele vlakken! Niet alleen de producten zelf, maar ook de uitleg en de persoonlijke service heb ik als heel positief ervaren. Allereerst heb ik een online test ingevuld, om mijn huidtype te dubbelchecken. Dat gaf een concreet resultaat en fijn dat er al nagedacht is over ‘sets van producten’. M’n focus lag eerst op m’n gezicht, daar kocht ik producten voor. Als verrassing kreeg ik er een mini shampoo gratis bij. Ik ben zeer onder de indruk van de producten. M’n huid ziet er al na een week veel beter uit. Daarnaast is het prettig dat de dagcrème meteen de nodige bescherming biedt. Het smeert makkelijk, trekt goed in, de verpakkingen zijn prima qua formaat en het geeft me een goed gevoel dat ik geen parfum, parabenen en andere ingrediënten meer op m’n gezicht smeer. Verder heeft de shampoo een verbazingwekkend effect op m’n haar, heb stijl dun haar wat helemaal opleeft! Dat smaakte naar meer…. dus heb ik nu allerlei producten besteld, waaronder het pakket voor m’n voeten en body crème. Zo krijgt niet alleen m’n gezicht de verzorging die het nodig heeft. Ik wens dat Marjolein en haar team nog heel veel klanten blij mag maken. Want ja.. de huid is tenslotte het grootste orgaan van ons lichaam, dus is belangrijk om daar zuinig op te zijn!
10 mei 2024

Van een kast vol, naar een mandje vol

Na jarenlang tobben, allergietesten, meerdere dermatologen die zich erover bogen, niet meer weten welke producten we nog moeten aanschaffen (gevolg een kast vol producten die toch weer een allergische reactie veroorzaakten) kwam ik de lijn van dr Leenarts tegen en besloten dit uit te proberen. Eindelijk, echt eindelijk kregen we de huid van onze dochter rustig, geen allergische reacties meer, en niet continue meer etiketten hoeven uit te pluizen. Wat een genot!! Wat scheelt dit ons enorm veel tijd, maar ook geld, wat zijn wij dankbaar. Van ene kast vol onbruikbaar naar een mandje vol bruikbaar. En we hebben al meerdere mensen in de omgeving hier ook mee kunnen helpen, vrienden van onze dochter die hormoonzalf moesten blijven smeren van de dermatoloog, en nu ook de productlijn van Dr. Leenarts gebruiken en nergens meer last van hebben. Inmiddels ook de zon-lijn gebruiken. En als ik de jeugd tegenkom ze steeds weer zeggen hoe dankbaar ze zijn voor die tip, hoe hun leven daardoor positief veranderd is, van altijd jeuk naar nooit meer jeuk, geen kapotte huid meer, geen kasten vol probeersels..... Kortom hier op het platteland in het Noorden is dr Leenarts geliefd in menig boerderij en woning.
22 aug 2024
Fijne producten die de huid niet verder irriteren , maar ook geen wondermiddelen die de huidproblemen ineens oplossen. Maar dat geeft Drs Leenarts ook zelf aan (dat het geen medische hulpmiddelen zijn). De producten heb ik weinig op aan te merken, maar de verpakkingen van veel van de producten kunnen wel echt verbeterd worden. De shampoo bijvoorbeeld komt in een tube die je op de kop mijn bewaren zodra je de dop opent om er wat uit te knijpen loopt de hele tube al leeg waardoor je vaak met teveel shampoo zit dus dat vond ik wel zonde, misschien zou een shampoo fles een betere optie zijn. Ook had ik de pot droge huid zalf ik had deze goed dicht gedaan en in mijn tas gedaan om mee te nemen voor onderweg maar toen ik aankwam was de hele pot vettig en glibberig door de zalf, ik merk dat de zalf sowieso vloeibaarder wordt in koudere omgevingen dus ik denk dat dat mee speelt maar wel erg zonde dat de pot dan dus lekt. Hopelijk kan daar iets mee gedaan worden want dat vond ik wel zonde van de fijne producten.
Recent online de jojoba olie gekocht, ik gebruik het om mijn oog make-up te verwijderen maar ook om lekker mijn hele gezicht en decolleté mee te behandelen als een soort serum. Ook mijn handen nog even mee insmeren.. helemaal fijn, ben nu al hooked aan de olie. Ook de bodycrème weer gekocht, dat is een blijvertje, de huid van mijn bijna 63-jarige lijf vaart er wel bij. Het zou nóg fijner zijn als die crème in een pompfles zou komen; nu heb ik door artrose in handen soms moeite met het bedienen van de tube. De gezichtsreiniger is ook heel fijn en doeltreffend, lekker onder de douche nog even de laatste restjes make-up verwijderen. De dag-en nachtcrème en de dagcrème met spf zijn bijna op, dat wordt de volgende bestelling. Kortom: ik ben fan, ik geloof en vertrouw Marjolein: geen poespas, geen onnodige ingrediënten, gewoon eerlijke, heerlijke producten voor een betaalbare prijs.

