Drleenarts.com

1.479 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.689 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Mijn zoon (19) wilde graag huidverzorging. Hij had dit via een schoonheidsspecialiste ooit gekocht maar vond dit te duur. Aangezien ikzelf Drs Leenarts producten gebruik, heb ik dit hem ook aangeraden. En hij is om. Heel tevreden en hij hoeft als straks het zonnetje weer meer schijnt niet na te denken over gebruik van zonnebrand aangezien dat er al in zit. Top! In de ochtend en avond reinigt hij zijn huid met de schuimreiniger en na een paar dagen was zijn huid al zichtbaar rustiger.
14 mei 2024
Voor nu is het moeilijk om te vertellen hoe het gaat, Ik heb een extreem droge en gevoelige huid en ben de huidverzorging nog aan het uitproberen. Mijn huid voelt nog niet echt fijn. Is nig steeds trekkerig. Heb al geprobeerd om de spf25 creme samen met de dag/nacht op mijn gezicht te smeren. Maar dat is het nog steeds niet. Ik probeer nog even door te zetten. Misschien dat jullie nog iets weten wat te doen. Gezichtreiniger is wel heel fijn in gebruik.
De droge huid is aanzienlijk opgeknapt,. De shampoo verzacht. Een zeer droge schilferige hoofdhuid. Misschien zou een olie kunnen helpen? Iets om n paar keer per week in te smeren voor een nachtje? Gebruik een agressieve gel. (dermatoloog) die haaruitval kan geven! Daarom lijkt mij een olie misschien iets aangenamer om te proberen. Mijn moeder deed dit vroeger met babyolie, maar die zijn allemaal geparfumeerd. ( ik schrijf dit voor mijn man) Groet Tonny
24 feb 2024

Dagcrème met SPF 30

Ik had eerst een mini verpakking van de dagcrème met spf 25, nu is er een nieuwe dagcrème met spf 30, dus die besteld en bevalt tot nu toe goed. Ik was een beetje bang voor een witte waas, maar daar heb ik geen last van. Zou wel wat sneller in mogen trekken (i.v.m. make-up). Het is nog geen zomerweer, dus ik weet nog niet hoe goed deze crème beschermt, maar bevalt me iig al beter dan een losse zonbescherming (witte waas), dit voelt fijner op de huid.
ben zeer tevreden over dit product, droge huid zalf, kocht het eerder bij drogist maar daar vind ik het niet meer. Van andere crème krijg ik vaak jeuk of uitslag, van deze gelukkig niet ! Vind het fijn dat het in een potje zit, tubes kan ik niet goed leeg krijgen, geen kracht in mijn rechterhand vanwege een herseninfarct, dus nu rechtstreeks op internet besteld en binnen een paar dagen al thuisbezorgd. Prima ! Ik kan het iedereen aanraden. Liza.
7 mei 2024
De zonnebrand werkt heel fijn. Het is gemakkelijk om op de website te bestellen en ik ben positief verrast door de extra’s die we erbij kregen en ook nog eens zelf mochten uitkiezen. Past helemaal in deze tijd waarbij we toch zoveel mogelijk verspilling tegen willen gaan, mooi dat dr. Leenarts hier ook aan bij draagt. Het enige minpuntje is dat de zonnebrandfles van 1000 ml al langere tijd niet te bestellen is. Hoop dat deze weer snel komt.
3 mei 2024
Ik gebruik al een tijdje de dagcrème, waar ik heel blij mee ben. Mijn huid was de afgelopen tijd heel erg onrustig waardoor ik niet veel meer durfde te gebruiken. Na de face wash geprobeerd te hebben, nu ook de jojoba olie. Ik ben er erg blij mee. Het trekt snel in en blijft niet te lang vettig. Ook is het fijn dat ik het voor mijn haren kan gebruiken én om mijn mascara eraf te halen. Deze alleskunner gaat zeker mee op vakantie 👍🏼
23 nov 2023

Ik vind de producten erg fijn voor mijn…zie bovenstaande, body, gezicht en handen/ voeten!!

Ik vind de producten erg fijn voor mijn lichaam de body creme, heerlijke grote tube, komt ook niet te veel uit. De gezichtscreme, heb ik nu van dag en nacht creme besteld die ook hersteld, smeert heel prettig, mijn man gebruikt deze voor na het scheren. De gezichtscreme met de zonne factor doe ik nu even niet, meestal vanaf april pak ik deze weer en mijn voeten creme, zoals jullie beschreven gelijk ook voor mijn handen, ideaal!!
21 jan 2024

