Drleenarts.com

1.484 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.695 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

30 apr 2024
Fijne zonnebrandcrème factor 50, zonder dat het irritaties geeft. Het enige is dat als je het uitsmeert, het wat vetter/olie achtiger wordt. Het zou van mij wat 'stugger' mogen, zodat ook make up er goed op hecht. Dat vindt ik persoonlijk wel belangrijk.
Voor mijn vakantie heb ik diverse mini’s besteld waaronder natuurlijk de zonnebrandcrème voor in de handtas. Ik wist wat ik bestelde want zowel de shampoo, als de zonnebrandcrème in de normale verpakking heb ik al eerder tot volle tevredenheid gebruikt.
10 nov 2023

Topverzorging: Huid & Haar

Fantastische producten! De dagcrème met SPF en de nachtcrème voelen heerlijk aan en werken perfect voor mijn gevoelige, droge huid. Ook de shampoo en conditioner zijn een verademing voor mijn droge hoofdhuid. Ik ben ontzettend blij met deze ontdekkingen!
De informatie in de nieuwsbrieven. Mijn favoriete produkt is de Bodycreme, die ik sinds kort ook gebruik als deodorant! Ik ben heel gevoelig voor deodorants, maar niet voor deze creme. Ik heb geen last meer van geurtjes en de creme verzorgt mijn oksels.
13 jan 2024
Het gemak van de site; van vinden van informatie tot bestellen. Wat zou nog beter kunnen? Ik zou graag nog terug willen lezen welke producten eventueel niet in de winkel te koop is (momenteel dagcrème factor 30, daar heb ik een mailwisseling over gehad)
Antwoord van Drleenarts.com
Beste Alinda, Dankjewel voor je feedback. Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze website! Wij geven inderdaad alleen aan of een product 'website only' is en daarmee dus niet verkrijgbaar in een fysieke winkel. Sommige producten krijgen een nieuwe verpakking of formule en dan kan het even duren voor deze verkrijgbaar is in alle lagen van ons bedrijf; de website en de verschillende fysieke winkels die onze producten verkopen. Ik zal je feedback meenemen naar ons marketing team. Fijne dag vandaag! Groeten, Joram Customer Service Specialist
6 mei 2024

Een verzorgingsset als cadeau

De vette en onzuivere set als cadeau gekocht voor mijn partner. Na een paar dagen al meteen resultaat. Rode plekken behandelen met de aanstiplotion en na een dag al rustiger. Alle crèmes doen goed hun werk en het schuim om schoon te maken is erg fijn.
28 sep 2023
Had van huisarts Ketocrème gekregen, eczeem werd alleen maar erger. Bij jullie Barrière crème besteld en na drie dagen was het weg. Heb nu na 1 week weer klachten en gelijk weer gaan gebruiken. Ik ben uiterst tevreden, ook over de dag- en nachtcrème.

Fijn product

De nieuwe jojoba olie is een heel fijn product. De olie trekt snel in en blijft niet vet aanvoelen. Ik gebruik hem voor het verwijderen van mijn oog make-up en smeer voor het slapengaan mijn gezicht ermee in. 's Ochtends een heerlijke zachte huid.

Heel tevreden over bergzalf en droge huidzalf.

De bergzalf werkt top! Wij brengen ‘m ‘s avonds aan en kammen ‘m na een nachtje intrekken ‘s ochtends pijnloos uit. Ook de droge huid zalf is ideaal nu met het koude winterweer. Voor schrale bovenlip en neusjes, maar ook voor mezelf bij kloven.
7 okt 2023
Bodylotion gebruikt en sinds jaren zijn de rode jeukende plekken op mijn onderbeen verdwenen. Dit is met de corticosteroïden zalf van de huisarts niet gelukt en alle andere middeltjes die ik heb geprobeerd. Echt heel bijzonder en super fijn!!!

Fijne productomschrijving

Fijn advies en een goede uitleg over hoe producten te gebruiken zijn. Daarnaast is alles eenvoudig uitgelegd zodat het voor een ieder te begrijpen is. Ik moet het zelf nog wel langere tijd gebruiken wil ik het daadwerkelijke effect bemerken.

Geweldig

Eergister de crème voor een zeer droge huid gekocht en de bergzalf voor baby’s. We zijn nu 2 dagen verder en mijn zoontje van 3 heeft geen droge plekjes meer rond de wangen en m’n baby dochtertje heeft geen berg meer! Wat een snel resultaat!

De verzorgingsproducten bevallen mij heel goed

De verzorgingsproducten bevallen mij prima. Door gebruik van medicatie is mijn huid erg dun en heb ik heel veel last van jeuk. Door 2x daags insmeren van de huid voelt het zachter en ik heb minder last van jeuk wat een enorme opluchting is.

Gezichtshuid zachter, steviger en minder couperose.

Had al een aantal weken geleden de dag/nachtcreme gekocht, die gebruik ik nu voor de nacht en heb online de dagcreme 30spf besteld. Mijn gezichtshuid is er in die paar weken absoluut op vooruit gegaan. Zachter, steviger en minder couperose.

Meer dan tevreden over jullie productem

Mijn huid reageert zo goed op jullie producten. Om te proberen een sample van jullie shampoo mee laten komen, ook hier ben ik heel erg tevreden over, en ik niet alleen… mijn dochter haar hoofdhuid is na 1 keer gebruiken al een stuk rustiger
na jarenlang allerlei middelen geprobeerd te hebben voor mijn extreem droge huid, op advies van mijn dermatoloog de produkten van dr Leenarts aangeschaft. Wat een fijne produkten en wat zeer effectief. Merk al aanzienlijke verbetering.
10 feb 2024

Nooit meer schrale handen!

Fijne producten, die doen wat ze beloven voor een prima prijs. Ben fan van o.a. de shampoo, conditioner, zonnebrand en lipbalsem. Sinds ik 3 jaar geleden de handcrème van drs. Leenarts ontdekte wil ik geen andere: nooit meer schrale handen!
De crème voor droge en schrale huid echt super! Ėėn tube thuis en ėėn in mijn tas voor lippen en droge handen en snachts voor handen en voeten, want ik loop zomer en winter op blote voeten. Zo blijven mijn voeten toch zacht en verzorgd!!!😍

Fijne pure producten die prettig smeren. Mijn huid (en ik) is erg blij!

Prettige website, veel nuttige informatie, ik kon goed en makkelijk vinden wat ik voor mijn huid het beste kan gebruiken. Milieuvriendelijke producten, geen overbodige toevoegingen, puur. Smeert fijn, mijn huid voelt prettig en verzorgd!!
14 nov 2023

Precies wat ik zocht!

Ik was opzoek naar een milde shampoo. Ik deed veel research naar bepaalde ingrediënten en toen kwam ik uit op deze shampoo. Ik heb hem meteen besteld en gebruikt. Hij is HEEL fijn en droogt mijn haar niet uit. Het is precies wat ik zocht.