Drleenarts.com

1.484 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.695 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Alle producten zijn super fijn omdat mijn huid er goed door wordt verzorgd en ik er niet allergisch voor ben. De tube met UV bescherming is veranderd, ik vond de eerste wel erg fijn.

Als je het langer gebruikt merk je dat het goed werkt.

Gebruik de dag en nachtcreme, de creme voor heel droge huid, de bad olie en de bodycreme. Al ruim een jaar. Koop het ook wel bij Etos. Blijf het gebruiken, want het bevalt heel goed.
Ik ben 63 jaar en had een zeer droge geïrriteerde huid maar ik gebruik deze producten sinds een jaar ongeveer en mijn gezichtshuid is enorm opgeknapt en zacht ,ik wilniets anders meer

Top producten!!

Direct na het gebruik van de nacht crème en de dagcrème een rustiger huid. Ook de bodylotion en nu pas de jojobaolie. Nou eigenlijk alles. Ben erg blij en tevreden met de producten.
Betrouwbare huidverzorging zonder troep. Gemaakt door een echte dermatoloog, met een goede visie. Ik gebruik niets anders meer. Zowel ik als mijn huid worden blij van Drs Leenarts.
9 nov 2023
Alles zonder “geur” geen rode en/of jeukende plekjes. De shampoo is ook super van een hoofd met roos en jeuk niets meer. Gebruik er nu alles van en nog goedkoop ook, erg blij mee.
In het begin was ik niet zo enthousiast maar na poosje doorsmeren moet ik zeggen dat mijn huid prima aan gaat voelen. Niet meer trekt en lekker soepel is. Dus ben er erg blij mee!
11 mei 2024

Heerlijke jojobaolie !!

Ik ben helemaal weg van de Jojoba olie en gebruik deze voor werkelijk alles, mijn voeten worden er ook heerlijk zacht. Het enige minpuntje is dat het flesje veeeeeel te klein is 😉
1 mei 2024
Eindelijk, na veel geprobeerd te hebben, ook van de huisarts, gaat eindelijk mijn eczeem roodheid word minder. Het prikken trekken van de huid word soepeler, eindelijk, erg fijn.

Geweldige producten!

De producten van dokter Leenarts zijn geweldig voor mijn huid! Geen parfum, heel verzorgend en ook nog eens duurzaam verpakt! Ik gebruik ze al een aantal jaar en wil niets anders!
DN
Demi N.
Arnhem

Fijne parfumvrije producten

Supersnelle verzending! Fijne producten voor de gevoelige huid. Een uitgebreid assortiment aan parfumvrije producten. Ook leuke veel leuke deals als je lid bent van Club Leenarts
3 feb 2024

Veel mooiere huid!

Mijn onzuivere huid is echt enorm verbeterd in een maand gebruik hiervan. Meer effect dan dure behandelingen bij de schoonheidsspecialist (die me zelf dit product wel aanraadde)
JH
Jeanny H.
Santpoort
Echt super tevreden. Gebruik meestal duurdere producten. Maar deze crème zeker rond de ogen een goed resultaat! Bovendien is de prijs ook aantrekkelijk. Dus kortom goed product!
18 apr 2024
Heel fijne en milde producten, precies wat mijn huid nu op dit moment nodig heeft als ik onder medicatie zit. Heel tevreden over hoe mijn huid erop reageert en wordt verzorgd.
Ontzettend tevreden over de producten die ik heb! Ik gebruik dit nu een week en merk echt al verschil! Mijn huid voelt zacht en zuiver aan en rode vlekjes trekken al iets weg🤍
26 nov 2023
De reinigingsschuim is erg fijn en zacht, de huis van mijn puber ziet er naar 1 week al rustiger uit , ook gebruik hij de gel voor snachts maar deze vind hij wel wat plakkerig.
14 apr 2024

Rimpels voorkomen met eerlijk product.

Fantastische eerlijke producten. Je huid vaart er wel bij. Alles zit erin wat een huid nodig heeft. Niets meer en niets minder. Ga zo door!! Hiermee kun je rimpels voorkomen.
30 mrt 2024

Rode uitslag

Ik had al maanden last van rode uitslag op mijn kin, geen idee wat het precies was. Ik gebruik nu 1 week de producten van jullie en het is al heel veel minder! Heel blij mee
18 jan 2024

Super en heel fijn. Snel resultaat.

Na 1 week elke dag de rug in de avond na het douchen in te smeren, heb ik de tweede week om de dag gedaan. Nu is de huis rustig en zo goed als schoon. Snel en goed resultaat.

Het leukste pakketje voor jezelf, of om kado te geven. Zorg goed voor jezelf.

Het leukste pakketje voor jezelf, je gezinsleden, en kado voor vrienden en familie….en het beste voor je huid, lijf en haar…..op naar een gezond leven. Zorg goed voor jezelf.