Drleenarts.com

1.484 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.695 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

ikheb een heeeel droge huid .maar ik gebruik het pas 1 week zal nog wel goedkomen.voor de rest ik kan niet meer zonder U Bariere creme die is geweldig

Onmisbaar tijdens skivakantie

Wat een fijn product. Smeert lekker uit en laat geen witte waas achter. Ruikt ook nergens naar - en dat is maar goed ook want ik houd niet van parfum.
26 nov 2023

Baby gelukkig, mama gelukkig!

Ons kleintje heeft geen last van luieruitslag! Meteen begonnen en stoppen doen we niet! De droge creme voor zn wangetjes is ook fantastisch bevallen!
GH
Gea H.
Geldermalsen

Top producten voor prima prijs

De producten van dr Leenarts zijn van een topkwaliteit en mooie prijs. Doet wat een crème moet doen. Hydrateren en maakt de huid gladder en zachter.
17 apr 2024
Ik heb echt een lastige huid, type 1, eczeem gevoelig, droog en gevoelig. Ik gebruik deze zon beschermer als dagcreme. Ideaal ik ben zeer tevreden.
Zo blij met de huidolie , Voor mijn gezicht ,nagelriemen en op mijn droge haar ! Geweldige web-site Chapeau voor dr.Leenarts en haar Medewerkers.

Top producten!

Goed product, prettig in gebruik. Smeert goed, waardoor je niet veel nodig hebt. Ik gebruik veel verschillende producten en wil niets anders meer!!
Fijne beschrijving welke producten voor welke huid worden aangeraden. Snelle levering van de producten. Jammer dat producten vaak zijn uitverkocht.
29 sep 2023
Alles al geprobeerd, ook hormoon crème. Maar de droge huid crème doet wonderen voor mijn gezicht. In 1 week tijd is mijn huid weer soepel en zacht.
Eindelijk producten die en betaalbaar zijn en doen wat t beloofd ! Super blij mee. Huid voelt zeker beter aan , geen chemische zooi , dikke prima
17 apr 2024
Heerlijke dag/nachtcrème smeert heel goed uit, geen irritatie op de huid. Mijn zoon pakt ook af en toe de crème voor hele droge huid, super fijn!
De produkten bevallen mij prima! Wel ben ik geneigd om ze gauw in de winkel te gaan halen maar de kortingscode maakt dat ik t toch online bestel.
18 jan 2024

Droge huid in de winter.

Ik heb een droge huid en heb regelmatig bij koud weer dikke ogen. Op de site lees ik regelmatig wat ik bij diverse huidklachten zou kunnen doen.

Super!

De producten van dr. Leenarts zijn de enige producten die mij geen irritatie geven. Ik heb een gevoelige huid, de producten zijn echt geweldig!
Fijne producten, goede verzorging die doet wat het belooft. Zowel de huid van onze kindjes, mijn man als mij zelf reageren goed op de producten.
17 dec 2023

Bergzalf

Geweldige zalf! Opgesmeerd en even laten intrekken en kon zo alle berg van het hoofdje eraf kammen. Zonder wondjes te maken. Echt een aanrader!
15 nov 2023
Onrustige huid met puistjes en onzuiverheden wordt langzaam rustiger. Heeft echter de tijd nodig (wat ook normaal is.) verzending kwam snel aan.
20 jan 2024

Droge hui zalf

Al lang last van exceem en droge handen en allergie voor perubalsem. Nu eindelijk gevoel een droge huidzalf gevonden te hebben zonder "rotzooi"
Ik ben de voeten scrub en crème net pas een paar keer gaan gebruiken. Volgens mij moet de voeten crème wel helpen,als ik het elke dag opsmeer!
Het is voor mij onduidelijk welke producten ik moet gebruiken En hè/ik gemaild maar die crème was dan weer net niet in de mini Groetjes jose