Ik kan niet meer zonder de producten van Dr. Leenarts

De producten van Dr. Leenarts doet wat het beloofd. De lotion voor om de pukkeltes aan te stippen werkt prima. De volgende dag is het al een stuk minder. Ook de lippenbalsem is erg fijn. Ik heb in elke tas en jas er een zitten en kan niet meer zonder. Ook de dag en nachtcreme zijn een aanrader. Sinds ik het gebruik heb ik geen droge huid meer. De artikwlen worden netjes verzonden in een passend doosje. Heel fijn voor het milieu.
LV
Ik ben net begonnen met de producten, dus kan er nog niet zoveel over zeggen. De conditioner is fijn, na het uitspoelen is het haar goed door kambaar. Zonnefactor 30 nog niet is gebruik. De dag/nachtcrème nog lastig om de juiste werking te beoordelen, smeert wel prettig uit, trekt in de huid en voelt na aanbrengen niet plakkerig aan. Heb deze producten besteld vanwege de ingrediënten die ze bevatten, geen alcohol, geen parfum.
22 nov 2023
Ik vind het een geweldige webshop. Met veel produkten, die ik kan gebruiken. Zeker met een zeer droge huid. Zo had ik laatst de barrière creme gekocht.Het werkt super goed en super snel op smetplekken.Ik vind het ook fijn dat er onderwerpen extra onder de aandacht wordt gebracht. Zo begrijp je beter waarom er soms een probleem is en hoe mee om te gaan. Bijvoorbeeld over rosacea. Ik ben erg blij met deze website en webshop.

Zeker een aanrader!

Heel fijn product! Mijn zoontje had al maanden erg veel last van berg. Ik merkte dat het begon te jeuken en ongenaam begon te ruiken. Uiteindelijk heb ik besloten bergzalf van Dr. Leenarst te bestellen. Ik heb de zalf op het hoofdje gesmeerd en de nacht laten intrekken en de volgende ochtend kwamen er zelf vlokken los van zijn hoofdhuid. Zijn hoofdhuid is nu helemaal clean en hij heeft helemaal geen last meer van berg!

Fijne handcrème voor een zachte huid

Ik heb de handcrème besteld, ik had eerst een kleine proefverpakking gebruikt en deze beviel zo goed dat ik nu een grote tube heb besteld. Ik was mijn handen vaak op mn werk en daarvan krijg ik droge handen en kloofjes. Deze creme werkt daarvoor heel goed, de huid herstelt en is heel zacht! Hij ruikt ook niet wat ik ook fijn vind (de lanette creme bv vind ik vervelend ruiken). Dus een echte aanrader!
Goede smeerbare crème voor de kwetsbare huid. Gebruikt bij luieruitslag. Ik heb de billenzalf en barrière crème gebruikt. Beide crèmes dun aangebracht na elke wisseling van de luier. Na een paar keer smeren al duidelijk resultaat. Huid geneest en is minder rood. Prijs kwaliteitsverhouding is goed. Betaalbare goede crème. Feit dat dokter Leenarts dermatoloog is geeft een extra betrouwbaar gevoel.
Prettige producten Tot nu toe alle producten die ik heb gebruikt (handcrème, shampoo, conditioner, schuimende gezichtsreiniger, salicylzuur gezichtsgel, dagcrème, droge huid crème, voetenscrub, droge voeten crème en eeltcrème) zijn allemaal prettig in gebruik. Geen ongewenste reacties van de huid. Inmiddels gebruik ik geen andere huidproducten meer dan van dr. Leernarts.

Perfect voor de overgevoelige huid

Ik ben heel blij dat mijn overgevoelige huid zo goed reageert op drs leenarts. Ik kan niet tegen wolvet en dat zit in vele producten. Ook helpen de producten voor de onzuivere huid om mijn huid rustiger te houden. De meeste andere producten hiervoor zijn heel agressief en die kan ik dus niet gebruiken. Ik ben heel blij dat ik dit heb ontdekt.

Perfecte bescherming voor uw huid

Alle producten zijn zo ontzettend fijn! Geen geïrriteerde huid meer. Geen vettige crèmes: alles trekt heerlijk in de huid en laat absoluut gèèn vettig laagje achter. Smetplekken : de Barrière crème is magisch!! Ook voor een geïrriteerde huid! Het is nèt alsof er een geheel nieuw huidlaagje gevormd wordt. En de jeuk is ook helemaal verdwenen!
PM
Patricia M.
Maartensdijk
Ik vind de crème en ook de lotion voor droge huid super spul. Bij andere producten werkt het gauw uit. Bij deze niet. Lange werking. Ook dagen erna merk ik dat ik met producten van Leenarts heb gesmeerd. Huid is veel minder snel weer droog en blijf langer glad aanvoelen. Ik ben tevree. Ik wilnis anders meer. Je hebt niet veel nodig.

De ideale crème voor mijn handen.

Ik heb vooral een vraag. Gebruik de bodycrème al wat langer voor mijn handen; de andere producten heb ik pas een paar dagen in huis. Ik heb een vraag over de 5% ureum die in de bodycrème zit. Is het een probleem om de bodycrème dagelijks te gebruiken als mijn nierfunctie rond de 60 zit? (Ureum is een afvalproduct, hoorde ik).
Al 10 jaar last van voeten schilfers en jeuk. Ben naar dermatoloog geweest en ondergewicht. Niets kwam uit ze kunnen het me niet helpen kreeg koelzalf maar die helpen niet. En andere mogelijkheden geprobeerd. Nu laaste poging om deze zalf uit te proberen en ja hoor na 2 dagen geen jeuk meer en schilfers gingen langzaam weg.