Kleinzoon met zéér pijnlijke billetjes

Mijn kleinzoontje van 5 maanden had door een darmvirus met diarree ontzettend rode, vurige en pijnlijke billen. Een luier verwisselen was een ellende met veel zielig gehuil. We hadden al zinkzalf van 2 andere merken geprobeerd (Sudocreme en Daro) en dat hielp wel wat maar niet afdoende. Zodra we de zinkzalf van Dr. Leenarts erop gedaan hebben is het met sprongen vooruit gegaan. Zijn billetjes zien er én veel rustiger uit én doen daardoor ook veel minder pijn. We kunnen weer gewoon zijn luier verschonen zonder hem overstuur te helpen daarmee. Enige nadeel is dat je erg hard moet knijpen voordat er een smal 'straaltje' zalf (in doorsnee) uitkomt. Ik kan dat niet voor elkaar krijgen met 1 hand. Dus het gat zou van mij iets groter mogen zodat ik minder kracht hoef te zetten.
Antwoord van Drleenarts.com
Beste Annelyn, Dankjewel voor je feedback. Heel fijn om te horen dat de babybillen zalf zo goed heeft geholpen bij je kleinzoon. Daar worden wij natuurlijk heel blij van! Ik zal je feedback over de tube zelf meenemen en delen met onze product specialist. Wie weet leidt dat tot een verbeterde verpakking. Groetjes, Joram - Team Leenarts.

Blij met producten!

Shampo en bodycrème en dagcrème 25 sp, de lipcare en droge huidzalf vind ik erg fijn. De lipcare is fijn voor droge lippen en de hoekjes die snel kapot gaan. Ik smeer ‘s avonds handen in met droge huidzalf. Fijne tip was dat Marjolein! De bad of douche olie en de haar conditioner vond ik wat tegen gevallen. De douche olie is blijkbaar niet genoeg voor mijn droge huid. De haar conditioner vond ik erg matig. Ben weer overgestapt op wat anders. De jojoba olie en scrub ga ik binnenkort uitproberen. Mijn haar conditie is erg verbeterd door de shampo! Kortom: ben over de gehele linie blij met producten! Dank hiervoor!
19 apr 2024
Mijn dochter van tien maanden had bovenop haar hoofdje alles vol met berg. Het laten zitten en wachten tot het over ging, hielp niks. Met olijfolie insmeren en laten intrekken heeft ook heel weinig effect gehad. Toen heb ik deze creme gekocht en haar hoofdje ingesmeerd. Toen 2 uurtjes laten intrekken en met een kam zo goed als alles eruit kunnen halen! Echt wat een verschil. Ze zat helemaal onder, maar het is nu allemaal weg. Haar haar ruikt niet meer muffig. Echt wauw, ik raad het iedereen aan. Het haar is na het wassen nog wel vettig maar dat is er na 2 keer wassen uit!
16 apr 2024
Wat een super producten lijn !! Ik gebruik nu sinds 2 wkn de dagcrème met spf, dag&nacht crème, jojoba olie en de gezichsreiniger voor de normale tot droge huid. Mijn huid is nu al helemaal tot rust gekomen. Minder droge plekken en vlekken. Heb al talloze andere producten geprobeerd maar niks was fijn om te smeren. Het bleef te plakkerig of te vet. Deze producten van drs Leenarts zijn perfect. Je huid is gevoed, voelt heerlijk aan en kan gewoon nog je dagelijkse make-up op doen. Ik zoek niet meer verder. Mijn badkamer plankje is gevuld met deze lijn.
6 okt 2023

