Drleenarts.com

1.484 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.695 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Vette onzuiver huid producten

Heerlijke producten voor een normale prijs die ook nog is daadwerkelijk doen wat ze moeten doen! Ondertussen al de hele lijn voor een vettige huid en de jojoba olie!
Ik ben blij met de producten. Normaal koop ik ze bij Etos of Kruidvat.. Eerste keer besteld, en bevalt prima. Ook leuk waren de extra producten die ik er bij kreeg 😍
De dagcrème trekt mooi snel in de huid en wat ik vooral heel fijn vind is de spf 30. Jammer dat er helemaal geen geurtje aan zit…. Hoewel ik de reden wel begrijp.
25 dec 2023
De uitgebreide teksten en adviezen hebben mijn geholpen de juiste keuze te maken. Snel verzonden en super tevreden tot zover over het product dat ik heb aangeschaft.

goede producten

heerlijke gezichtswash voor mijn rosacea huid, huid werd na 3 dagen al stuk rustiger. dag & nacht crème ook lekker in gebruik, niet veel van nodig, smeert goed uit.
26 nov 2023
De billenzalf besteld voor onze dochter van 9 maanden. Echt de beste keuze ooit, eindelijk van haar vuurrode pijnlijke billen af! Wat een genot, zal die écht werkt!

De dag&nacht crème.

De dag&nacht crème bevallen mij uitstekend. Ik merk dat er geen parfum en alcohol inzit. De huid wordt zachter en voelt elastisch aan. Ik kan het iedereen aanraden.
6 okt 2023
Helpt goed tegen jeuk smetplekken. Als je het dun opbrengt ,is het ook veilig betreft plekken op kleding. Zowiezo wast het er gemakkelijk weer uit. Tevreden mee
22 mei 2024
Snelle verzending van fijne producten. Ook waardeer ik de gratis kleinere tubes om deze te proberen Erg tevreden over deze zonnebrand crème fct 30, perfect spul.
28 apr 2024
Ik heb voor het eerst jojoba olie gebruikt en het is geen vettige laag maar een heerlijke zachte lotion.Je huid ziet er verzorgt uit en voelt heerlijk zacht aan.
Fijne producten, doen wat beloofd wordt, ik kan het iedereen aanraden. Ik vind het fijn dat veel van de crèmes en lotions ook geschikt zijn voor kinderhuidjes.
2 nov 2023
De kwaliteit/prijs verhouding Wat meer informatie over anti aging zoals pigmentvlekken en ouderdomswratjes. Bv welk product van de lijn is hiervoor het beste.
Antwoord van Drleenarts.com
7 nov 2023
Beste Anna, Dankjewel voor je fijne feedback! Je kan op onze website kijken voor meer informatie over pigmentvlekken en wratten. Daar staat een heleboel informatie over beide onderwerpen. Groeten, Joram Drs Leenarts
23 apr 2024

Jojoba olie is super, prachtige aanvulling

Jojoba-olie is super, niet vet, helpt mij zelfs bij huidirritatie. Eerlijke toevoeging aan het verder ook aantrekkelijke assortiment dat goed is en niet duur!
Gebruik producten nog maar een paar dagen, maar voelt heerlijk aan. Dagcreme trekt snel in en voelt niet plakkerig aan wat ik met duurdere cremes wel vaak had
Antwoord van Drleenarts.com
Beste Hennie, Dankjewel voor je feedback. Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de Dagcrème! Ik wens je alvast een hele fijne jaarwisseling toe. Groeten, Joram Customer service specialist
23 aug 2024

Goede service en fijne producten

Fijne betaalbare producten en hele goede service van Rosa nadat mijn pakket verloren gegaan was bij de post. Ik raad de producten van dr Leenarts zeker aan!

Heerlijk product …

Ik gebruik de jojoba olie voor het schoonmaken van mijn gezicht. Je hebt weinig nodig om make up te verwijderen. Nadien voelt je hand heerlijk zacht aan.
21 jan 2024

Aanrader; billencreme baby!

De billencreme dekt super goed en is verzorgend. Ons zoontje heeft medische problemen met darmen maar zelfs bij dunne darm sappen beschermd het erg goed.
Dag&nachtcreme, bodycreme en zonder parfum. Jammer dat jullie niet naar Frankrijk sturen, nu heb ik via een vriendin besteld die binnenkort hierheen komt
27 okt 2023
Crème is niet vet en smeert makkelijk. Om te weten of het werkt voor mijn aandoening (veel eeltvorming door psoriasis) moet ik het eerst langer gebruiken
Meerdere zalfjes geprobeerd de afgelopen maanden, maar niks werkte. Nu is de droge huid rondom mijn ogen al bijna helemaal weg binnen 2 weken. Geweldig!