Drleenarts.com

1.484 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.695 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Snelle levering en ben zeer tevreden over de producten. Heb mijn hele leven last van mijn huid erfelijk belast zal ik maar zeggen maar na het gebruik van jullie producten voelt het veel beter.
14 okt 2023

Dagcreme met SPF 25.

Ik ben heel erg blij met de dagcreme met SPF 25, gebruik hem al heel lang. Smeert en beschermt goed. Minpuntje vind ik dat het doseerpompje is vervangen, hierdoor vaak te veel crème op vingers.
Laatste tijd veel last van puistjes, geen idee waarom. Van alles geprobeerd. Door deze producten te gebruiken zag ik na een aantal dagen al dat mijn huis rustiger werd. Echt top. Zo blij mee!!
Precies wat ik nodig had dit product voor t reinigen van mijn ogen. Puur product en goed voor mijn eczeem gevoelige huid. Vaak had ik last en jeuk rond mijn ogen. Nu voelt t heel verzorgend.
Ik ben helemaal happy met de producten van dr Leenarts, gezicht/body/zon en voet producten, heb jaren problemen gehad, maar nu ik deze producten gebruik gaat het hartstikke goed, maakt me blij
12 okt 2023
De bezorging ging goed en vlot. Het product is erg fijn, en helpt goed. Heb in het verleden vaker wat besteld bij jullie, ook erg fijn Lotion voor berg. Mijn zoontje was er toen snel vanaf.
13 mei 2024

Blij met dag en nachtcreme.

Ik vind de dag en nachtcreme met sp erg fijn. Mijn huid wordt optimaal gehydrateerd en het beschermd tegen onverwachte zonnestralen. Mijn huid voelt een stuk minder droog en ziet er goed uit.
26 dec 2023

Beste gezicht zonbescherming voor mij! 56 jaar

Na gebruik van zonbescherming voor gezicht, wat naast bescherming verzorging en mooie huid geeft, gebruik ik nu ook de dag en nachtcrème. Vooral zeer tevreden met de groene tubes factor 30!!
19 mrt 2024
Fijne crème waar ik geen allergische reactie op krijg! Bij de eerste series zat de crème in een pomptube. Dat vond ik nog fijner. Helaas is de verpakking veranderd de crème gelukkig niet!

Top kwaliteit en betaalbaar

Alle producten (gezicht, haar, douche, baby, lichaam en hand en voetverzorging) zijn van topkwaliteit en ook nog betaalbaar - daarom ben ik al jaren een hele tevreden, terugkerende klant :)
17 dec 2023

Pakketje tegen onzuivere huid is top

Het is het favoriete kado van mij om te geven aan al mijn tiener nichtjes. Vorig jaar mee gestart en ze vinden het alle drie ontzettend goed werken. Hun huid is rustiger en meer in balans.
2 okt 2023
Ik heb last van psoriasis. Ik heb het gebruikt en het werkte direct. Ik kreeg een rode huid maar de schilfers waren verdwenen en ik heb geen jeuk en pijn gehad. De roodheid trekt later weg.

Goed product

Ik gebruik het product 'voor de droge huid' voor mijn zoontje sinds zijn geboorte (inmiddels ruim 3,5 jaar geleden) op aanraden van mijn toenmalige kraamhulp. Echt een goede tip was het!
De shampoo en conditioner besteld bij Drs Leenarts. Hele fijne producten. Mijn hoofdhuid is een stuk rustiger geworden en mijn haren zien er mooi, glanzend uit. Ik ben heel erg tevreden!
22 mei 2024
Mooi verzorgingsset in een aansprekende verpakking. Ook erg leuk om aan een dierbare vriend/in cadeau te doen om hem/haar kennis te laten maken met de fijne producten van Dr. Leenarts!
24 dec 2023
Geen parfum is het belangrijkste. Mijn zoon heeft snel jeuk op zijn hoofd en mijn dochter krijgt vaak jeuk na het douchen. Hopelijk gaan deze producten helpen dit beiden te verminderen.
MT
Miranda T.
Harskamp
12 mei 2024
Ik heb exceem en mijn huid kan bijna nergens tegen.. vooral niet tegen zonnebrand.. Nu heb ik dr leenarts factor 50 gebruikt ik kan er prima tegen! Dus niet die speciale met zinkolie..
4 mei 2024
Het zijn fijne producten. Wat ik vooral fijn vind is dat ik weet dat ze door een dermatoloog zijn ontwikkeld. Daarnaast zijn het goede producten die doen wat er op de verpakking staat.
Opgebouwde kortingssaldo, langer geldig laten zijn zodat je je favoriete product ermee kan kopen wanneer die even niet leverbaar is en pas weer buiten de geldigheid van de kortingsbon.
Alle producten zijn super fijn omdat mijn huid er goed door wordt verzorgd en ik er niet allergisch voor ben. De tube met UV bescherming is veranderd, ik vond de eerste wel erg fijn.