Vette T-zone gezicht

Ik gebruik sinds kort enkele producten van drs Leenarts; schuimende gezichtsreiniger, dagcreme UV, nachtcreme, salicylzuur gel. Allen producten voor een gemengde huid. Mijn T-zone is vet, en ik heb al veel uitgeprobeerd. Maar met deze producten is mijn huid een stuk minder vet, ben er heel blij mee! En ik vind het belangrijk dat het producten zijn zonder rotzooi erin, ze bevallen me uitstekend. En ze zegt ook gewoon eerlijk: goed is goed. Bijv een aparte oogcreme is onnodig; de dagcreme met UV is een perfecte oogcreme.
Dr. Leenart producten hebben mijn huidtransformatie mogelijk gemaakt! Ik ben absoluut dol op hun assortiment. De kwaliteit van hun producten is uitzonderlijk, en ik heb gemerkt dat mijn huid aanzienlijk helderder en gezonder is geworden sinds ik ze ben gaan gebruiken. De ingrediënten zijn van hoge kwaliteit en ik waardeer het dat ze natuurlijke en effectieve oplossingen bieden voor verschillende huidproblemen. Ik kan niet genoeg goede dingen zeggen over Dr. Leenart. Ze hebben een klant voor het leven in mij gevonden!

Tevreden!

In het algemeen ben ik tevreden met mijn bestelproces en mijn bestelling. Mijn producten zijn iets laat geleverd en daarom moest ik contact opnemen met verkoper via de website. Gelukkig had ik toen voldoende informatie gekregen waarom mijn producten laat komen. Het zou beter zijn als ik voldoende informatie had en geen e mail moest sturen. +Goede en vriendelijke contact via website. +Website eenvoudig te gebruiken. +Betaalbare producten. +De producten heb ik nog niet geprobeerd. Ik denk dat het mee gaat vallen.
SL
Stephanie L.
Rotterdam
Beide van mijn kinderen hebben zonneallergie. Ik gins zonnebrandcrème halen zonder pefum , want ze kunnen ook niet tegen. Niks hielp. Naar de huisart geweest koelzald gekregen hielp ook niet. Mijn zoek tocht is gestart om een geschikte product voor mijn kinderen te vinden. Ik ging googelen en lezen kwam ik dr. Leenarts produchten tegen. Ik had een proefpakket besteld en mijn missie was geslaagd. Kinderen waren zonder bultjes en zonder allergie reactie. Dit jaar weer nieuwe gehaald voor de zonnige vakanti.

Goede producten van Dr. Leenarts

Al lange tijd een onrustige huid en ontzettend veel zalfjes en middeltjes geprobeerd om het wat rustig te krijgen. Met minimaal resultaat.. toen kwam ik de producten van Dr. Leenarts tegen en wauw! Ik heb als eerst de aanstiplotion besteld en na een paar dagen was mijn huid al stukke rustiger. Later bij de drogist ook de Salicylzuur aangeschaft. Ook dit echt een top product! Ik zien al zo snel verbetering en terugkering van rustigheid in mijn huid! Ik blijf dit zeker gebruiken. Echt je geld waard

Dikke aanrader! Eindelijk Parfumvrije lichaam- en gezichtsverzorging!

Mijn vriend grapt altijd of ik toevallig aandelen heb in Drs. Leenarts, omdat ik het iedereen in mijn omgeving altijd aanraad. Ik ben er zo blij mee dat Drs. Leenarts zoveel parfum vrije producten heeft ontwikkeld. Ik heb alle producten in huis, op de lipbalm en bodyscrub na, aangezien ik allergisch ben voor noten en daar amandel in zit. Als ik dan iets aan Drs. Leenarts moet verzinnen wat ik jammer vind, is dat het! Zou de bodyscrub heeel graag willen kunnen gebruiken! Groot, groot fan!
Antwoord van Drleenarts.com
1 nov 2023
Beste Merel, Dankjewel voor je feedback. Het is echt super leuk om te horen dat je zo een fan bent van onze producten! Al helemaal als je aangeeft dat je (bijna) al onze producten gebruikt voelen wij ons natuurlijk enorm gevleid. Ik zal je opmerking over de lipbalsem en de bodyscrub meenemen naar onze product specialist zodat die op de hoogte is. Groetjes, Joram - Team Leenarts.
Mijn zoon (19) wilde graag huidverzorging. Hij had dit via een schoonheidsspecialiste ooit gekocht maar vond dit te duur. Aangezien ikzelf Drs Leenarts producten gebruik, heb ik dit hem ook aangeraden. En hij is om. Heel tevreden en hij hoeft als straks het zonnetje weer meer schijnt niet na te denken over gebruik van zonnebrand aangezien dat er al in zit. Top! In de ochtend en avond reinigt hij zijn huid met de schuimreiniger en na een paar dagen was zijn huid al zichtbaar rustiger.