Drleenarts.com

1.484 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.695 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

We vieren de lente...........

Heerlijke Bodycreme voor een redelijke prijs. Al met al ben ik zeker te spreken over deze creme en mijn huid is er zo te zien ook blij mee.Sandaaltjes weer komt eraan en dus ook tijd om mijn voeten de verzorging te geven die ze verdienen.
I love it!!! Ik merk dat mijn huid wel sneller hersteld en ik minder puistjes krijg en mijn huid minder geirriteerd en ontstoken is. Ik ben echt super super blij! Zou echt top zijn als jullie een middel zouden hebben voor acne littekens.
Ik kreeg netjes op tijd mijn bestelling keurig ingepakt. Voor verharde plekken op mijn voorhoofd ben ik nog aan het smeren met salicyl acid 2% gel maar helaas tot op heden merk in geen verbetering, ik blijf het smeren voorlopig volhouden.
20 apr 2024
Gewoon goed! Kan niet anders zeggen. Na jaren lang uitproberen en wisselen tussen verschillende merken is dit het eerste merk waar ik in alle opzichten tevreden over ben. Ik zou het iedereen met een gevoelige huid en of eczeem aanraden.
JR
Jan R.
Zoetermeer
16 mrt 2024

Jaja, Jojoba!

Ik vind het een olie die je makkelijk inmasseert. Het is reukloos en het verbetert nu al mijn voethuid. Ik vind de druppelaar ook goed werken, dat doseert makkelijk. Er hoeft niets te worden veranderd aan dit produkt. Keep going on!
Het doet precies wat het moet doen. Trekt goed in en verzorgd prima. Niks aan veranderen! Ook snel en prima bezorgd. Normaal als je parfumloze producten koopt, zit daar een naar geurtje aan. Hier niet. Deze ruikt niet. Helemaal top!
22 mei 2024

Badolie en shampo, conditioner

Badolie. Nog nooit zo'n zachte huid gehad na het douchen. Heb uren lopen voelen of het echt is.. Haar gewassen met shampo en conditioner. Het zit lekker luchtig en glanst. Dag lang geen jeuk op mijn hoofd gehad. Ik heb psoriasisch
26 sep 2023

Startte goed, na een week leek het geen effect meer te hebben.

Gebruik het nu anderhalve week, in eerste instantie was er direct zichtbaar resultaat maar nu lijkt het niet echt meer een werking te hebben en wekt het op andere delen van het gezicht onzuiverheden op. Ik geef de hoop nog niet op
SH
Saskia H.
Volendam
3 mrt 2024

Super fijne producten

Het is fijn product wat ik al langer gebruik. Ik koop het altijd bij de drogist. Maar met de leuke korting heb ik het nu via de site besteld. Ik heb de Jojoba olie heb ik nog niet gebruikt. Ga zo door ik heb niets aan te merken.

Wat een verbetering!

Mijn huid was altijd erg onrustig en geïrriteerd. Sinds ik de producten van dr. Leenarts gebruik ziet mijn huid er goed uit. Ik hoef ook geen make-up meer te gebruiken om oneffenheden op mijn gezicht te verbergen. Erg blij mee!
24 apr 2024
Wauw. Wat een goede olie. Heerlijk om oog make up mee te verwijderen. Ik heb meerdere verzorgings producten van dr Leenarts aangeschaft. Wat een topmerk! Doet je huid zoveel goeds! Echt super! En ook nog voor een goede prijs.
26 apr 2024
Fijne complete ,betaalbare verzorging . Deskundig advies. Een weldaad voor je gezicht en voor jezelf. Ben jaren opzoek naar zo'n producten en geen loze beloften. Ik kijk er alleen maar naar uit naar nieuwe producten. Bedankt
RB

Heel erg goed!!!

Voelt fijn aan als je het opsmeert, heb geen uitslag meer. Fijn dat er wat zon bescherming in de dagcrème zit!! En prijs is ook prima!!ook de mini s zijn super handig voor op reis!!!!! voor mij geen andere dure crèmes meer!!!
25 dec 2023
Hele fijne producten, met name de gezichtscreme, bodcreme, lipcare en zonnebrandcreme. Bij het douchen vind ik een geurtje toch lekker, dus voor mij de is de douchecreme minder. (maar dat is persoonlijk) wel een fijn product.
MW
M.G. W.
Krimpen Aan De Lek
18 mei 2024
Wát een fijn product is de suncare 30spf! Smeert makkelijk uit op de huid en trekt snel in en is niet vet, ook niet onbelangrijk; het is geurloos. Ik ben hierdoor uitstekend beschermd en krijg toch een mooi bruin kleurtje.
Zeer tevreden over het resultaat van de droge huid crème! Onze zoon had wat droge schrale plekken op zijn beentjes en na het smeren was er niets meer van te zien en voelde zijn beentjes weer zoals het hoort.. baby zacht 👌🏼
4 mei 2024

Tevreden gebruiker

Ik gebruik de dag/nachtcrème al een poosje en dat bevalt erg goed. Niet te vet en trekt snel in. Fijn ook in een tube. De Jojoba olie nef gekocht en doe ik op geïrriteerde plekken. Mijn huid komt tot rust en lekker zacht.
AM
Annemarie M.
Hardenberg
6 mei 2024
Snel geleverd, goede geurloze producten zonder parfum. Ideaal zonnebrand crème voor kinderen en volwassenen dus niet meer slepen met tubes. Zelf behoud ik alleen wel een witte waas maar dat trekt wel redelijk snel in.
PS
Petra S.
Munstergeleen
11 okt 2023
Baby billen zalf besteld voor onze kleinzoon die vaak aan de diarree is en hierdoor vaak zijn billetjes kapot heeft. Dank zij deze zalf is dit gelukkig enorm verbeterd. Dus een superblije kleinzoon met zachte billen !!!
Snelle en probleemloze afwikkeling en prima communicatie, zoals gewend van dit mooie bedrijf! Fijne producten weer (met een nieuwe look ☺). Helaas geen proefmonsters meer, dit mag wel weer terugkomen. Hartelijke groet!